TROBADA DE RIELLS

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
divina
Contro
Contro
Entrades: 27
Membre des de: 21 jul. 2003, 09:24

TROBADA DE RIELLS

EntradaAutor: divina » 11 set. 2005, 17:03

Aquestas lineas per Felicitar publicament al GAY, al Tortell i a la resta de la seva Familia, per la trobada que van organitzar ahi. Personalment dire que no coneixent a ningu d'ells, i estan a un lloc desconegut, em vaig sentir com si estes a casa meva, va ser una trobada molt maca, molt sana, amb molt bon rollo, i que espero que la tornin a repetir. Divina

l_estel
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 19 jul. 2004, 21:39

EntradaAutor: l_estel » 12 set. 2005, 00:42

Weno wenooooooo..........
Nem a felicitar a ki ens van fer pasar un bon día,per si algú no s'ha enterat d les persones q mereixen akesta felicitació recordaré els seus niks.
GAY,TORTELL,NADUVI,DOLÇA I ...... coi q no recordo l'altre nik, així q espero me disculpi, perotots pertanyen a la mateixa family, així k !LA MEVA FELICITACIÓ PER A TOTS ELLS" Va estar tot d'alló més b, weno rectifico, fins al tard quan volia iniciar la meva marxa cap a lleida, q el sr gay va sobornar algú perke em poses el coxe en la meva surtida d'aparcament per tallarme el pas , "gay" t'informo q t va surtir rana jejejeje.ehhhhhhhh joioooooo?



Jo tambe os animo a quan tingueu ganes d nou a fer un altra trobada ho feu sense pensar-lo .
apa ja esta ja he acabat adeuuuuuuuuuuuu. :wink:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 46 visitants

cron