EL SABEU AQUELL ....

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Adonis
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 96
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

EL SABEU AQUELL ....

EntradaAutor: Adonis » 24 feb. 2006, 22:46

La senyora Roca porta la filla al metja per que últimament no es trovaba gaire be . :cry:
La filla era una noia de 19 anys que estava mes bona que el pa de pessic .
Al entrar a la consulta del metja , ja se la va mirar impressionat per la vellesa . :shock:
(Ostia, que esta bona la nena!... umm) Vostè dirá senyora Roca que els porta per aquí . :roll:
¡ Ai doctor ! estic molt preocupada per la nena … fa dies que no menja res . :cry:
El doctor diu.. segurament no será res , ja sol pasar amb la juventud … algun reco . :wink:
Via’m nena pasa al cuartet i despullat … als dos minuts surt la nena … i el doctor al veure-la bavejava com un cargol ( collons , es la Venus amb persona! ) pensa … mirare de ferli una bona visita … Estirat a la camilla … se la comença a mirar … li posa la ma sobre la panxa … ¿et fa mal aquí? ... no ! li posa mes amunt … ¿ i aquí? … no ! … obre la boca i fes aahhh … aahhhhhhh … desprès de ferli mes proves no li trova res … ara faré una punxadeta per treure una miqueta de sang … esperin dos minuts que tinc una maquineta que don els resultats en un pis, pas … surt el metja i sonríen es dirigeix a la senyora Roca i li diu … ¡ enhorabona ! ja sabia que no seria res ... esta embarassada! :D
¡¡ ai Deu meu , el meu home lá matara ! quin disgust mês gran ... ¿ com ho podem fer doctor , per dir-li de una manera que ho pogués entendre? Miri senyora Roca ... vingui amb el seu marit i já trovarem la manera de dir-li . Arriben a casa i l’home pregunta que te la nena ... la mare li diu que el metja vol parlar amb ell ... l’endemà van a la consulta i el metja els i diu ... senyor Roca vostè es religiós , SI ! ... ¿ vostè a vist que la Mare de Deu del Carme porta un nen al braç? :evil:
SI ! ... dons la seva filla , jugant , jugant s’há empesat la medalla i la Maré de Deu li podrem treure pro ... el NEN NO !! :twisted:

Als meus amics , Toni , Melcior . 8)

Adonis .

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 28 visitants