Que trobeu mes interesant/important pel ButiNET ??

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.

Que trobeu mes interesant/important pel ButiNET ??

Missatjes privats
0
No hi ha cap vot
Crear partides al servidor
4
7%
Control d'abandonaments
13
22%
Ranking de jugadors
12
20%
Campionats online
21
36%
Diversos canals al xat
0
No hi ha cap vot
Alguna altre cosa (especificar)
3
5%
Observar partides
6
10%
 
Vots totals: 59

ja2ca3po4
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 24 set. 2004, 23:53

enquesta

EntradaAutor: ja2ca3po4 » 24 set. 2005, 23:34

:D a mi m´agradaria fer campionats online amb parellas fixes. 8)

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 11 des. 2005, 20:33

Hola a tothom,

Com que des del mes de setembre no hi ha més votacions en aquest tema, jo voldria saber si l' enquesta és suficient significativa i quines modificacions/conclusions és duran a terme.

Salut

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 11 des. 2005, 22:21

Doncs tenia en ment fer control de avandonaments primer de tot, i tot seguit tema campionats online i ranking.

Per desgracia estic com bastant liat però sense el com amb la universitat, i encara no ho he pogut fer :-(

Adeu !

Duncan
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

Enquesta

EntradaAutor: Duncan » 12 des. 2005, 18:08

Em sembla una molt bona idea crear un ranquing de jugador-es, però no tinc clar com puntuaria. El que sí tinc claríssim es que penalitzaria l´abandonament, però no de qualsevol manera. Es a dir, és molt diferent l´abandonament de cop, sense justificar i sovint amb molt mala educació, que aquells casos forçats per "penjament d´ordinadors" o per motius que, com a mi el primer, a tots ens han passat. Penso que si et despedeixes educadament, els companys es fan el càrreg. Potser sería bó que ells ho decidíssin.
Pel que fà als "privis", ves... m´es igual.
El que sí trobo bé es poder visualitzar partides, ja que els novells podrien aprendre'n, o bé crear un canal de joc per novells.
De totes maneres, em sembla en general una bona iniciativa.
Gracies i endavant amb la butifarra. (El joc de cartes millor dels que és fan i és desfan)
Fins aviat

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 16 març 2006, 22:07

Carles ha escrit:Doncs tenia en ment fer control de avandonaments primer de tot, i tot seguit tema campionats online i ranking.

Per desgracia estic com bastant liat però sense el com amb la universitat, i encara no ho he pogut fer :-(

Adeu !


Una bona tria Carles (excepte pel rànking, si no és que és un rànking només pels campionats).

Jo personalment, i sé que la majoria no estaran d'acord, hauria votat també per fer differents canals. No per nivell avançat, mig i novells ... simplement perquè ara que m'he connectat de nou ja havia oblidat què era això del xat al butinet i ... buff ... se m'ha girat el cervell de veure tanta lletra amunt i avall ... que no et dona temps ni de llegir casi ... apart dels lleugers spams i ... holaaaaaaaaaaaaaaaaa .... que taaaaaaaaaaaaal ... quin mal de cap, tu :p

... res, un que s'aborreix ... però tot plegat fa molt bona pinta

Arlequin
Barretina
Barretina
Entrades: 209
Membre des de: 22 feb. 2006, 16:06

Una que no esta a la llista....Carles

EntradaAutor: Arlequin » 17 març 2006, 09:42

Viam si em sé explicar: Ara que afortunadament tenim campionats online, i que per desgracia es tan fàcil fer trampes, (microfons, msn, doble ordinador, telefon, etc) i com la carn es débil.... pregunto: No seria posible algún sistema que detectés algunes d'aquestes posibilitats, i que automàticament fés fora el culpable dient el motiu???????.

No es un problema que em tregui la son, (prou pena té la persona que fà trampes per guanyar "res")... pero els campionats quedan desvirtuats i fà rabia, que coi!!!!!!.

