Despedida y cierre

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

Despedida y cierre

EntradaAutor: Quiquet » 13 set. 2005, 13:25

Benvolguts amics:
Potser no es el medi mes adecuat per a escriure, no un post, sino una carta, no ser on l’acabereu penjant i si ni tan sol val la pena penjar-ho en algun lloc. Però d’alguna manera volia dir-vos adeu.
Son masses les vivencies obtingudes i els amics coneguts en tot aquest temps, gairebé 4 anys com per marxar sense dir res.
L’anyorança dels temps primigenis del Butinet, on sols erem quatre amics disposats a pasar-ho bé, potser em porta avui a dir-vos que m’en vaig. Ja en tinc prou.................... Si el fer-se gran el Butinet vol dir tot el que está pasant jo no hi vull ser.
Això no esta fet per a mi. Els temes personals que mai s’haurien d’haver tractat en aquest lloc s’han convertit en el principal tema de conflicte. I com dirien en algun lloc “Muerto el perro se acabo la rabia”. Pos el gosset del QQ s’en va ja no hi será mes.
A tots els amics, gràcies per soportar-me, als no tan amics, perdoneu si amb quelcom us he ofés i sapigueu uns i els altres que sempre
“Casa meva será casa vostra si es que hi ha casa d’algú”.
Gràcies per tots aquest anys.
Adeu
Quiquet
PD.:
1.- Per cert, igual aprofito per deixar de fumar, potser em costará menys que deixar el Butinet.
2.- Per els que vulgueu registrar el nick Enric, haura quedat lliure, aixi com el de Sergi_grapes, que em sembla que algu volia. Em permetreu conservar el de Quiquet,.....................cony li tinc carinyo...............

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 13 set. 2005, 14:27

cony Quiquet em sap greu perdre l'oportunitat de seguir perdent contra tu, però noi cadascú fa amb la seva vida lo que cregui necessari ,jo nomès et puc dic una cosa, Gràcies, gracies per les partides que hem jugat en contra i a favor, i gracies per el tracte que has tingut envers nosaltres

i fins la propera, encara que no estiguis en el butinet segur que ens veurem en aquest mon de deu

fins sempre
psc

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 13 set. 2005, 16:02

:( :cry: No ho facis home. Serem molts els que et trobarem a faltar. I on trobarem un altre # com tu?

No deixis que 4 folloneros mal contats et retirin del butinet i privin a tots els demes de la teva companyia. :cry:

Espero que ens tornarem a trobar com diu el Alp i aqui sempre tindras una amiga per el que calgui.

:cry: :cry:

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

EntradaAutor: Muntana » 13 set. 2005, 16:23

Quiquet:

No he tingut ocasió de fer gaires partides amb o contra tu pero la teva actitut devant els quatre torrecollons que hi han al butinet ha sigut sempre de alló mes lloable.

Com ja t han dit altres companys avans i t'ho diran molts mes, no deixis que se surtin amb la seva, que senzillament es privar al butinet de la gent sensata que es revolta devant la seva tonteria i aixis s'en van sortint amb la seva, son gent miserable antitot que no sels hi ha de donar mes importancia de la que tenen, cap.

Molts desitjariem que reconsideresis la teva actitut i poder continuar gaudint de la teva companyia.

Vinga si hi ha justicia ens veurem tots a Itaca.

Una abraçada.

Muntana

marels
Recontro
Recontro
Entrades: 48
Membre des de: 30 març 2003, 15:36

EntradaAutor: marels » 13 set. 2005, 17:36

Ostres Quiquet, no se pas que ha passat però m'he quedat glaçada al llegir el teu escrit, em sap greu, molt greu, de totes maneres se que tens els teus motius, sigui el que sigui no ho trobo just, no m'agrada que gent maca hagi de marxar per culpa d'altres, com diuen els demes companys espero veuret aviat, i sapigues que a Lleida tens moltes cases. Un petó

Marels :(

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 13 set. 2005, 18:56

Benvolgut quiquet o QQ:

M'adhereixo al que han escrit la morfeo, la marels i el muntana.

Al marge dels motius sens dubte respectables, però que de fet ignoro, de la teva decisió, crec que al butinet sempre trobaràs moltes persones amb qui podràs jugar amicalment, sense mals rollos, ni segones intencions. La llista seria llarga (i m'agradaria formar-ne part).

CarlesG

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 13 set. 2005, 20:53

Estimat Quiquet,

Jo pensava que al butinet passaria com a les pel.lícules, que sempre guanyen els bons..... però veig que la ficció no té res a veure amb la realitat.

Amb una gran sensació de pèrdua, impotència i derrota, t'envio una abraçada molt afectuosa.

