Xerrades fora de la partida

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Quiquet2

Xerrades fora de la partida

EntradaAutor: Quiquet2 » 14 oct. 2002, 17:41

Algu de vosaltres quant juga amb real, esta veient la tele, llegint el diari, lligant amb la rossa del costat o amb el morenás aquell que está tant bo.
Jo demanaria a tots una mica de cortesia, urbanitat, educació o com vulgueu que es digui. En resum una mica de respecte per els altres tres que estan jugant a la mateixa partida. Els temps de resposta quant al mateix temps que s'está jugant s'estan fent d'altres coses es molt alt. I a mes una partida pot ser sense xerrar i altament concentrats, l'altra es poden explicar acudits i quasi no jugar, l'altre pot servir nomes per lligar, però si convidem a altre gent , jo crec que tenen tot el dret de que estiguem com a minim per ells, del contrari quedem nos on som o "presionem" amb el pobre creador pq faci uns robots millors, per que al final sera mes gratificant saber que estás jugant amb maquines que no pas amb sers humans que no et fan punyetero cas.

La veritat es que a mi m'emprenya molt, i anuncio que si voleu estar per xerrar a fora de la partida no cal que em convideu
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :x

Ara si voleu fer una partida on s'expliquin acudits i on es pogui fer broma, o evidentment una partida en serio sere el primer en vindre i en participar hi.
:lol:
M'agradaria que hi reflexionessim una mica tots plegats i ens situessim a la vida real i quina seria la nostre reacció.
Us asseguro que jo vaig passar per aquesta experiencia i l'hi vaig fer passar al meu company. Mentre feia una Buti real estaba connectat al xat de Butinet amb un portatil. Evidentment el meu company va plegar
I TENIA TOTA TOTA LA RAO.

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

Xerrades fora de la partida

EntradaAutor: CiutatDeSal » 14 oct. 2002, 18:05

Trobo que és un bon tema per abordar aquest.

I estic d'acord amb tu Quiquet en que a vegades "molesta" un mica, tot i que jo no sóc el més apropiat per a dir això, ja que sóc dels que xarren mentre juga :oops:.

Posada la meva opinió d'acord amb la teva (fins a cert punt), crec que no és qüestió de blanc o negre. Vull dir que, no fa pas cap mal que estiguis jugant i saludis a algú que acaba d'entrar (com pots saludar a algú que acaba d'entrar al bar) i que li preguntis com li va la cosa (quan dic "la cosa" no penseu malament, eh) o li facis un comentari.

Jo crec que es pot colaborar (fins a un límit) a la xat general mentre es juga.

De totes maneres aprecio els teus comentaris perquè això ens farà vigilar una mica més i estar més pendents de la partida, la qual cosa sempre afavoreix el joc, que es per lo que vam comencar utilitzant aquest programa, no?

Des de l'exili

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 14 oct. 2002, 18:59

Tic d'acord amb tu Ciutadesal, mai les coses son blanques o negres, i el saludar, intercambiar un comentari no es pot pas considerar una manca de delicadessa als companys de partida faltaria mes.
Però coincidiràs amb mi que moltes vegades, inclos jo mateix ho he fet, que parlem massa a fora i poc a dins. I potser es aixó lo que mes molesta.
En fi tothom es lliure de fer el que volgui, faltaria mes, i si algu vol xerrar per els descosits que faci el que volgui.
Però crec que es bo que quant convidem amb algu, sobretot si es nou, fer li una mica de costat i fer la participativa enriqueix la partida.
No vull sentar cap tipus de catedra ni de comportament, es una simple reflexió personal, válida nomes per a mi mateix.

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 14 oct. 2002, 19:01

Evidentment el comentari de dalt es meu, no voldria que quedes com anonim.
Algun dia aprendre a loginar me

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 14 oct. 2002, 19:03

Completament d'acord. Especialment en el cas dels companys nous de joc. Si ja ens coneixem tots ja sabem de quin pal anem cada un, pero els altres no. (Apa, per contrastar ara només escric una línia)