Ja em tingut algunes polémiques, (amb motiu o sense) i la situació es de lo més desagradable, tan com per intentar fer alguna cosa que si més no, faci jugar a la gent mes tranquila.

De rebot evitariam aquets que juguen i xerran per l'msn a l'hora!!! jeje.

Crec que només amb una nota d'avís que el Servidor pot detectar i fer fora els que facin servir l'msn o el microfon durant les partides de campionat, seria suficient.

apa, siau...


Perque punyetes posa Arlequin.... si soc el Plana???????? mai arribaré a la barretina!!!!!!!!!!......

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 17 març 2006, 12:06

...plana-cielo..... Pot ser perq has iniciat sesió com Arlequin?.....

(des de el dia del ball de màscares q vaig canviar el password però sembla q després del efecte pufon tenim l'efecte Arlequin i no es canvia) :evil:

Kissie

peach

Pucci
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 24 des. 2004, 11:54

Re: Que trobeu mes interesant/important pel ButiNET ??

EntradaAutor: Pucci » 02 jul. 2006, 22:51

Carles, company i "jefe" o la inversa :). Acabo d'esciure en resposta a aquesta enquesta i no sé si haurà quedat penajt o no quan m'ha volat el que escrivia de la pantalla així que hi torno a veure si hi ha + sort .

Potser aniria sent hora que introduissis algun altre canvi en aquesta petita obra mestra teva com és el butinet. Ja sé que hi treballes altruísticament, però, amb lleugers canvis com els que tu mateix proposes a l'enquesta, es com, a la llarga, s'evita el mal us que en fan alguns d'aquet site.

Jo penso que, d'introduir la simple millora de permetre veure qui juga a determinada taula, seria un gran què ja que la majoria que estem aquí, no hi som amb pretensions competitives i continuaríem fomentant el joc engrandint-lo més en promoure l'esperit comunicatiu que promet anar-se'n al carall per l'actitud de molts que pensen que entren a un lloc que no ha costat res de fer.

Si no pots o vols canviar la interfície del joc en si que permetés veure d'un sol cop d'ull a tots els jugadors connectats en aquell moment, el fet de poder afegir-se a una taula és molt interessant segons el meu parer.

De la resta de suggeriments que fas, no et puc dir res perquè en no veure'ls a l'hora de respondre amb aquesta cita, no els recordo tots, però diria que el més important és mantenir l'objectiu principal del joc que és, segons el meu parer i penso, que el de molts altres: fomentar la companyonia afegint la intrumentació per a aconseguir tal fita.

Ah, si !! :idea: enviar missatges privats també... no estaria gens malament, però ja trencaria aquesta ideologia de fer-ho abans que el que suggereixo.

ostres! No ho sé. Se m'ha acudit entrar al fòrum quan gairebé no ho faig mai i he vist això penjat des de l'agost del 2004.

Diuen que mai no és tard per a despertar :)

Res, no he dit res. Aquí queda el meu parer sobre l'enquesta. A reveure

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

w

EntradaAutor: marzebetiko » 13 jul. 2006, 12:50

carles la meua proposta hi es que hi faje suna lliga com el futbol pero de la buti

xals_6
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 61
Membre des de: 22 ago. 2006, 16:34

EntradaAutor: xals_6 » 15 oct. 2006, 13:18

Jo e elegit alguna altra cosa referint-me a la creacio de una lliga de la buti tot i que el ranquing tambe m'estaria be

pablo91
Contro
Contro
Entrades: 17
Membre des de: 03 oct. 2006, 18:16

EntradaAutor: pablo91 » 03 nov. 2006, 14:29

Hola a tothom.

Jo tambe crec com el xals_6.

fer una lliga amb un rankin es molt bona idea.