Fins sempre,

Angeles

manel
Recontro
Recontro
Entrades: 44
Membre des de: 19 set. 2002, 12:27

EntradaAutor: manel » 13 set. 2005, 22:01

Que tinc que dir jo que mai he escrit a un foro.....lo primer, com AMIC i COMPANY del QQ....que fare elo que calgui per que torni ...hi ha masa gent que el estima masa , molta...molta.Els xats tenen aquestas cosas..hi pot entrar tothom...(Enric aixo va per tu )...torna o rebras...que ningu vol jugar amb mi home..
(aixo va per qui ho entingui )....VIGILA i no es una amenasa..soc masa poca cosa per amenasar ( aqui es te que matitsa tot ) que despes ho copian i o pasan als amiguets...AIXO NO FARA FALTA COPIARO...ES PUBLIT jejjejej
QQ torna sis-plau jo i el 98% ho agrairem
MANEL

blues
Botifarra
Botifarra
Entrades: 115
Membre des de: 18 set. 2002, 15:57

EntradaAutor: blues » 13 set. 2005, 22:57

¿?¿? mandé?
a vere tiu, les ampolles de vi no te les tenia que fotre de cop, eren per tot l'any... ai senyor quina creu d'home! Que tot se t'ha de dir...

joisi
Contro
Contro
Entrades: 12
Membre des de: 13 nov. 2002, 09:58

EntradaAutor: joisi » 14 set. 2005, 12:31

Quiquet

En sap greu llegir el teu post ,però dir-te que t´entenc mes que ningú, Ets de les poques persones que sempre mant merescut el màxim respecta (Com a jugador i com a persona), tranquil ,a la vida hi ha tantes coses que mereixen mes el teu temps que segur que hi sortiràs guanyant.

Amb en Joisi sempre hi tindràs un amic

pili2
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 18 abr. 2004, 15:36

EntradaAutor: pili2 » 14 set. 2005, 21:24

quiquet

potser soc de les poques, que mai e coincidit amb tu a una partida, segurament l horari teu i meu no coincidia casi mai, pero si que te conegut com a persona, i penso et mereixes tot el meu respecte.
Em sap molt de greu sentir a dir que marxes del butinet, tens motius personals o entenc, esperem tots que amb algun campionat podrem gaudir de la teva presencia per poder saludarte.

una abrazada

santi_melenes
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 05 jul. 2004, 13:52

EntradaAutor: santi_melenes » 17 set. 2005, 14:57

estimat QQ ami m'agradava jugar contra tu i el petito... ja no et podre guanyar mes ( AL BUTINET) haure de vindre de tant en tant a manresa..... be QQ, aki hi ha molta gent ke t'estima,som mes de bons ke de dolents(enkara ke sigem uns golfillos) T'ESTIMEM una abraçada i fins aviat

acopdegarrotix
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 14 nov. 2002, 17:17

EntradaAutor: acopdegarrotix » 19 set. 2005, 10:35

Benvolguts amics:
En primer lloc gràcies a tots els que heu llegit aquest post, els que heu respost i als que no. No era la meva intenció, fer-ne un plebiscit, crear una divisió entre bons i dolents. Simplement era fruit d’un cop de geni, al veure tanta inmundicia sense castic. Al veure que sense ser jo culpable de res, els meus amics patien les consecuencies. Que gent que no es mereix el qualificatiu de persones podien manipular a d’altres persones i no oblidem que aquestes es deixavan manipular i per tan eran tan culpables com elles.
Que faltan a una de les lleis universals que es la inviolabilitat de la correspondencia, escrits personals circulaban amb total impudicia per el Butinet i no es aixo el mes greu, sino que lluny de ser rebutjats nomes rebre el oferiment, eren llegits.
A Internet hi ha sempre un botó que diu acceptar i No acceptar, el que implica una certa voluntat per part del lector.
Les culpables lluny de tenir vergonya per el seu fet, es convertien en victimes. I encara mes lluny, recollien al seu voltant a tot aquell impresentable, follonero, cap rapat i busca-raons, que no te mes que odi a dins seu.
A la vegada calia i cal acceptar els origens del propi Butinet, fruit de la voluntat ùnica d’en Carles amb l’ajuda de un reduït nombre de persones. Per tan jo no soc ningú per a dir-li que cal i que no cal fer, qui vol i a qui no vol a casa seva. Per a tot aixó si elles/ells no cambiaben de comportament i s’els hi permetia jo no tenia res mes a fer que marxar, i aixó vaig fer.

Putada,.........................els meus amics continuaben a dins, i cony................els trobava a faltar. De fet en aquest temps tampoc he deixat de fumar, la carn es débil.........................
Que fer?. ...............................
En primer lloc si son els meus amics i ells es queden, es que potser no m’ho he mirat be. Es alló “dels amics dels meus amics son els meus amics”.
En segon lloc, qui cony soc jo per donar lliçons a ningù
En tercer i definitiu, us trobo a faltar................. GUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Per tan i sense entrar amb frases fetes com “Rectificar es de savis “ que aixó seria exactament lo mateix que crear una partida que es digues “GRANS MESTRES”.

Amb tota humilitat i donant-vos les gràcies per fer-m’ho veure tornarem a entrar, deixant amb el QQ virtual en descans, ens posarem un nick existent des de les epoques inmemorials dels lliures i obligats com es el Acopdegarrotix, a mes a mes molt mes apropiat per els temps actuals de Butinet , je je je je , i com sempre posant-me decididament al costat de tots aquells que nomes busquem pasar una bona estona, fer riure si cal al altres i disfrutar d’unes bones partides on poguem apendre dels que mes en saben.
I si amb algú li cal ajuda per obrir un port pos tb ho farem............................
Au fins ara
Tingueu manilles

wop
Contro
Contro
Entrades: 22
Membre des de: 08 gen. 2004, 16:56

EntradaAutor: wop » 19 set. 2005, 11:24

Celebro de tot cor q els arbres t'haguin deixat veure el cel

una abraça. wop

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 19 set. 2005, 11:42

Has durat poc eh ??

Ara hem de comprovar qui ha guanyat la porra ....... :-p


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 41 visitants

cron