enquesta privacitat invitats

Qualsevol dubte sobre el ButiNET: connexions, ADSL, com jugar, com crear partida, etc.

Voleu saber qui sont els convidats amb qui jugueu?

Si, vull tenir l'opcio de saber a qui convido per jugar
17
71%
No, esta be l'anonimat com fins ara
3
13%
He llegit el tema i paso d'aixo
4
17%
 
Vots totals: 24

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 07 gen. 2009, 19:58

1717 ha escrit:... solament es saber amb qui jugo !!!!!!!!!!!!

Justament això és al que no crec que tinguin dret: a que sapigues amb qui jugues de manera que puguis triar els "bons"!!! Estàs donant als bons una identitat que ells no es mereixen.

Jo ho sento, però qui ha fet 1,200 partides i no ha pagat ... per molt que no abandoni, per molt que no insulti ... no crec que tingui dret a que sàpigues qui és. No conec ningú que no pugui pagar un preu tant raonable (menys d'1€ a la setmana!). I als que entren poc ... de què et serveix veurel's el nick?

Un altre tema diferent és com fer que els nouvinguts ho trobin atractiu. Per això crec que caldrà pensar alguna cosa més. El fet que veiem el nick dels convidats no crec que canviï absolutament en res com es comporten. Però potser m'equivoco obviament.

Em sembla que havia d'haver votat "passo del tema" :roll: i no embolicarme.

Apa, em sembla que no puc pas afegir res més.

rimbombante
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 77
Membre des de: 28 oct. 2003, 18:44

EntradaAutor: rimbombante » 07 gen. 2009, 20:11

Salut a tothom!

Reconec que he anat disminuint els meus escrits en aquests fòrums perquè hi ha afirmacions que em fan posar els pèls de punta. No poso cap qualificatiu a algunes opinions exposades en aquest post perquè no vull crear-me cap més enemistat de les que ja he anat adquirint per la meva forma maldestra de jugar i perquè, personalment, només hi busco distracció. Ara bé, tampoc em puc estar de dir que algunes de les afirmacions aquí exposades ratllen ideologies diguem-ne totalitàries. Dir només que m’és ben igual poder identificar o no els convidats, mentre que pagant se’m permeti accedir a la identitat dels meus amics i amigues butinetaires.

El ButiNET, penso, a més de ser una empresa privada amb legítim ànim de lucre és una eina fonamental per a la difusió del joc de cartes de la botifarra. Crec, també, que el ser de pagament ha incorporat entre els que som abonats una sèrie de bons avantatges que hem adquirit en pagar religiosament la nostra quota. Això no obstant, tinc molt clar que el dia en què el ButiNET es converteixi en un cercle tancat on només hi puguin entrar els socis pagadors, el rimbo o el rimbombante no hi pertanyerà: ni més ni menys que una opció personalíssima. Per tant, crec que qui no paga ha de tenir garantits com a mínim els drets bàsics: poder parlar n’és un i poder jugar n’és un altre. Ser algú no cal que li sigui concedit, per molt que digueu, tothom és algú!

El ButiNET no deixa de ser una societat, virtual, però al cap i a la fi una societat. I, de moment, no crec que hi hagi cap societat idíl•lica on tot funcioni com una seda. A la societat presencial jo també pago els meus impostos per tal que, posem per cas, no em vinguin a robar a casa... i això no evita que ho puguin fer.

No sé, potser vaig equivocat, però el cert és que em causa tanta repugnància que es vulguin negar drets tan bàsics com parlar o comunicar-se als xats, o dir que qui no paga no és ningú i no té cap dret, com tots els exabruptes, totes les bajanades i tots els abandonaments de partida injustificats plegats per part dels trolls i mal educats crònics.

En fi, que jo, personalment, intento evitar-los i no sempre ho aconsegueixo, però crec que és un mal menor amb el qual hem de conviure. Ara mateix passa una moto pel carrer de casa fent un soroll horrorós... és algú carregat de drets i de deures encara que d’antuvi sigui anònim, segur que parlant potser ens hi podríem entendre i, encara que el soroll de la seva moto em molesti molt i que potser no porti assegurança, no puc ni vull retallar-li cap dret.

Ah! Per cert, he votat que passo molt de totes aquestes coses.
Cordialment,

Josep, rimbo (de pagament) i rimbombante (de no pagament per a aconseguir barretina)

PD. Intenteu ser feliços sense ser tan radicals, coi!

blondy
Recontro
Recontro
Entrades: 38
Membre des de: 07 gen. 2008, 16:15

EntradaAutor: blondy » 07 gen. 2009, 20:50

Apa ja teniu el meu vot.

Jo si vui saber amb qui jugo.

i possats a demana,que els convidats no poguessin registrar mes de dos niks igual que els que paguem, hi ha usuaris que cada dia registran diferents noms per poguer insultar i dir ves a la teva sala de paganu,despres ells mateixos son els que es queixan de tot.
Amb aixo no vui dir que tots els convidats siguin axi,hi ha gent molt maca i correctisima

i que els que paguen no poguessin entra de convidats.

