buticrac .....

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

buticrac .....

EntradaAutor: Muntana » 03 des. 2005, 12:55

Fer partides a la tarda amb companys desconeguts el com atravesar el desert amb espardenyes (un risc molt elevat) :P :P .

Partida de ahir a la tarda amb un megabuticrar, faig butifarra directa, surt el jugador de la meva dreta, el meu company mata de rei i jo deixo seva la base doncs tan sols en tenia dos de manilla, jugada del meu company tornar al mateix pal que havia sortit el de la meva dreta amb lo que el va deixar ferm d as i altres, a continuació jo enceto pal, com que no tenia cap pal llarg toco per sota un pal del que tenia la manilla, base del meu company d’as, propera jugada seva tornar-me al mateix pal, finalment jo vaig tenir que tocar el pal fals meu que era un amb tres de cavall i li foten el as, el comentari seu va ser que busques, a lo que jo li vaig dir, home tu creus que si jo faig buti directa, a la primera jugada que tu has entrat, no tenies que obrir pal nou tinguent un pal d’as, no va poder o voler entendre-ho, però lo mes fort es que dos dats abans jo havia cantat directes amb molt de dolent pero tenia 5 4 3 i fallo de un pal, com que ell no tenia res tampoc, em vàrem perdre, comentari seu aquest directes molt fluixets. (curiosos companys de buti dona les partides de la tarda

muntama :twisted: :twisted: :twisted:

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

EntradaAutor: Muntana » 03 des. 2005, 12:56

muntama? coi per no saber ja no ser ni el meu nick :oops: :oops:

muntana

culdetaverna
Botifarra
Botifarra
Entrades: 119
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

EntradaAutor: culdetaverna » 03 des. 2005, 23:36

només se li pot dir que és un Imatge


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 23 visitants