Que trobeu mes interesant/important pel ButiNET ??

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.

Que trobeu mes interesant/important pel ButiNET ??

Missatjes privats
0
No hi ha cap vot
Crear partides al servidor
4
7%
Control d'abandonaments
13
22%
Ranking de jugadors
12
20%
Campionats online
21
36%
Diversos canals al xat
0
No hi ha cap vot
Alguna altre cosa (especificar)
3
5%
Observar partides
6
10%
 
Vots totals: 59

Mariotex
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 04 ago. 2004, 10:25

Cosetes q fer a Buenos Aires

EntradaAutor: Mariotex » 25 ago. 2005, 18:40

Penso q totes les prpostes son bones i es dificil saber quina es la practicitat de totes sense posarles en practica. Es a dir, trobo q estaria b intentar possar en marxa totes ( en mida del temps q tingi el Carles clar...) i anar desarrollantles a mida q es vegi com funcionen i anar fent les modificacions oportunes i posantles a punt mica en mica... . Esta clar q tot te els seus aventages i peros, pero ho trobo tot molt interesant.
x possar preferencies tic especialment interesat en campionats on-line, rankings de jugadors ( tant de abandonaments com de guanyades- perdudes) i poder veure partides q estan en joc.

En el tema de ranking trobo q es podria notar un augment de lhostilitat a les partides (algu juga malament i li fa perdre ranking amb un altre), i poder la solucio seria poder escollir quina partida compta x ranking, dacord amb els altres jugadors (abans de començar clar...).

En fi, ja tens prou feina Carles... jejeje, ja tens la meva opinio.

Salutacions butinaires.... 8)

Mariotex
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 04 ago. 2004, 10:25

butifarreta

EntradaAutor: Mariotex » 25 ago. 2005, 18:44

X cert Carles q significa la meva butifarreta mig plena i el contro abaix...
Em dona peneta veurela esmirriada... jejejej


Salutacions.... 8)

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 25 ago. 2005, 18:58

Mariotex, es un indicador del numero de missatjes al forum :-)

I gracies per l'opinió.

Adeu !

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 25 ago. 2005, 20:18

juas juas juas
ja som 9
Ole Ole

Linda
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 14 maig 2004, 21:37

EntradaAutor: Linda » 25 ago. 2005, 20:27

A veure si ara em surt

Linda
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 14 maig 2004, 21:37

EntradaAutor: Linda » 25 ago. 2005, 20:51

A la tercera ......

ev3c
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 15 març 2003, 15:48

Re: Que trobeu mes interesant/important pel ButiNET ??

EntradaAutor: ev3c » 26 ago. 2005, 13:02

Les poso per l'ordre que prefereixo

- Control d'abandonaments: que al costat del nick surti un numero que indiqui el % de partides abandonades per un jugador. (Tenint en compte si el jugador abandona voluntariament o cau la línea)
- Ranking de jugadors: ranking (opcional) de jugadors, que vagi guardant les partides jugades i amb això elavori un ranking.
- Campionats online: fer campionats online .... que mes dir ? :-p
- NOVA: Observar Partides: poder veure una partida que s'esta jugant ( de forma OPCIONAL al crear la partida )

vincent
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:38

EntradaAutor: vincent » 30 ago. 2005, 16:08

-Ranking: fer un ranking donant més o menys punts depenent de la posició en el ranking dels contraris. Posibilitat de fer taulas per experts (segons ranking) on no poden entrar jugadors que no hagin assolit aquesta posició. Amb això s´aconsegueix motivar al jugador per aconseguir aquest nivell.

-Abandonaments: A part de mostrar el número de partides abandonades, si al abandonar restes punts del ranking potser es podria frenar una mica els abandonaments. Això s´accentua si necessites un determinat ranking per accedir a certes taules.

-Campionat on-line: Crec que seria molt bona idea poder fer un campionat.

-Observar partides: Hauria de ser una opció del creador de la partida de permetre o no. Es una bona forma de que els jugadors novells aprenguin o de que algú q no tingui ganes de jugar es distregui.

cimideniu
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 30 gen. 2005, 13:31

EntradaAutor: cimideniu » 01 set. 2005, 05:15

1.Hola jo trobo q seria molt útil aixo de poder veure el percentatge de partides q cada usuari ha abandonat

2.En segon m'agradaria q hi hagues un ranking de puntuacio com el q s'uitilitza en els escacs (ELO) per poder saber mes o menys la força d'un jugador. Imagino q al llarg de moltes partides la puntuacio faria justicia, pq encara q sigui un joc etzarós en gran part, ho es per a tothom i a la llarga l'estadística guanya a la sort.

3.Magradaria poder entrar a mirar partides d'altres jugadors per aprendre mes d'aquest joc, amb la aposibilitat de comentar la jugada amb els altres observadors, i poguer criticar una mica:) o aprendre noves tecniques, aixo si q els q juguen no puguin llegir els comentaris i aixi no molestar.

4.Tb m'entusiasmaria la idea de poder participar en toneigs on-line.
Encara q deu ser força dificil organitzar akest tema podria ser molt divertit.

Espero q en prengueu nota ;) i us felicito pq aquesta pagina esta molt currada, amb akestes tres cosetes de més sens dubte seria un pagina 10.

Capi9
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 17 juny 2003, 23:12

Ranking i abandonaments

EntradaAutor: Capi9 » 10 set. 2005, 06:04

Bones, Carles, Mafi, etc... i demés butinautes

A la meva opinió, penso q el més important q queda per fer en aquest súper-programa, seria el tema de fer un ranking per partides guanyades, per tal d saber amb quin nivell de gent jugues, i el tant per cent d'abandonaments de cadascú, per tal de no començar les partides amb gent q saps q han d marxar només si perden la primera mà.

Moltes gràcies i espero poder gaudir aviat d´aquests avantatges.

ZORRETE
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 07 nov. 2004, 22:24

EntradaAutor: ZORRETE » 10 set. 2005, 23:52

Veure el ping de cadascú.

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 19 set. 2005, 01:18

A mi el q em feia més ilu eren els campis online i ja en portem dos, aixi q ole i oleeeeeeeeeeeeeeee
Opino = q el QQ, q mes em dona el ranking? a mi al menys no em faria decidir entrar o no en una partida segons el rankig de la gent q estés dintre.....

I ara a veure si endevino com es vota.....q aki no veig per en lloc el botonet de votar........... :roll:

baby

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 19 set. 2005, 01:20

jejeje pos l'he trobat eh? :lol: :lol: :lol:

acopdegarrotix
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 14 nov. 2002, 17:17

EntradaAutor: acopdegarrotix » 19 set. 2005, 11:23

Va comencem que sino no tindre mai la barretina casum dena, tot per el meu mal cap jejejejejeje.
A vore, ens estem deixant potser el mes important, tots els suggerimetns que hem fet, bons i dolents :-) es resumeixen amb dos de previs a saber ( dos puntos):
1.- Registre de nicks actiu
2.- Por ende posibilitat real de bannejar.
Sense aquest dos punts, res del que hem dit serveix per res.
Penseu-hi.............................[/i]

divina
Contro
Contro
Entrades: 27
Membre des de: 21 jul. 2003, 09:24

EntradaAutor: divina » 20 set. 2005, 23:07

Hola, jo trobaria interesant el seguent:
Quand estas a una partida i hi ha alguna persona que insulta, no deixa de xerrar, etc.. que impideix el normal funcionament i joc de la mateixa, hagues la posibilitat de que el creador de la partida, el pogues fer fora, i aixi convidar a un altre jugador.
Gracias.
divina


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants

cron