No entenc per part dels que paguen que tinguen dos niks necessitin l'anonimat de convidat per jugar.

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 08 gen. 2009, 01:46

1717 ha escrit:batet te torno a donar la rao, pero el meu objectiu no es pas posar les coses mes dificils a ningu, solament es saber amb qui jugo !!!!!!!!!!!!

1717


Tots dos diguem el mateix amb diferents paraules o no m'explico be.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 11 gen. 2009, 13:50

rimbombante ha escrit:No sé, potser vaig equivocat, però el cert és que em causa tanta repugnància que es vulguin negar drets tan bàsics com parlar o comunicar-se als xats, o dir que qui no paga no és ningú i no té cap dret, com tots els exabruptes, totes les bajanades i tots els abandonaments de partida injustificats plegats per part dels trolls i mal educats crònics.

Fa dies que volia respondre però no trobava el moment.

No existeix el "dret de parlar al xat". Com no existeix el "dret a tenir un Ferrari" ni el "dret a anar de vacances al Carib".
En tot cas, no com a drets bàsics a ser garantits a tothom.

La "funcionalitat d'enraonar al xat" és una més de les coses que es poden fer al ButiNET. Si demà els administradors decideixen que la funcionalitat de fer privats serà de pagament, no estaran conculcant cap dret. I si decideixen que la funcionalitat d'enraonar al xat serà de pagament, tampoc.

Per descontat, pot no agradar-te un ButiNET on aquesta funcionalitat estigui restringida exactament igual com a mi no m'agrada un ButiNET on els comportaments incívics (insults, abandonaments) no ténen (gaire) conseqüències.
Però d'aquí a desqualificacions morals i acusacions de totalitarisme em sembla que hi va un món.

Quan dic que qui no vol ser un usuari de quota no té "dret" a tenir personalitat, no estic conculcant cap "dret" de ningú. Estic dient que no em sembla correcte permetre la seva identificació, perquè a algú que fa 100, 200, 500 partides i no vol ser un usuari de quota, no crec que se li hagi de donar la funcionalitat de que els demés l'identifiquin.

Tot i que personalment crec que l'opció és extraordinariament simple: no entrar a la sala General, també crec que pel bé del ButiNET cal ser coherents i no donar aquesta funcionalitat. I ho dic desde lluny, perquè així com alguns "viuen" al xat, jo "visc" als fòrums :wink: i per tant el problema en sí m'afecta més aviat poc.

Apa, tingueu manilles.

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 11 gen. 2009, 15:26

Bones

Per favor Deep no comparis “ no tenir dret a parlar en el xat “ amb el “ dret de tenir un ferrari “ compara’l per si de cas amb el “ dret de parlar per telèfon “ perquè per mi es lo mateix, parlar en el xat es una forma d’expressar-se com qualsevol altre i si, alguns poder no saben la manera de fer-ho correctament , però d’això a no tenir dret? , aquí si que hi va un mon.

Ser radical, no porta en lloc ni tant ni tan poc, defenso la llibertat d’expressió sempre que es faci adequadament i educadament s "visquin a on visquin", però de vegades deep si que penso : I porque no te callas? :twisted: :?

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 11 gen. 2009, 18:36

BET ha escrit:Ser radical, no porta en lloc ni tant ni tan poc, defenso la llibertat d’expressió sempre que es faci adequadament i educadament s "visquin a on visquin", però de vegades deep si que penso : I porque no te callas? :twisted: :?


carai, carai!!... en que quedem?. Si diem que no es te de ser radical i defensem totes les llibertats..... com podem dir desprès: Y porque no te callas???... o aixó no es un radicalisme "puro y duro" ??? :oops: :oops:

aisenyor!!!

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 12 gen. 2009, 10:04

No BET, no.

Esteu tant acostumats a que el ButiNET hagi sigut gratuït que us penseu que això és un dret.

Però el "dret a emprar gratuitament els serveis d'una empresa" no existeix.

Si jo demà creo una web per jugar al parxís, on els abonats tinguin xat, privats, puguin veure partides ... i els no abonats només puguin jugar tres partides al dia i no tinguin xat, ningú "reclamarà" el dret dels no abonats a tenir xat.
I si demà el ButiNET decidís que els no abonats no tenen privats, ningú podrà dir "és que hi tinc dret", com tampoc ho podrà fer si s'elimina el xat.
Que jo a la meva web del parxís, o el ButiNET a la seva, decideixi donar aquestes funcions a qui li sembli de manera gratuïta, no atorga el dret a ningú a reclamarlo si després decideixo canviar la meva opinió.

La única manera com s'adquireixen drets a utilitzar els serveis d'una empresa és pagant-los.

Una altra cosa molt diferent és que en funció de quins serveis es donin, la web serà més atractiva, crearà possibles nous abonats, difondrà una passió comú, etc etc. I que en funció de si ens agrada o no el què s'hi doni tindrà més o menys èxit. Però dret a que et regalin alguna cosa, no, aquest dret no existeix.

Discussió filosòfica donde las haya :P.

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 12 gen. 2009, 14:28

La societat en que vivim nomes parla del DRETS
Peró ningú recorda que per tenir DRETS es necessari complir unes OBLIGACIONS

Es el gran error de la educació de aquesta societat en que vivim.

Y com deien mes amunt:

Tinc dret a tenir un FERRARI ¡

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

EntradaAutor: 1717 » 12 gen. 2009, 18:23

batet ha escrit:Tinc dret a tenir un FERRARI ¡

Crec que el Cristiano Ronaldo en ven un de baratet

1717

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

EntradaAutor: 1717 » 12 gen. 2009, 18:37

bones tardes

Els resultats de l'enquesta que vaig iniciar, sont diguem "minims" o "poc representatius", o molt representatius si extrapolem el fet que, dedueixo que aquesta enquesta practicament a ningu l'interesa, ja que per el que he vist, els mes puristes no van al general, pertant no els afecta, i els qu'hi van, la majoria no ha opinat.

Voldria donar les gracies a tots els que han fet us del dret de vot, i a tota la gent que ha dit la seva opinio al respecte.

Carles, et deixare tranquil amb la meva peticio, i continuare jugant amb numeros....., igual algun dia, algú amb carisma, torna a encetar el tema i puc donar el meu soport.

1717

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 12 gen. 2009, 19:36

1717 ha escrit:Carles, et deixare tranquil amb la meva peticio, i continuare jugant amb numeros....., igual algun dia, algú amb carisma, torna a encetar el tema i puc donar el meu soport.


No te res a veure que el faci algú amb carisme o no.

De fet, als fòrums nomes hi entra gent quan hi han merders grossos :-p

Quan no hi han merders ... som els 4 gats de sempre, que son els que han votat.

Sobre l'enquesta i el resultat, opino com tu que son poc representatius. Hi seguirem pensant !

Adéu !

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 12 gen. 2009, 21:40

Era per l'any 1990 quan a l'empresa on treballava vàrem crear un Servei d'Atenció al Consumidor en forma de número 900 (gratuit).

Evidentment que per carta ja rebíem solicituts d'informació, però es tractava de facilitar al consumidor l'accés a la nostra empresa.

Efectivament tal i com alguns havien previst, ens vàrem trobar amb trucades de "bromistes", d'"entremaliats", d'algun "desequilibrat" que ens complicava la feina.
Per arrodonir-ho resulta que consumidors de muesli i avena, el producte que nosaltres menys veníem eren els qui més consultes nutricionals ens feien, algú va dir: "estem donant informació a consumidors que desprès compren a altres empreses".

Sigui com sigui ens va permetre conèixer les inquietuts dels nostres consumidors, i en menys de 3 anys érem l'empresa que més vendes de musli feia.

Avui al 2009 he vist que encara existeix aquest Servei d'Atenció al Consumidor, ara han canviat el número 900 per un número 902 però el fons és el mateix, "si saps el que demana el consumidor podràs satisfer les seves necesitats".

Quan llegeixo a gent que escriu que només puguin escriure al foro els abonats, que només ells puguin parlar al xat uffff... com diu en Pep, n'hi ha que som de l'example esquerra i d'altres de santa perpètua de la moguda, qué hi farem!

I no, no és cert que tots els serveis s'hagin de pagar.
Per sort encara l'educació és gratuita, independentment que paguis els teus impostos o no tinguis ni feina ni recursos. És clar que hi ha la possibilitat de l'escola privada...
Per sort encara la sanitat és gratuita, independentment que paguis els teus impostos o no tinguis ni feina ni recursos. És clar que hi ha qui paga a una Mútua o va a la Quirón...

blondy
Recontro
Recontro
Entrades: 38
Membre des de: 07 gen. 2008, 16:15

EntradaAutor: blondy » 12 gen. 2009, 21:49

I perque no es posa el link al xat :oops:

Potser molts usuaris votarian, o potser pasarian del tema.

La meva opinió es que molts ni es molestan a llegui el forum (molt respectable la seva decisió).


apa a segui pensant o no :wink:
blondy l’ha editat per darrera vegada el dia: 12 gen. 2009, 21:49, en total s’ha editat 1 vegada.

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 12 gen. 2009, 21:49

BET ha escrit:Bones

Per favor Deep no comparis “ no tenir dret a parlar en el xat “ amb el “ dret de tenir un ferrari “ compara’l per si de cas amb el “ dret de parlar per telèfon “ perquè per mi es lo mateix, parlar en el xat es una forma d’expressar-se com qualsevol altre i si, alguns poder no saben la manera de fer-ho correctament , però d’això a no tenir dret? , aquí si que hi va un mon.

Ser radical, no porta en lloc ni tant ni tan poc, defenso la llibertat d’expressió sempre que es faci adequadament i educadament s "visquin a on visquin", però de vegades deep si que penso : I porque no te callas? :twisted: :?


Dons posats a fer, jo també vull tenir el dret a parlar per telèfon. De franc eh!! RES de pagar.


Torna a “Dubtes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 38 visitants

cron