I TU? COM XERRES?

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
emfalta1bull
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 18 oct. 2005, 12:14

EntradaAutor: emfalta1bull » 02 nov. 2005, 22:25

Otiaaaaaaaaaa!!!!, nomes em falta aixo, ara que começo a guanyar partides, :wink:

No se si provar aixo de l'antibuti, que ja prou "cacao" mental porto, ara si es divertit, segur que en fare alguna, i a mes a mes la fare sense avisar als demes, aixi te mes valor no ?, jejeje..... jo segur que m'ho pasare bomba, pobres butinaires !!!!, llego el destructor... :roll: .

a la "antibuti" obligada amb carrego, es permes carregar cara contrari, algu que faci les normes jejeje.

emfalta1bull
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 18 oct. 2005, 12:14

EntradaAutor: emfalta1bull » 02 nov. 2005, 23:47

mmmmm ho estic rumiant mmmmmmm, i jugar a perdre per guanyar segur que se'm donaria be, o sigui, que en guanyaria (perderia) moltes, i alhesores la meva existencia mediocre deixaria de ser, i com deia no se qui per els foros ja no tindria sentit escriure-hi, llastima :twisted: .
porque me lo paso bomba posant xorrades per aqui, jejejeje, OJO !!!!, que ningu s'ho prengui malament, cerveces per tothom, que ja trobarem algu que les pagui, i algu que porti les cartes tambe, segur :lol: .

apa prou de filosofia existencial..... :wink:

morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 03 nov. 2005, 16:35

8) Ahhhhhh peró el que tu no saps, emfalta1bull, es que quant jugues a perdre per guanyar :twisted: llavors agafes uns jocs bonisims i guanyes (o sigui perds :mrgreen: )

:D :D

culdetaverna
Botifarra
Botifarra
Entrades: 119
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

EntradaAutor: culdetaverna » 03 nov. 2005, 21:44

emfalta1bull ha escrit:a la "antibuti" obligada amb carrego, es permes carregar cara contrari, algu que faci les normes jejeje.



No siusplau, més normes del carrego no!!!





Imatge

emfalta1bull
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 18 oct. 2005, 12:14

EntradaAutor: emfalta1bull » 03 nov. 2005, 22:54

Ostres morfi, ara si que es complica, perque si jugo a perdre tindre bon joc, es a dir que si jugo a perdre i no l'hi dic a ningu, tindre bon joc, i alhesores guanyare (perdere), si el que volia era perdre, no?

Vaja mes cacao maravillao, ara no sabre mai si jugar a guanyar o a perdre per guanyar perdent, o perdre guanyant, .....si es que esto es muy complicao....morfi, estic esgotat !!! :wink:

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

EntradaAutor: Gort » 04 nov. 2005, 10:37

Ostres ostres ... ara li haurem de dir al jefe Deep que ens faci una versió per perdre? Ai ai ai, segur que ens tira alguna cosa pel cap! Encara no hem guanyat mai res i ja volem perdre ... :roll: :roll:

Tingueu dosos.

morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 04 nov. 2005, 16:29

:twisted: Pos si, si feu antibuti..... tingueu dosos.

A vore emfalta1bull me sembla que no ho has entes :wink:

Per jugar a antibuti han de estar de acord els 4 jugadors de la partida sino, no es pot fer. 8)

emfalta1bull
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 18 oct. 2005, 12:14

EntradaAutor: emfalta1bull » 04 nov. 2005, 18:06

mmmm esto, si que ho entes......, pero es que jo soc jugador lliure, MOLT LLIURE, jejejejeje. :wink: :twisted:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 71 visitants

cron