tactiques mol avançades

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

tactiques mol avançades

EntradaAutor: txemapenta » 21 oct. 2005, 20:51

No sé ni com explicarvos la jugada quem vai trovar jugan amb el meu amic fritz com a parella...........o millor dit no sé que cony vui planteixar .
Si de cas per que ,el benvolgut fritz, ens expliqui en que consisteix la seva particular visió del joc de la butifarra..........
El cas es que fai,no recordo si directes o pasats, trumfus amb 5 o 6 de 8 7 6 5 4 3,¿ok?....,com veieu tots, tot cartes correlatives on no tas de gastar,per desgrasia meva, ni un punyeteru tanto.........entro de no se qué a la segona jugada i arrastro.......Jo, pobret de mí, arrastro de 8 i el joc es desarrolla amb normalitat...........la meva sorpresa ve quan acabada la má el susodicho fritz m'espeta "mal jugat txema" i jo contesto ?????????????????(comorrrrrrrrrrr) i ell diu " de la tersera més gran"(o sigui de 6) ¿pq? ¿pq?¿pq?
NPI
Si obro aquet post es per que aquet magnific jugador en expliqui a tots el perqué de la questió.
txemapenta l’ha editat per darrera vegada el dia: 25 oct. 2005, 15:07, en total s’ha editat 1 vegada.

formati
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 66
Membre des de: 10 feb. 2004, 16:49

EntradaAutor: formati » 21 oct. 2005, 21:54

No fritz, no, no li expliquis ... :twisted: :twisted: ... que quanta menys gent ho sàpiga millor ...

:P :P :P :P

txemapenta, no preguntis: de la tercera. 8) 8)

:P :twisted: 8) :evil: :P 8)
formati l’ha editat per darrera vegada el dia: 25 oct. 2005, 15:33, en total s’ha editat 2 vegades.

morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 21 oct. 2005, 21:59

I un cop obert el post jo hi vull ficar cullerada.

(Per cert la mama m´ha donat permis :twisted: )

(Per cert jo era contrari del txemapenta-fritz en aquesta partida que diu txemapenta)

Un dia en una partida en directe el fritz ens va fer un discurs sobre les ventatges de arrastrar de la tercera.Be, jo aprenc la lliçó.L´endemà a butinet juguem fritz i jo, canta trunfus ell i entra i arrastra de sota, vistes les mevas cartes i considerant que arrastrava de la tercera, jo dedueixo que te el as i el rei de trunfu.Perfecte.Jo porto cavall i petits, entro i arrastro de cavall aixi casi podem saber segur els trunfus dels contraris.Ohhh i va i els contraris em maten el cavall amb el as.O sigui fritzillooooooo tenies rei i sota i vas arrastrar de sota, coi com vols que la mama et tingui confiança si fas aquestes coses :mrgreen: :mrgreen:

I a sobre vaig perdre el cavall.

En que quedem ....... de la tercera, de la segona ?????

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 21 oct. 2005, 23:21

Bones,
Anem a pams que et veig molt nerviós txemapenta, aqui no es tracta de magnífics jugadors ni capullades d'aquestes, es tracta de sistema de joc.
Tú fas trumfo directe amb sis trumfos 876543 i jo en porto quatre de as, rei, sota i 2, entres fallan un coll i arrastres de 8, jo no hi poso el rei i la mama de la morfi fa base de cavall, tornes a entrar fallant i tornes a arrastrar, a la teva dreta carrega una manilla i torna a fer base la mama (de la morfi). Quan acaba el dad et vaig dir: et puc dir una cosa? no pots arrastrar de la carta més alta, a la qual cosa tu vares contestar: tant és, les tinc correlatives, tú de que arrastraràs? em preguntes, jo de 6, de la tercera.

En comptes d'explicar-te jo el perquè, que si vols ho faré, tú m'hauries de contestar primer aixó: Quantes vegades fas trumfos directes i arrastres de la carta més alta?

rumia rumia

morfi,
Així t'ho ha explicat la mama? digue-li que t'ho torni a explicar, que no m'enrecordo de què parla...

morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 21 oct. 2005, 23:56

Ahhhhhhhh cues de pansa noi.

Fes memoria a Sant Feliu vas fer el discurs, i despres a butinet vas fer la jugada.

La mama recorda perfectament aquesta jugada teva per que va fer servir el teu discurs per deduir que tenies as i rei i clar va perdre el cavall, cosa que a la mama li fa molta rabia i mes despres de fer una brillant deducció basada en les teves "no" aplicades normes. 8)


A vore si t´apliques les teves normes :twisted: :twisted:

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 22 oct. 2005, 01:09

Em sap greu maca peró no sé de que em parles, ja menjaré cues de pansa, a veure si recordo...
I no creguis tot el que expliquen, no en faig de discursos, ecs! deu ser cosa de politics aixó...

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 22 oct. 2005, 08:55

be gent aquí l'unic problema es la manera de interpretar el joc de la botifarra,en fritz juga a marcar amb les seves cartes i en txema nomès surt apretant, (tranquil txema despres de un centenar de partides amb el fritz al final segur que acabràs veient com juga)

al sortir de la tercera carta estan donant informació al company i als contraris també si saben com jugues ,

per cert si surt de 8 i tu tens quatre d'as rei i sota, per tant si surt de 8 i es la tercera t'està dient que ell te el cavall i la manilla per tant no quadre això ,perquè nomès els Grans Mestres surten apretant tinguen la manilla

vinga a reveure
psc

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 22 oct. 2005, 12:02

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 26 ago. 2008, 23:56, en total s’ha editat 1 vegada.

