LLIURES

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 19 jul. 2005, 15:31

Fritz company, vols dir que en el fons demanar a un lliure que t'expliqui la seva manera de jugar, no és lo mateix que demanar a un Cuiner que t'expliqui la seva recepta, dons ho tenim malament

apa a reveure


pd. mira que són les coses ara resulta que al meu poble els avis jugaven a la botifarra a enganyar (lliure segons la definicio actual) jo defensor a ultrança del joc obligat ara resulta que al meu poble es jugava lliure, ostres ostres ostres . lo que son les coses

wop
Contro
Contro
Entrades: 22
Membre des de: 08 gen. 2004, 16:56

EntradaAutor: wop » 19 jul. 2005, 16:22

Alp, amikkkkkkkk, ets jove i encara ets a temps d'apendre dels avis,
de fet son els millors cuiners.

salut i manilles

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 19 jul. 2005, 16:48

Bones abril74,
El que està confós, i molt, ets tu, tinc claríssim que no tens ni idea del que vol dir jugar obligat, a pesar del que diguis o pensis no és el mateix jugar el 2 que el 3.

Tú dius que el sistema lliure t'agrada més perquè:

Perque ofereix més possibilitats al jugador. Aixó és mentida, si de cas ofereix altres tipus de posibilitats, pero mai més. Anem a pams abril, saps què vol dir allargar un coll? saps quan pots anar per baix perquè és segur que entrarà el teu company? saps quan és segur que no cal que facis un arrastre perquè és segur que el que falta el teu company? coneixes la norma del 2 de trumfo? segueixo? Bé, doncs aquestes i altres jugades només les pot fer en sistema obligat ja que el sistema et permet saber amb seguretat quines cartes té cada jugador.

Perque dóna més alternatives a les cartes "mas de lo mismo": Més alternatives no, si de cas altre tipus d'alternatives. Per posar un exemple senzill i entenedor: en sistema obligat si surto de manilla i el contrari amb carrega el rei i jo tinc l'as és segur que falla, la gràcia serà doncs a veure un coi carrego l'as, i mirat desde el costat del enemic, a veure com me'l foten. En el sistema lliure la mateixa jugada no la pots interpretar de la mateixa manera perquè el contrari pot tenir més cartes del mateix coll. Fixa't que no dic ni millor ni pitjor, diferent.

i perque és fàcilment controlable la normativa a seguir Val, aquí m'has pillat, és evident que és més fàcil de seguir peró desitjo que aixó no sigui una causa per pensar que un és millor que l'altre perquè francament és un argument molt pobre.

Em sap molt de greu que en el mateix post nomenis al inolvidable i admirat Ovidi i reconeixis que fas trampes en TOTES les partides obligades com si aixó fos motiu d'estar content, si d'alguna cosa estic segur és que ell no havia fet trampes mai en rès.

Collons lli, ara que és legal encara ens acabarem casant tu i jo, ja tenim un altre cosa en comú...

Merda merda merda, aixó s'acava, em creixerà la p... barretina

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 19 jul. 2005, 18:21

8) Jo vull que em convideu al casament. :twisted: :twisted:

(Amb barretina inclosa)

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 19 jul. 2005, 21:56

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 26 ago. 2008, 22:27, en total s’ha editat 1 vegada.

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 19 jul. 2005, 22:19

Bones abril74,
Mare meva, estàs ben ofès, noi si que em sap greu, no volia pas ofendre't home, estigues tranqui i torna a llegir el meu post, si realment creus que n'hi ha per tant, m'ho dius, i en tornem a parlar. No cal que et posis com una moto i comparis la lluita política amb un joc. Aixó de posar insults en un foro queda lleig, molt lleig. Crec que hauries de recapacitar i no ser tant visceral.

Per part meva dóno per finalitzada les meves aportacions, d'altre banda gens valuoses tot s'ha de dir, en aquests estimats foros, amen.

Ostia que malament se m'ha posat el sopar cagum Déu!

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

EntradaAutor: txemapenta » 20 jul. 2005, 01:46

Primer: no teniu que ser tan cabessudos :P per dir lliure no se qué o obligat nosequantos.No os doneu conte que encara ques diguin a tot arreu, nord o sud, butifarra son 2 jocs diferents!! .I está be apendre com jugan els lliures i apendre com jugan els obligats pero no per criticaru si no per apendre.Y lo que tenim que fer amic abril, lamento discrepar an tu,es tu i jo jugar més obligat i el fritz més "lliure", per lo que conseguirem, globalment, se millors jugador de cartes.
2 matitzacions:
-Toca molt els cullons que surtin a la teva esquerra de rei i tindren 2 de cavall i no puguerlo carregar al sistema obligat del butinet, pero abril si tots hu fem tots hu fem.Paciencia.
-Crec que es just lli, encara que no estic massa dacord amb el excesiu calentament del abril, que tant ell com nosaltres sapiguem qui ets per puguer renunciar o jugar amb tu, de la mateixa forma que tu saps qui som nosaltres.
i, ostrassss, amb lo divertits que estavan els foros els darrers dies .....matinguemlos .
I es que aquestes discusions amb mal rollo apeteixen menys que un cacaolat calent a les 5 de la tarda. :D

lli
Contro
Contro
Entrades: 17
Membre des de: 10 feb. 2004, 17:06

EntradaAutor: lli » 20 jul. 2005, 09:39

abril74,
jo no he insultat ningú. mateix t'has descrit. has dit que fas trampes. m'has insultat a mi.

I com que ja sóc grandet perquè m'insultin gratuitament, passeu-ho-bé.

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 21 jul. 2005, 00:55

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 26 ago. 2008, 22:27, en total s’ha editat 1 vegada.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 22 jul. 2005, 09:35

Abril74 company quan dius:

i si convé que algú "dimiteixi" aquest soc jo amb la qual cosa he acabat d'escriure en aquest foro.

nomès dir-te dues coses , lo que ens fa diferents dels animals es la facultat de raonar, de poder discutir, per tant els criteris envers diferents situacions són sempre diferents, això vol dir que tot es diferent segons els ulls amb que es miri,

tot aquest rotllo nomes per dirte que les coses no son nomès blanques ni negres sinó que hi ha tonalitats de grisos

Per tant en sap greu que abandonis una cosa nomès perqué t'han criticat una miqueta, si tothom fès lo mateix aaixo seria molt aburrit


vinga a reveure
Psc


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 34 visitants

cron