15 d'octubre: el ButiNET fa 4 anys.

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

15 d'octubre: el ButiNET fa 4 anys.

EntradaAutor: Carles » 19 oct. 2005, 18:13

Hola !

Fa 4 dies, i se'm va passar, va ser 15 d'octubre. Aquest dia fa 4 anys de la versió 1.0.0 del ButiNET (la primera !!!!).

Tot va començar a l'any 2000, quan jo estava a una residència de Terrassa estudiant Enginyeria Industrial, i una companya de la residència, em va venir a veure i em va dir que havia sentit parlar d'un concurs de creació de joc multimedia i que mi podia presentar !!! (ja començava a aparèixer la meva basant friki .... volia dir informàtica).

No m'ho vaig pensar dos cops, i vaig decidir presentar-me amb el ButiNET !!! Desde que havia aprés a jugar a la botifarra anys enrera, que tenia en cap fer-ho.
Així que vaig preparar un petit projecte per la primera fase del concurs. Per desgracia, no em van acceptar per a la segona fase (el desenvolupament del projecte). Però la sorpresa mes gran, va ser que algú altre havia tingut la mateixa idea que jo !!!, i hi havia un finalista al concurs amb un programa anomenat butinet. Va acabar el concurs, i se'n va saber res mes del altre projecte butinet.

El 1 de març del 2001, m'anuncien que es fa la segona edició del concurs. Aleshores vaig buscar l'altre butinet, i no vaig trobar res, així que pensant que no s'havia portat a terme l'altre projecte, vaig decidir tornar a presentar el projecte del ButiNET el 15 de març (aquest cop, com que tenia mes temps, millorat).
Imatge

I el 17 de maig de 2001, el meu projecte del ButiNET va passar a la segona fase de la segona edició del concurs de creació de jocs multimedia. Va ser una gran notícia (casi em fico a plorar i tot).

Per desgracia, en aquella època estava acabant el projecte final de carrera d'enginyeria Industrial, així que vaig tenir que aplaçar fins a principis de juliol (aproximadament) l'inici de desenvolupament del projecte.

L'inici del desenvolupament, va coincidir amb la trobada en persona amb l'Oskar (àlias Sonos) a la Euskal Party del 2001, i li vaig fer al proposta indecent que de si volia participar del projecte del ButiNET com a dissenyador, i rapidament va dir que si.
Imatge

Al agost vam començar a treballar de valent. L'Oskar amb el disseny de les cartes, i imatges que li demanava, que per cert, quina paciència va tenir, ja que no parava d'exigir-li que les cartes ocupessin poc tamany, ja que en contra de la tendència actual dels programes, d'ocupar cada cop mes, jo volia que el ButiNET fos lleuger. Mentrestant jo vaig començar a dissenyar i desenvolupar l'aplicació.

Al setembre del 2001, la Sonia (àlias Nuka), s’afegeix al projecte. Tant l'Oskar com jo no donàvem a l’abast, i també es tenia que fer la web. Així que la Nuka es va responsabilitzar de la programació de la web.
Imatge

Al setembre també, em fico amb contacte amb els de TINET, i des de el primer dia es mostren disposats a col•laborar i obrir el servidor a TINET. El 18 de setembre compro el domini butinet.org.
La data límit per entregar el projecte, era el 15 d'octubre, així que el setembre i l'octubre van ser molt intensos. A casa móns pares, que era on vivia aleshores, em vam deixar instal•lar l'ordenador el menjador, sinó no em veien el pel en tot el dia :-p
I em vaig dedicar a temps complet (excepte dormir i menjar quan podia) a la programació del ButiNET. Apart, havia començat a estudiar informàtica (ni que no apareixia per classe), i feia de professor a la universitat.

L'ultima setmana abans del 15 d'octubre, érem un equip de 4 o 5 persones i cadascú feia lo que estava en les seves mans. L'Oskar, la Sònia, la Núria, móns pares (Pamas), el meu germà (4x4).

El dia 14 d'octubre, va ser el mes "intensiu", ja que havíem d’acabar d'enllestir les 4 coses pendents, per el dia 15, anar a Barcelona a entregar el projecte (vam preferir entregar-lo en ma).
Aquella nit la Nuka va aguantar desperta fins a altes hores de la matinada, que l’endemà al matí treballava. El Pamas, l'Oskar (des de el País Basc), la Núria i Jo, no vam dormir. Ens vam quedar desperts fins que va estar tot el projecte llest, moment per esmorzar, i anar cap a Barcelona a entregar el projecte.
Imatge
(normal que em quedés aquesta cara ... això si, ben content)

Per tant, el 15 d'octubre, es un dels dies senyalats del ButiNET, quan va néixer la versió 1.0.0 del ButiNET, versió que mai es va fer publica, però això ja es un altre historia !!

(Continuarà ....)

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 19 oct. 2005, 19:54

Bones,
Doncs moltes felicitats i per molts anys!

primavera
Barretina
Barretina
Entrades: 241
Membre des de: 01 nov. 2003, 19:32

EntradaAutor: primavera » 19 oct. 2005, 20:50

Moltes, moltes, moltes felicitats als creadors!!! (i, de retruc, a tots aquells que ens hem aprofitat del vostre treball)

primavera

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 19 oct. 2005, 21:50

MOLTES FELICITATS I PER MOLTS ANYS

Com "morfeo" en aquest cas especial :)

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

aniversari

EntradaAutor: Muntana » 19 oct. 2005, 22:03

Ep gent, felicitats :D :D

muntana

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 19 oct. 2005, 22:18

Ostres Carles ets com un pare parlant del seu fill, dels bons i mals moments compartits :wink:

Ara ja té 4 anys i una mica més crescudet (i amb molts tiets i tietes).

Moltes Felicitats i moltes gràcies per haver estat el cap d'aquesta gran "familia". Per molts anys

Angeles

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 20 oct. 2005, 02:25

Imatge

MOLTES FELICITATS!!!!!!!!

MUASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


[(heu vist??? kina ocasió més especial per inserir una foto? ja en sé! oeeeeeee oeeeeeeeeeeeee oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee) :wink:

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 20 oct. 2005, 07:05

:P FELICITATS I PER MOLTS ANYS

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 20 oct. 2005, 09:33

MOLTES FELICITATS I DESITJAN QUE DURI PER MOLTS ANYS

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 20 oct. 2005, 16:17

Moltes Felicitats!!!!!!! ...... i Moltes Gracies per totes les bones estones que ens feu pasar amb el ButiNET!!!!!!!!!!

Plana/alf60..... alfons

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 21 oct. 2005, 14:57

Sens dubte, l'ocasió mereix ser recordada amb una cordial ENHORABONA CARLES! (No cal que m'escarrassi amb la tipografia, perquè no m'en sortiré, però malgrat això et prego que, com en la de tots els altres comunicants, més hàbils que jo, creguis en la profunda sinceritat i afecte d'aquesta senzilla però sentida frase).

CarlesG


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 39 visitants