Dew

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

EntradaAutor: marzebetiko » 04 nov. 2006, 00:17

yo crec que observar aprtides pot ajudar en els campis no creus perque siempre hi han tramposos que poden modificar resultats(no sol ocorrer ,pero a mi em vba ocorrer) aixi es que xcreec que mirar partides junt amb campis es lo mejor lo de partides abandonades y ranking tambe o veig interesnt pero menys un saludo.



marzebetiko

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

Re: Que trobeu mes interesant/important pel ButiNET ??

EntradaAutor: plana » 16 nov. 2006, 19:09

Amic QjQ: En resposta al teu post, i per intentar refrescar la memoria de tothom, aqui està copiada l'opinió del "pare de la criatura" (espero que en Carles no es molesti), ell demanava la nostra opinió... motiu per el qual tots podem opinar sense que ningú ens pugui dir que ens fiquem on no ens demanen. Altre cosa es que ell estigui o no d'acord.... o no en faci cap càs.

Carles ha escrit:Hola !

Com que he "acabat" l'actualitzador, estic pensat a veure amb que em fico ara .... i eh decidit fer una mini/enquesta ...... per veure que opina la gent :-p

- Missatjes privats: poder parlat en privat entre els participants del xat. Evidentment desactivat mentres es juga, i que si no es vol no et pugin molestar.
- Crear partides al servidor: que el servidor pugi crear partides. Aixi no cal obrir ports.
- Control d'abandonaments: que al costat del nick surti un numero que indiqui el % de partides abandonades per un jugador.
- Ranking de jugadors: ranking (opcional) de jugadors, que vagi guardant les partides jugades i amb això elavori un ranking.
- Campionats online: fer campionats online .... que mes dir ? :-p
- Diversos canals al xat: per exemple: experts, intermig, principiant.
- NOVA: Observar Partides: poder veure una partida que s'esta jugant.

Si votes alguan altre cosa, especifica-ho :-p

I si te costa decidir entre varies, si vols apart de votar, ordena quines per tu son les coses mes importants.

Adeu !

PD: No te cap "valor" apart del orientatiu, vull dir que no farè primer lo que surti, ni que pot ajudar a decidir-me.


L'amo del ButiNET, en cap moment menciona la posibilitat de fer cap mena de campionat privat; cert que tampoc diu que no es puguin fer....

La meva opinió QQ, que es el que demanes en el teu post, es que el "material humà" que pot tenir el poder de organitzar i participar en aquest tipus de campionats, (sempre gent veterana), es molt important que estigui el màxim temps possible fent "ambient" dins de la comunitat pública del ButiNET. D'altre manera, tot el ButiNET pot resentir-se de l'ausencia tàcita dels seus participants.
Jo crec que sense coneixer els nicks dels jugadors de la lliga privada, seria capaç de fer una relació en la que adivinaria un tant per cent molt elevat..... dons d'ençà de l'inici de la lliga, figuren com que juguen..... pero no hi son!!!!. A mi particularment em sap greu, dons abans jugaba, xerraba i reia amb alguns d'ells..... ara en prou feines els puc saludar.

En fí, es la meva opinió...... i no crec que estigui gelòs per no haver estat convidat, segurament hagués rebutjat l'oferiment.....

salut, manilles.... i llarga vida al ButiNET

plana

copito
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 15 nov. 2006, 06:15

EntradaAutor: copito » 10 des. 2006, 10:10

batet ha escrit:Hola:Poguer veure partides q estan Jugant es una bona opcio.En molts altres jocs es pot fer,inclus en Sims de velocitat, Tambe podries incloure que si algu te que marxar de una partida que jugues el que fa mes estona que mira.
El rankinng de jugadors i control de abandonaments es mes delicat.
Un podria haber guanyat moltes partides pero no vol dir que sapigue jugar.

sort.

Si, poder ver partidas como expectador es lo que hecho en falta en el butinet. Será posible?. Así podriamos aprender mas los novatos e incluso conocer el nivel de algunos jugadores.
Saludos.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 11 visitants

cron