NIKS

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
l_estel
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 19 jul. 2004, 21:39

NIKS

EntradaAutor: l_estel » 12 juny 2005, 00:35

Hola!!!!!
Jo sugereixo q els niks pijats fora d test, estiguesin prohibits, es a dir q el programa no els deixes ficar.
Que os sembla a vosaltres? :wink:



00:22 L'usuari puta ha abandonat el Xat.
--- 00:22 L'usuari mouli ha abandonat el Xat.
<Acuari> bona nuit la maquina
+++ 00:22 L'usuari puta ha entrat al Xat.

Trutx
Contro
Contro
Entrades: 22
Membre des de: 18 oct. 2004, 17:46

EntradaAutor: Trutx » 26 juny 2005, 16:29

La idea és bona, però a nivell de programació és gairebé impossible. Fixa't, si per exemple es prohibeix el nick "puta", es poden posar:
_Puta
P_U_T_A
PutaH
P-U-T-A
[PUTA]
}-PUTA-{

etc etc etc. Hi ha 50mil combinacions. És impossible de programar, i més tenint en compte que pot afectar a nicks no ofensius (què passaria per exemple amb el nick Jugador_Reputat ?).
Un programa, per molt ben fet que estigui, no tindrà mai la interpretació i el sentit comú d'un humà, per tant el millor que podeu fer quan vegeu nicks ofensius és avisar a algun op i que se n'encarregui.

Salut i manilles

l_estel
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 19 jul. 2004, 21:39

EntradaAutor: l_estel » 28 juny 2005, 17:21

Ok trutx
em serveix l'explicació, jo ho vaig proposar perke m'habia trobat q en algun lloc segons el nik si es ofensiu no lo consideren válid, pero si es veritat q perjudica a altres niks similars aixi q acepto l'explicació.
gracies i també moltes manilles per tú jeje:wink:

:idea: no vàlida :cry:


Ja veig q donan idees no em guanyare la vida mai sniffffffff.

Rude69
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 10 oct. 2005, 02:21

EntradaAutor: Rude69 » 10 oct. 2005, 02:59

cadascú es lliure de posarse el nick q desitgi no? no crec q sigui dolent,..tb podria consierar ofensiu un nick ke digues realmadrid saps, si ens fiquem aixi..no censurem x censurar.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 10 oct. 2005, 12:18

home rude 69 quan dius:

Codi: Selecciona’ls tots

cadascú es lliure de posarse el nick q desitgi no?


la llibertad d'expressió està molt bé sempre però a vegades entra en conflictes amb altres llibertats,
la gent deu esser lliure de posar-se el nick que desitgi sempre i quan no ofengui a ningú, perquè clar un nick que fagi apologisme del terror, de la violencia ect, pero molta llibertat que li vulguis donar sempre hi ha un adminstrador que ha de marcar la ratlla

vinga a reveure
psc

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 10 oct. 2005, 12:25

No sé si el nik realmadrid seria ofensiu..la veritat.....jo soc culé i no m'ofendria..... hi han gustos per tot...........pero evidentment hi han niks q serien ofensius per si sols, i no calen exemples crec....
crec q hi han mil niks possibles abans de posar-se un q ofengui o q sigui malsonants......aqui ja entra la imaginació de cadascú...i si no, repasseu el llistat de usuaris registrats i us asseguro q tot i q ja n'hi han 15356 niks registrats no en veig cap d'ofensiu ni malsonant (weno no els he mirat tots....)
Creieu q no seriem capaços de trobar-ne uns altres 13356 niks no ofensius ni mal sonants?
"....un inventari final d'unes 67.500 entrades que componen el Diccionari de la lengua catalana de l'IEC,

formati
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 66
Membre des de: 10 feb. 2004, 16:49

EntradaAutor: formati » 10 oct. 2005, 12:29

Rude69 ha escrit:cadascú es lliure de posarse el nick q desitgi no?

Sí. Però et descuides la segona regla de la termodinàmica de fluids:
formati ha escrit:tot administrador és lliure de borrar el nick que desitgi, no?

formati,
... de lliure res: obligat :!:

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 10 oct. 2005, 12:32

catxis he enviat per error i no habia acabat ......... :roll:


....disset mil cinc-centes de les quals són noves respecte al diccionari de Fabra....."

ara si.... :)

67.500 entrades........ Alguna suggerencia trobarem per un nik no?
Segur q al diccionari tb n'hi ha de ofendoses i malsonants de paraules... però.......segur q en trobem moltes més q no...

baby

I si entre 67.500 entrades en català no trobem cap q ens agradi, doncs tb hi han diccionaris en altres idiomes......


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 196 visitants

cron