fer o no fer

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

fer o no fer

EntradaAutor: Muntana » 16 feb. 2009, 19:50

El diumenge en una partida del campionat em vaig trobar a l'ùltima ma perdent de 20 tantos mes o menys amb la posibilitat de catar directes amb 6 bastons de sota vuit, tres ors de manilla dos i tres, semi d'espases i dues copes petites, cas de cantar trunfos directes podiem guanyar tantos pero dificilments els mes de 20 que ens feien falta a no ser que el company tingués bo. Pensant que si era així ell estaria obligat a cantar buti, vaig delegar i ell així ho va fer (pero amb joc fluixet), ho va fer obligat per el marcador, vam perdre tantos crec que uns 10 que doblats es varen convertir en 20. Ara ve la meva pregunta, es contempla en un futur (si es posible clar) poder guardar la partida per poder-la jugar posteriorment amb altres companys o amb els robots per poder veura que hagués passar en cas de cantar directes?

rimbombante
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 77
Membre des de: 28 oct. 2003, 18:44

EntradaAutor: rimbombante » 16 feb. 2009, 20:19

Salut a tothom!

No sé si aquesta possibilitat es contempla, crec que en algun lloc d'aquests fòrums es diu que s'hi està treballant.

Talment com en muntana crec que fóra una opció interessantíssima. Un pas més de cara a fer del joc de cartes de la botifarra un joc encara més seriós i digne... i justament des del ButiNET, que és una opció de joc no presencial!

Com a empresa que ara és el ButiNET no sé si aquest projecte té viabilitat empresarial o econòmica. Com a referent emergent del joc que ara mateix és, de ben segur que sí!

Ànims. Cordialment,

josep (rimbo)

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 17 feb. 2009, 00:02

Doncs, està en procés!!

Es podria dir que ja està casi acabat, pròximament en podrem gaudir tots al ButiNET.

Adéu !


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 44 visitants

cron