Renuncios i Renunciets

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

Renuncios i Renunciets

EntradaAutor: alp2500 » 21 jul. 2005, 08:28

Bé gent algú em podria explicar fins a quin punt de la partida està permés marcar un renunci, al butinet està clar que es fins la darrera recollida de cartas però això es la vida virtual , el problema es dona a la vida real,

està permés marcar un renunci quan sèstà comptant les cartes ?
en aquesta situació tens massa informació per poder marcar un renunci però clar com tampoc he vist un reglament en lloc que parlés del tema em te intrigat ,

vinga a reveure
psc

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

EntradaAutor: txemapenta » 21 jul. 2005, 11:47

:D A la vida real ya dos posibles opcions, una que juguis amb gent coneguda i de bon rotllo en una partida en la que tots sabeu en que cap dels 4 es un trampós per lo que habitualment si el renunci existeix la parella contrincant sap que ha set un error is torna a donar sense cobrarlo o, (suposició 2) jugar contra 2 desconeguts, cosa que pasa habitualment als campionats, dels que dubteu tots de la bona fe dels contraris. En aquet cas els renuncis es cobran. ¿Quan? suposo que al final, alp, quan sestan contan les cartes.¿perqué al final i no durant la partida? Perque lo que no es pot es parar una partida per mirar un posible renunci.....¿i si es un error i el renunci no sa fet....?.Més a més ya llocs on es juga a la butifarra on et deixan mirar la darrera basa a altres ni aixó...¿I si amb picardia un jugador no recorda una jugada i diu em sembla que heu fet un renunci fa dos o tres jugadas..tenim que mirar-ho ?
Jo particularment mai he cobrat un renunci pero si tinguesa que cobrarlo ho faría al final de la ma.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 23 jul. 2005, 09:05

Txema penta
en primer lloc gràcies per contestar, en quan als motius de marcar un renunci estic en desacord amb tu , en quan a la suposició 2 jugar contra 2 desconeguts, cosa que pasa habitualment als campionats, dels que dubteu tots de la bona fe dels contraris, No es questió de dubtar de la mala fe de ningú però nassos hi ha partides massa rares, que no puc arribar a comprendre mai, hi ha jugades sense cap ni peus que fa que es guanyint partides que jugant normalment no es podrien guanyar

I això de marcar o no marcar un renunci , no deixa d'ésser una part mes de la botifarra que te un cost molt elevat però no deixa d'ésser una part mes que fa que tinguis que estar mes concentrat en la partida

En quan a marcar un renunci quan es compten les cartes no ho trobo correcte jo creec que un renuncio s''ha de marcar abans de començar a comptar les cartes perquè llavors es te tota la informació davant i es massa facil de picar.

vinga a reveure
psc


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants