Sobre la lentitud a les partides (de campionat)

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 15 feb. 2011, 16:15

Una mica torracollons ho sou .............:)

Si un de cada parella cau o no entra, i no es pot començar la ronda, primer de tot el temps corre per totes dues. ( Control global del temps, 20' a càrrec del organitzador )

Si un dels dos companys caiguts entra posteriorment, o s'aconsegueix substitut , el temps corre per l'altre. Per tant s'aplica la norma de temps vençut. Si al final dels vints minuts el company de la parella incomplerta no ha entrat, ni s'ha trobat subsitut, resultat 0/51.

Si cap dels dos companys de cadascuna de les dues parelles no entra la partida es dona com perduda als dos i resultat 0/0.

Una de les solucions, per a tot el que portem parlat, potser seria, que en cas de Campionat s'entrés directament a la taula de joc sense passar per la finestra "estic preparat", això faria més fàcil el control del temps, no?

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 16 feb. 2011, 13:52

S'han parlat de varis temes barrejats en aquest fil (com sempre), així que faig una mica de resum.

Sobre el tema original: si s'ha de fer alguna cosa més amb els jugadors lents, la majoria opina que no cal, així que de moment no es farà més del que ja es fa.


Altres temes:
- El rellotge s'ha de veure o no. Veig opinions contradictòries, així que després obriré un fil per discutir-ho.

- Si el temps per apretar "estic preparat" es te en compte o no. Doncs si, ja es te en compte, així que no cal donar-hi mes voltes.

- La puntuació quan la partida no es pot acabar per culpa de la lentitud. Igual que el punt anterior.

- El resultat d'una partida si no es pot jugar per culpa de les parelles. Actualment es donaria la partida per empatada, ja que ara mateix no es pot donar la partida per perduda a les dues parelles. Però es un tema que tampoc és molt transcendental, ja que que jo recordi no ha passat mai encara, i si passa la classificació es pot modificar després manualment.

Adéu !

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 16 feb. 2011, 15:37

Sobre el tema original: si s'ha de fer alguna cosa més amb els jugadors lents, la majoria opina que no cal, així que de moment no es farà més del que ja es fa.


Jo ho veig diferent, per solucionar lo dels jugadors lents, la majoria apoia posar un rellotge públic.

El rellotge s'ha de veure o no. Veig opinions contradictòries, així que després obriré un fil per discutir-ho.


Sobre si s'ha de veure o no. comptant que sigui públic, ha de ser una opció del usuari, poca discusió hi ha


La puntuació quan la partida no es pot acabar per culpa de la lentitud. Igual que el punt anterior.

Que vol dir "Igual que el punt anterior"? Lo que es fà ara?, el que deia jo?............

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 16 feb. 2011, 15:42

QjQ ha escrit:
Sobre el tema original: si s'ha de fer alguna cosa més amb els jugadors lents, la majoria opina que no cal, així que de moment no es farà més del que ja es fa.


Jo ho veig diferent, per solucionar lo dels jugadors lents, la majoria apoia posar un rellotge públic.


Els que juguen lents, ja ho saben .... el rellotge public no farà que juguin mes ràpids, per tant, no jo ho veig com una solució pel tema que es parlava al primer post.

Quan obri el fil (o si algú el vol obrir, cap problema) ho parlem allí.

QjQ ha escrit:
El rellotge s'ha de veure o no. Veig opinions contradictòries, així que després obriré un fil per discutir-ho.


Sobre si s'ha de veure o no. comptant que sigui públic, ha de ser una opció del usuari, poca discusió hi ha


Si que hi ha discussió, ja que no tothom creu que s'hagi de veure, i no tothom crec que sigui positiu que es vegi.

QjQ ha escrit:
La puntuació quan la partida no es pot acabar per culpa de la lentitud. Igual que el punt anterior.

Que vol dir "Igual que el punt anterior"? Lo que es fà ara?, el que deia jo?............


Igual que el punt anterior, vol dir que igual que al punt anterior veig opinions contraries, així que obriré un fil per discutir-ho.

Adéu !

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 16 feb. 2011, 16:09

Doncs potser sí que te raó i hem marxat del fil original, per tant mirarè de donar la meva opinió sobre el primer post:

Carles ha escrit:El tema és ...... s'ha de fer alguna cosa amb els que per problemes de connexió i/o que son principiants i/o van amb un ordenador antic i/o son lents ....


NO

Carles ha escrit:i per tant fan anar lenta la partida?? (i tot el campionat).


El temps del campionat el controla l’organitzador, si un cop consumit el temps previst per la ronda la donés per acabada, el campionat no aniria lent (aniria amb el temps previst)

Carles ha escrit:Està clar, que semrpe es pot seguir fent com ara: al que no pot acabar els 12 dats se'l dona la partida per perduda. Però els contraris han tingut que aguantar tota la partida anant lents.


Però, per cada parella contrària, “normalment”, tant sols seria una partida ...

Carles ha escrit:Però a la mateixa vegada, no es quelcom agradable tenir que donar una partida per perduda/guanyada per aquests motius..


Formaria part de les funcions de l'organitzador, encara que, si s’automatitzes el sistema ... ja no sabria greu ... seria cosa del programa ...
josep1945 l’ha editat per darrera vegada el dia: 16 feb. 2011, 16:10, en total s’ha editat 1 vegada.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 16 feb. 2011, 16:09

Ja veig que ho veiem diferent
:D

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 16 feb. 2011, 16:15

Aquí està la gracia, sinó no hi hauria discussió.

Adéu !


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron