Nivell jugadors

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
borry
Contro
Contro
Entrades: 9
Membre des de: 07 oct. 2002, 18:22

Nivell jugadors

EntradaAutor: borry » 11 oct. 2002, 12:33

Com molts hauran observat hi ha alguns jugadors que es posen la ajuda a nul, pensant que així son millors. Això provoca mols renuncis. Proposo afegir un camp en les opcions per saber el nivell del jugador (principiant, mig, bo, excel·lent, ...)
Un altre opció mes avançada seria que els jugadors avaluessin després de cada partida i treure una mitjana del nivell donat pels altres.

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

Nivell dels jugadors

EntradaAutor: CiutatDeSal » 14 oct. 2002, 18:25

Hola Borry,

Lo de l'ajuda a Nul.la estic rotundament d'acord amb tu i casi seria partidari d'eliminar-ho com a opció. Quin mal hi ha que quan t'equivoques (qui no s'equivoca????? a veure) et digui que allò és il.legal :?:.

Precisament, m'he fixat que amb la gent que he jugat i eren bons de veritat, la majoria mantenen l'ajuda a Mitja (que jo trobo que es lo millor). I quan veig algu que té l'ajuda Nul.la ja tremolo :? i si puc evitar-ho no hi jugo.

Pero pel que fa a lo de declarar la qualitat o nivell del jugador ... mmmmm ... no sé que dir-te. Em sembla una mica elitista i jo crec que no s'hauria de fer. Al menys, no com una propietat més del jugador. Per un costat, un mateix no pot dir si és bo, molt bo o dolent ... jo a vegades penso que sóc bo, altres vegades que sóc molt bo, altres dolent i altres moooooooolt dolent.

Que els altres et votin tampoc em sembla gaire agradable i poc objectiu. Potser la millor idea (pel meu "gust") seria fer el que em sembla que ja tenen intenció de fer (que algú em contradigui si vaig errat) ... lligat amb el tema del registre de nicks. I és que a l'obrir el ButiNET ens haguem de "loginar" i es pugui mantenir un servei d'estadístiques sobre la propia persona al servidor (número de partides jugades, guanyades i perdudes, max. puntuació a favor i en contra ... i el que sigui).

Això et podria donar una idea de com de bo o dolent, o el nivell de cada un dels participants i és un mètode completament objectiu.

Adeeeeeeeeeeeeeeu :mrgreen:

borry
Contro
Contro
Entrades: 9
Membre des de: 07 oct. 2002, 18:22

EntradaAutor: borry » 15 oct. 2002, 13:44

Gràcies :D per la teva resposta i participació, jo només volia començar un debat sobre aquesta qüestió. De totes maneres el fet que alguns jugadors posin l’ajuda a nul·la , mitja o màxima ja se estan avaluant i molts de nosaltres o posem per indicar que no som dolents :wink: , alguns mes honestos ja et diuen que son novells i volen aprendre cosa que la majoria no accepten, es mes quan els hi vols explicar una jugada, normalment estan per sobre del be i el mal :evil: . Jo particularment quan vull fer una bona partida m’agrada saber amb qui jugo.

Agusti
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 19 set. 2002, 12:58

Nivell de jugadors

EntradaAutor: Agusti » 16 oct. 2002, 11:45

Hola a tothom!
Estic totalment d'acord amb el comentari de CiutatDeSal, respecte al que diu sobre el nivell de jugadors. Una cosa és el nivell d'ajut que et proporcioni el programa i l'altre, ben diferent, el nivell o qualitat del jugador. Crec que no té res a veure una cosa amb l'altra.
Si realment es pensa fer alguna modificació en aquest camp, alguna cosa semblant al que diu el CiutatDeSal, que quedés un registre del jugador amb les partides jugades, guanyades, perdudes, puntuació a favor i en contra, etz, podria donar una petita idea (en cap cas fiable del tot), de la qualitat del jugador.
L'evaluació per part d'un mateix, o dels altres, no crec que sigui la solució.
Salut, butinetaires.

Agustí

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 16 oct. 2002, 19:40

Holes !

El tema de nivells d'usuaris es "puntiagut", aixi que pas a pas :-)

En el butinet original, en comptes de "Ajuda: Maxima, mitja, nul·la", hi havia "Nivell: Principiant, mig, expert"
Però es va canviar per que portava MOLTS problemes.
Desde els que teniem "ajuda maxima" i no volien jugar amb tu per "principiants".
O els creguts que es ficaven nivell expert i que despres feien renuncios.
Aixi que es va canviar per Ajuda, que quedava molt fantasma dir-se a un mateix expert.

Però tambè estem d'acord que hi ha d'haver nivells ..... mes endevant :-)

Adeu !

KARLES
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 18 set. 2002, 23:16

Nivell de jugadors

EntradaAutor: KARLES » 18 oct. 2002, 20:35

Estic totalment d'acord amb en CiutatDeSalt per aixo he fet una enquesta a suggeriments a on per partides guanyades i puntuacions obtenir una classificacio individual i cada escu saber a quin nivell estem.

Adeus :D

rufi
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 19 set. 2002, 12:17

EntradaAutor: rufi » 19 oct. 2002, 01:23

I els que jugen prou be , pero normalment tenen males cartes
i solen perdre??? (que n´hi ha + dels que sembla)
quedaran marcats com de baix nivell??
Com es diferencia el que guanya pq en sap del que te sort??