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 14 oct. 2002, 19:22

hola !!, yo soc la primera en saludar i xerrar, pel xat, m'agrada :P i ademes ho trovo una cortesia, tan per la gent que conec , com per els nous que entran saludant sense coneixa a ningu, al bar per tb me comporto d'igual manera(o encare mes emotiva ja que son caretes i tons de veus que aqui encare no podem gaudir), no tinc remei !! :roll: , ara tb tinc que dir que se diferenciar una partida, potser seria la qual posare tota la meva concentracio o tambè pots entrar en una de coleguetes en la qual ens coneixem tots i savem la, per lo tant, sempre es respecte a les tres persones que tens dins de la teva partida, aquesta es la meva opinio estic d'acord amb tu CiutatDeSal. :wink:

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 16 oct. 2002, 00:05

Bones!!!
Soc semi-nou al Butinet, i si jugo no parlo al xat general, dues coses alhora em faig la pitja un lio, :lol: .
No em molesta gens que la gent que juga amb mi estigui xatejan, a més, m'encanta que quan entro trobi a la rous, lanena, gerard, papitu, TROLES, Quiquet, moira.............. dispossats a donar-te la benvinguda o a despedir-te quan plegues. Segons quines hores estas quasi sol esperant per poder jugar.
A mi pesonalment, em molesta més que em cridin l'atenció per explicar acudits, anècdotes o el que sigui, durant una partida, i més si 3 dels 4 som aixins.
Salut butinetaires !!!

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 16 oct. 2002, 00:12

perdó, no he signat a dalt, soc el mauri. Si poso nom d'usuari no em deixa afegir missatge, en canvi sense nom si :shock: , i estic registrat!!!

turkil
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 18 set. 2002, 16:48

solució foro

EntradaAutor: turkil » 16 oct. 2002, 18:54

Això et passa perquè quan accedeixes als foros t'has de tornar a identificar (fixat-hi, al final de la pàgina)

Salutacions.

Visitant

bla bla bla bla....

EntradaAutor: Visitant » 18 oct. 2002, 01:44

:shock: hi ha gent que gosa xerrar amb la gent del general, amb els contactes conectados (pq els no conectados seria dificil eh?? jeje) del messenger mentre te falla una manilla a la primera mà havent cantat directe el teu company?????????? kina desfatxatessss!!! :lol: jajajaja...

ja ho sabeu... per què amagar-me?? sok K U L P A B L E!! :oops: però que tiri la primera pedra qui li hagi afectat el meu pluriempleo cibernètik perquè com en tot...se n'ha de saber :twisted: jejejeje

Una abraçada de teletubbi a tots!

jiji/montse

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

Re: bla bla bla bla....

EntradaAutor: jiji » 18 oct. 2002, 01:52

Anonymous ha escrit::shock: hi ha gent que gosa xerrar amb la gent del general, amb els contactes conectados (pq els no conectados seria dificil eh?? jeje) del messenger mentre te falla una manilla a la primera mà havent cantat directe el teu company?????????? kina desfatxatessss!!! :lol: jajajaja...

ja ho sabeu... per què amagar-me?? sok K U L P A B L E!! :oops: però que tiri la primera pedra qui li hagi afectat el meu pluriempleo cibernètik perquè com en tot...se n'ha de saber :twisted: jejejeje

Una abraçada de teletubbi a tots!

jiji/montse


AQUEST MISSATGE ERA MEU!!! CATXIS!! jejejeje

Cris
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 18 set. 2002, 23:49

Xerrar pel general mentre es juga

EntradaAutor: Cris » 19 oct. 2002, 23:04


A veure, jo era de les persones que em passava més temps al xat que a la partida :lol: . Però he descobert, més ben dit, m'han fet descobrir :P , que la conya és millor fer-la dins la partida, estas més per jugar i més pels companys/es que hi ha i la partida no es fa tan aburrida ni llarga, i això ho he patit amb gent que abans no estava al general i ara si, ara que jo ja no hi estic, i emprenya bastant, el que passa que no puc criticar quan jo era la primera en fer-ho. :oops:
De tant en tant si veus algú que entra al xat que fa temps que no veus, crec que és bo saludar, però desconnectar enseguida i quan acabes la partida anar a xerrar, i el msn igual, que serveixi per saludar si estas connectada però quan dius que estas jugant s'agraeix que et deixen jugar i tu igual, clar. :D

AvRack
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 02 maig 2006, 23:42

xat

EntradaAutor: AvRack » 10 oct. 2006, 13:56

estic d' acort am la cris xatexa doran les partides es mol divertit
:lol: :lol: :arrow: :lol: :lol: be adeu


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 183 visitants

cron