ranking

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
nitus
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 17 abr. 2003, 17:53

ranking

EntradaAutor: nitus » 18 ago. 2005, 21:43

Trobo molt interessant el tema del ranking, i si es pogués penalitzar com una partida perduda la sortida sobtada d'una partida en joc, encara fora molt millor. Ho he vist a www.pogo.com, i trobo que el fet de perdre posicions o punts al ranking frena força aquest costum tant emprenyador...Molt bona iniciativa Carles el demanar els parers. Et felicito.

Apè
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 14 oct. 2005, 13:25

Ranking

EntradaAutor: Apè » 02 des. 2005, 12:32

Porto un temps pensant de lo interessant que seria posar un sistema (com hi ha a algunes webs de escacs) de ranking per tal de potenciar la competitivitat i serietat en les partides i sobre tot de reduir l'efecte tant desagradable de trobar-te en mig d'una partida abandonada. Només volia fer aquest sugeriment quan he vist que el tema ja estava sobre la taula. Senzillament vull donar tot el meu suport a aquesta iniciativa! Gracies.

cloud229
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 18 set. 2004, 15:36

EntradaAutor: cloud229 » 26 ago. 2006, 21:32

yo tambien apoyo esa respuesta muxos usuarios se lo tomarian mas serio y no abandonarian tantas partidas, otra cosa ke no me gusta es ke muxos usuarios no podemos crear partidas pk tenemos adsl o intranet y es un palo podian crearlas automaticamente la makina tambien y poder entrar a mirar, muxas gracias

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 27 ago. 2006, 11:35

Ostres ostres veig que darrerament tots tenim les neurones de vacances i tenim que retornar a velles polemiques per mantenir viu el forum , Apè l'escacs desde la meva ignorància podria dir que es un joc d'estratègia la qual no depend de l'atzar sinó del comportament del contrari i de la teva manera de jugar, en quan a la botifarra o la fem igual que seria que cada jugador disposes d'una carta de cada ( es a dir 1 manilla 1 as, 1 rei ....) o estem despenent sempre de l'atzar , en campionats això es pot solucionar amb el dats pre-donats pero clar també te les seves dificultats, parelles que podem jugar perque sigui equitatiu , temps de preparació, manera de puntuació ect....

i dir que tu tens un ranking del 95 % i jo un del 5 % no vol pas dir que tu juguis millor a la botifarra que jo (en aquest cas segur que es afirmatiu perque no deixo d'esser un aprent) pero hi ha grans jugadors que no tenen mai cartes i petardos que a vegades tenen jocs que tomben d'esquena .

ja hi ha problemes amb el kikleig perque porto ajuda màxima nomès em faltaria ara que tambe surtís el percentatge de partides perdudes, nomès podria jugar amb els robots jo que per cert darrerament em vacil.len fins i tot ells .


i clar em podries explicar quan en podria apendre si ningú vol jugar amb tu perque es un paquet....................

Hi ha coses mes importants aquesta vida que un ranking per demostrar el"nivell" butifarraire de les persones

apa siau

psc

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

Ranking

EntradaAutor: Muntana » 27 ago. 2006, 20:10

Crec que el problema principal que pot comportar donar punts per partides guanyades i pujar o baixar en el ranking es que la gent tan sols voldra jugar amb companys coneguts i de confiança lo que comportara encara mes en la formació de ghettos o grups tencats
Muntana

Setembre
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 21 juny 2006, 15:03

EntradaAutor: Setembre » 28 ago. 2006, 00:12

Hola! soc nou en aquesta casa i m'ha cridat l'atenció els comentaris que desenvolupeu ... jo penso ...que més que ranking , seria important anar a classes de educació i civisma , ja que es lo que manca a molta gent , per sort crec que encare que sigui una minoria els que et perdonen la vida , la majoria son gent sana i amb ganes de pasar un rato distret ... i referent als grupets , colletes i amics , a tota mena de jocs i son , es inevitable ... al senyor de Alp ( per cert , poble de previliegats ...per lo precios que es ) li dic ... que es coneguda la seva reputació de bon jugador i bona gent ... no cal que jugui amb els robots , son millors les pubilles de la Cerdanya ... per tota mena de jocs .
Salutacions .

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 28 ago. 2006, 11:16

Àmic setembre no he tingut el ple de jugar amb tu encara però tranquil que ja ho farem , llavors podrem parlar d'aquest famós ranking , un ranking que des de el meu punt de vist es un pas mes per seleccionar gent no pas per agrupar,
pero ostres si no es per ficarme on no em demanen pero no te el butinet tres servidors , Carles home possant un per els profesionals, aquells que volen demostrar que el seu afan de autoanomenar-se grans mestres de la botifarra es proporcional invers al seu nivell d'educació , així els podriem mantenir distrets i contents


Ja ens classifica prou la societat que també ho tingui que fer el butinet, ostres ostres,des de el meu humilt punt de vista no gràcies

a reveure
psc

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

EntradaAutor: Gort » 28 ago. 2006, 16:02

Setembre ha escrit:... no cal que jugui amb els robots , son millors les pubilles de la Cerdanya ... per tota mena de jocs .

Aiiii! pobre de mí, ara sí que m'heu ben fotut. Contra les pubilles de la Cerdanya no hi tinc pas res a fer.

No us escolteu els cants de sirena ... jo no us fallaré mai, mentre que les pubilles, ja se sap ...

Alp2500, jo vacilar-te? I ara! Diga'm qui et fa la guitza i desseguida el cridaré a l'ordre. Faltaria més, vacilar-li a l'Alp2500 :evil: :evil:.

:roll:

Adonis
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 96
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

EntradaAutor: Adonis » 28 ago. 2006, 22:07

Bones amics , en primer lloc us dire que el Alp2500 , el busquen per les destroces que fa per la seva maravellosa terra , no i ha gent que no vagi calent per les pallises que fot , en quant al company Setembre li dire que les pubilles de la Cerdanya les tè totes sota control ... es un "Barba Azul "
al amic Muntana ...senyor serio i profesional , lo que diu sobre el ranking ho tenim de tenir amb compta , ja que a mamat molta mala llet ...
Jo sobre aquet tema, la meva opinió es que ...es millor anar coneixen la gent i sobre la marxa fer-ta amb uns companys com els que tinc ... entre ells l'Alp2500 i Muntana , encare que de vegades els odio a mort , (jejejeje)
Un consell , ni rankings ni histories , es millor fer una llista on els maleducats els tinguem controlats , per suposat la llista a de ser propia i personal .
Senyores , senyors , salut per tots . :roll:

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 06 set. 2006, 19:02

Aquest es el bon dia dels robots

<Robby> Alp2500, que intentis fer trampes als robots ... és el colmo


i aquest es la despedida

HAL> saps què et dic Alp2500? ... les estadístiques te les guardes tú mateix amb paper i llapis

i per el mig de tant en tant aquesta altre

<Olga> Jo ja li deia a mu mare que algun dia en guanyaria alguna ...


sort que m'apallisen sovint sinó sortirien amb escopetes, jejejejejeje

apa a reveure
psc

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

EntradaAutor: Gort » 06 set. 2006, 21:41

Coi Alp2500, això és que són uns descerebrats aquests germans meus.

En realitat el què passa és que es deu haver fet malbé el fitxer d'estadístiques ... si me l'envies te l'arreglo ipso facto.

:roll:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 155 visitants

cron