KARLES
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 18 set. 2002, 23:16

EntradaAutor: KARLES » 19 oct. 2002, 14:24

rufi, estic d'cord amb tu que hi ha gent q te mala sort pero sempre?. jo penso com a bon cule, que el barça te els millors jugadors del mon (aixo si, si no ens els fot el Madird), no tenim la millor directiva, ni el millor cos tecnic, pero els mateixos jugadors els agafa altre cop en Johan i tornariem a veure football per anys. En cambi aqui si que tenim una bona directiva a on treballen tot el que poden per que tot sigui imparcial i igualat i en tot cas es l'ordinador qui reparteix. La butifarra, no ens hem d'oblidar, tots en som mestres del joc i ningu en sap tot el que es pensa per tant la sort tambe influiex una miqueta bastant no creus?. Per lo menys aixis pasa als campionats...........s'enporta el premi el millor jugador?
Pregunta del millon.
De totes maneres es dificil de solucionar.
Una abraçada a tots.

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 19 oct. 2002, 14:35

Hola Rufi :D

Respecte el que dius del bon o mal joc ... tens raó que quan ets bo pots perdre una partida només per culpa del mal joc, jo ho trobo indiscutible, pot passar a les millor families :) .

Però tot és qüestió d'estadística. Estaràs d'acord amb mi que si tires una moneda a l'aire 1 vegada pots tenir sort i que surti el que has triat (cara, per exemple) o no tenir sort i que surti lo altre (creu). Però si la tires 1000 vegades segurament sortirà cara unes 500 vegades i creu les altres 500 (més o menys), no?.

Doncs el mateix passa amb la buti ... si jugues moltes partides acabaràs tenint, de terme mig, un joc regular (digue'm 1 manilla, 1 as, 1 rei, 1 cavall, ...), amb la qual cosa el factor sort s'acaba anulant i el que marca la diferència entre uns i altres és únicament el saber jugar.

O sigui q no pateixis, si en saps i jugues forca tothom ho notarà.

Adeeeeeeeeeeu :mrgreen:

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 19 oct. 2002, 15:45

M'he oblidat de matitzar una cosa ... i és que no únicament el saber jugar pot acabar influint en les estadístiques personals, també les petites trampes poden acabar influint :cry: ... com pot ser utilitzar el msn o qualsevol altra mena de xat externa a butinet per a dir-li al company les cartes que tenim :evil:.

Només espero que tothom acabi veient que això li treu tota la gràcia al joc.

papitu
Contro
Contro
Entrades: 16
Membre des de: 18 set. 2002, 20:14

sobre ajudes nivells i jugadors

EntradaAutor: papitu » 20 oct. 2002, 14:23

1.- lo de possarse ajuda no te res a veure amb el nivell (jo mateix jugo amb máxima i soc de lo milloret que corre per aki) (no, no tinc cap avia).
2.- el nivell dels jugadors (aixis com la simpatía, la propensio a fotre broncos.....) es capta jugant amb ells.
3.- Kuan hi hagi estadísticas espero k hi hagi un apartat sobre la calitat dels acudits.
4.- ni se us acudeixi trure el nivell d'ajuda nul. (Amb el plaer k dona denunciar un renuncio sanvicentat!!!!).
5.- El registre es fa urgent per combatre els robanicks. (cada día son mes).
6.- Es obligació moral dels k saben ensenyar els nous. Si et toca una partida amb principiants, sigues amable i didactic.
7.- vull cartes per eskerrans ja! :twisted:

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 20 oct. 2002, 23:22

Papitu estic totalment d'acord amb la teva opinió. És evident que moltes vegades el fer una buti, és l'excusa per passar una bona estona, riure un ratu i a veure qui la diu més grossa!! Personalment,... NO en totes les partides hi poso els 6 sentits (jejeje). Hi ha partides per tot!! Per això lu del registre personal de partides guanyades, perdudes, .... o empatades (jejeje), no em sembla pas bona idea! Jugant amb la gent t'adones aviat del nivell que tenen. I si mai et trobes amb un novell...... recordeu que tots ho hem sigut algun dia!!!!!!!!!!
A la gent "ajuda Nul.la"..... numes dir-los que ànims i que espero que no renunciin massa sovint!!

Apa... salut i fins aviat!! :D
martawei

martawei
Contro
Contro
Entrades: 23
Membre des de: 19 set. 2002, 21:15

EntradaAutor: martawei » 20 oct. 2002, 23:29

L'invitado de dalt era jo. No volia pas amagar la meva identitat. Però es que tenia posada l'Ajuda Nul.la.... i no m'ha avisat que primer havia de passar pel Login (jejeje). :lol:
martawei

rufi
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 19 set. 2002, 12:17

EntradaAutor: rufi » 21 oct. 2002, 07:28

Bon dia, un altre tema nois, si ja actualment hi ha molta gent que
no acaba les partides pel motiu que sigui, (problemes amb l´aparell,
desgana, alguna discusió, occi. versus orien. etc,,) el fet que si un
perd li conti per les estadistiques no farà que en partides molt
encarrilades la gent plegui?

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 21 oct. 2002, 12:07

Hola Rufi !

Si, tens rao.

Pero si cada cop que penjes una partida, se't fica un "punt negatiu", quan en tinguis 25, la gent ja no voldrà jugar amb tu.

Adeu !


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 39 visitants

cron