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

EntradaAutor: txemapenta » 22 oct. 2005, 13:50

collonades.Fa mes de 25 anys que jugo an aquet joc i com tots,suposo, he evolucionat(fa anys amb rei caball sortia de rei......i vai canviar per sortir de cavall,quasi sempre,.........) pero lo que si que tinc clar es que al meu company si jo tinc les cartes correlatives 8 7 6 5 4 3 li dono la mateixa informació (CAP) arrastran de 6 que de 8, si de cas li puc estalviar un tanto surtin de 8 que de sis(pot tenir ell 12 11 10).
La informasió an segons quins jocs es mol difisil de donarla de entrada.Ell no pot imaginar que he fet trumfos amb aquesta merda de cartulatge pero, amics....es lo que hay.
De totes formes amb cartes correlatives on no tinga de jugarme un tanto vosaltres sortiu de lo que os dongui la gana que jo hu fare de la gran i el meu company(un altra causa de grans discusions) la gran i sis perd es perd.....i a per un altra. :roll:

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 22 oct. 2005, 15:32

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 26 ago. 2008, 23:59, en total s’ha editat 1 vegada.

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 22 oct. 2005, 15:55

abril74 ha escrit:....al igual q el tennis és individual i masculí,
evidentment q hi ha tennis de dobles i tennis femení xo és un altre cosa :?


Vaja.......vaja......

Imatge

Imatge

Imatge

EVIDENTMENT .......... encara avui....al 2005 "lo femení" és una altra cosa.......... :shock: :shock: :shock:

baby
(i aquest cop sense muas)

morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 22 oct. 2005, 16:47

Abril74 diu:

fantasmades keda millor? o potser palles mentals?


i:

al igual q el tennis és individual i masculí,
evidentment q hi ha tennis de dobles i tennis femení xo és un altre cosa


Potser t´has passat micona, no et sembla?

Però vaja en aquests casos: S/C

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 22 oct. 2005, 18:55

txemapenta ha escrit:collonades.Fa mes de 25 anys que jugo an aquet joc i com tots,suposo, he evolucionat(fa anys amb rei caball sortia de rei......i vai canviar per sortir de cavall,quasi sempre,.........) pero lo que si que tinc clar es que al meu company si jo tinc les cartes correlatives 8 7 6 5 4 3 li dono la mateixa informació (CAP) arrastran de 6 que de 8, si de cas li puc estalviar un tanto surtin de 8 que de sis(pot tenir ell 12 11 10).
La informasió an segons quins jocs es mol difisil de donarla de entrada.Ell no pot imaginar que he fet trumfos amb aquesta merda de cartulatge pero, amics....es lo que hay.
De totes formes amb cartes correlatives on no tinga de jugarme un tanto vosaltres sortiu de lo que os dongui la gana que jo hu fare de la gran i el meu company(un altra causa de grans discusions) la gran i sis perd es perd.....i a per un altra. :roll:


aixó txema.. i perquè preguntes doncs? et recordo que la idea de fer un post és teva, que t'enmerdes amb evangelis i collonades? i si realment tens ganes de parlar del joc i comparar sistemes comença per argumentar el perquè és ben jugat arrastrar de 8 en la teva jugada i si ho fas sempre, aixó d'arrastrar de la carta més alta.


abril74,
Ara ja m'has confirmat el que sospitava. Tens una gran dificultat de comprensió de textes i una gran facilitat per semblar tonto del cul.
Quan aprenguis a llegir i a escriure sense necessitat de faltar al respecte a ningú podrem discutir del que vulguis, si encara en tens ganes.

Alp,

per cert si surt de 8 i tu tens quatre d'as rei i sota, per tant si surt de 8 i es la tercera t'està dient que ell te el cavall i la manilla per tant no quadre això ,perquè nomès els Grans Mestres surten apretant tinguen la manilla

A mi ningú m'esta dient res Alp, ell surt arrastran de 8, jo no hi poso el rei perquè no conto mai que no tingui el cavall. Ja està, res més, que cadascu jugui com vulgui, només faltaria... La diferencia està en què si arrastra de sis la morfeo només farà una base de trumfo.

Apa adeu!

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

EntradaAutor: txemapenta » 22 oct. 2005, 19:47

La vida me está tornan "lelo" a marxas forsadas i tú,fritz, no fas res per evitar.ho , al revés.......
A la partida on es va crear la "polémica" estem d'acord,crec, en que vas ser tú qui em va dir de 8 no de 3a,o sigui el 6.
La meva feina no es escriure llibres sobre la butifarra.Els jugadors que em coneixen saben que jugo més per la intuició de haber jugat moltes, moltes hores i,quan així ho has fet, les jugades, més o menys, es repeteixen i no se explicar amb el art que tenen altres jugadors les jugades tal com les vec.De totes formes jo te donat una raó per sortir de 8 an cartas correlativas:Si surto de 8 a la meva dreta no li poden i el meu company te 3 de sota cavall blanca, o de sota cavall rei s'estalviará de jugarse el "miserable" tanto de la sota.........
Ara que te donat una minúscula raó per sortir de 8 espero que tu men donguis una, encara que sigui minúscula també, per ferho de 6.
I no canviis de tema. :twisted:

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 22 oct. 2005, 20:53

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 ago. 2008, 00:00, en total s’ha editat 1 vegada.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 43 visitants

cron