Carles ha escrit:A) ELO normal: cada jugador te un ELO i cada partida que fa de ranking puja o baixa el seu ELO depèn de si guanya o perd / del ELO dels contraris. No es te en compte el joc (l'atzar).
A2) Per simplificar/començar es podria fer un ranking d'ELO per parella.
Angeles ha escrit:Últimament vaig una mica liada i recordo que tinc una cosa pendent de fer(Carles va per tu), però voldria explicar una mica la meva opinió sobre quin tipus de ranking crec que seria bo per a Butinet.
Angeles ha escrit:1.- Cada jugador parteix d'una puntuació.
2.- Aquesta puntuació està lligada al seu nick (voluntari o no ja no m'hi fico) i va canviant en funció si guanyo o no la partida jugada.
Per exemple: Angeles 2250
Si jugo i guanyo: Angeles 2280
Si jugo i perdo: Angeles 2220
3.- Fins ara les estadístiques dels campionats on línees i predonats estan més en funció de la participació que no pas del nivell de joc. Qui més juga més amunt està i això no diu res. Aquest tipus de ranking no és el que penso interessa.
Angeles ha escrit:- La gent som molt competitius i això crec que faria més emocionant realitzar la partida i veure de mica en mica com varia la teva puntuació. Que algú no està d'acord en el concepte, dons segurament, però no penseu en coses personals sinó generals. Que vol la gent? Com podem fer més interessant Butinet o Butijocs?
Angeles ha escrit:Canvis que es podrien plantejar:
- Tema convidats. Tothom amb nick i amb puntuació ranking. Nick activat amb durada màxima de 30 dies. Passats els 30 dies té dues opcions: O perdre els punt aconseguits (i això dóna molta ràbia) o fer-se de Butijocs. Si no es vol fer de Butijocs nou nick i a començar des de la puntuació base.
Angeles ha escrit:I ara permeteu-me una observació personal.
Jo que soc una seguidora incondicional de Butinet, des de fa més d'un mes que no entro a fer cap partida que no sigui els predonats de dimarts i dijous. Últimament Butinet m'avorreix, no trobo partides, no trobo gent, entro miro i tanco ......
Crec que cal fer alguna cosa. Crec que aniria molt bé el ranking puntuable, animaria i donaria vida.
Sempre basada en una opinió personal.
Carles ha escrit:Plana, el tema ranking que es consideri tot es impossible (o molt complicat). Principalment no puc fer un ranking que es tingui en compte partides de gent que te ranking i gent que no.
Per tant, l'única solució es fer partides especials per ranking, o campionats (especials) puntuables pel ranking.
Torna a “Modificacions, Suggeriments”
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants