enquesta privacitat invitats

Qualsevol dubte sobre el ButiNET: connexions, ADSL, com jugar, com crear partida, etc.

Voleu saber qui sont els convidats amb qui jugueu?

Si, vull tenir l'opcio de saber a qui convido per jugar
17
71%
No, esta be l'anonimat com fins ara
3
13%
He llegit el tema i paso d'aixo
4
17%
 
Vots totals: 24

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

enquesta privacitat invitats

EntradaAutor: 1717 » 07 gen. 2009, 12:57

Bon dia butinaires

He demanat al Carles permis per fer una enquesta, per saber si com jo, voleu que quan esteu al general, i jugueu amb convidats, ja que ells saben qui som nosaltres, podem sapiguer qui sont ells.
Penseu, que no se, si sera vinculant el resultat, pero en tot cas, m'agradaria saber l'opinio del maxim numero de butinaires.
Gracies per la col.laboracio.

1717

bifarra
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 84
Membre des de: 23 abr. 2004, 20:54

EntradaAutor: bifarra » 07 gen. 2009, 13:22

Estaria bé sí, q sabéssim amb qui juguem, no tan sols pel fet de saber-ho si no pel fet q evitaríem:
1. Comentaris fora de lloc pel xat
2. Privats anònims (massa abundants)
3. Semàfors grocs i vermells
4. Que els nous usuaris agafessin un mal concepte del ButiNet o Butijocs

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

EntradaAutor: 1717 » 07 gen. 2009, 13:32

evindentment bifarra aquest es l'objectiu, no pas ser xafarder jejejje

Gracies per la col.laboracio

1717

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 07 gen. 2009, 14:19

bifarra ha escrit:... evitaríem:
1. Comentaris fora de lloc pel xat
2. Privats anònims (massa abundants)
3. Semàfors grocs i vermells
4. Que els nous usuaris agafessin un mal concepte del ButiNet o Butijocs

No consegueixo veure com saber amb qui juguem evitaria cap d'aquestes coses :?:
1. Comentaris fora de lloc ... qui en faci, seguirà fent-los. Que algú que hi acaba de jugar pugui identificarlo és més que dubtós, que aquest el "desenmascari" també. I en qualsevol cas, amb entrar/sortir ja és un altre número.
2. Privats anònims ... ostres! Però ... teniu els privats activats? Jo els tinc desactivats i només parlo amb qui conec!
3. Semàfors. ??? No crec que canviï gens.
4. Concepte dels nous usuaris. ??? Tampoc veig en què milloraria.

En definitiva, no crec que saber amb qui juguem aporti res.

Hi estic absolutament en contra. No volen els serveis del ButiNET? Doncs no són ningú, són anònims per tot, no estic d'acord en donar-los CAP identitat. Mai. Qui vulgui identitat que pagui.

De fet jo sóc més radical: no els deixaria enraonar al xat :evil:

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

EntradaAutor: 1717 » 07 gen. 2009, 14:35

ets habitual al General tu Deep (per jugar es clar)?

1717

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 07 gen. 2009, 14:53

Bones:

Hi ha varies coses aquí, que no me convencen.
.- Una es no deixar-los enraonar en el xat, i ara ? ( penso jo ) ja que si algú de dins no ha clikat “ estic preparat “ com el despenja’n, si no pot dir-ho, si pot passar tota la tarda, ja que llavors, cap partida tornar a començar.

.- Una altre, si es pogués fer, seria bo, que... es poguessin veure el nick dins la partida, llavors, si que tens l’opció de marxar o quedar-te.

.- Els comentaris fora de lloc, no son gaire habituals en el xat, ni a un costat ni a un altre, però... si que dins la partida, ja us dic jo que tant li fa nick com sense, el que vol insultar el que es maleducat ho es , repeteixo amb nick i sense, o sigui que això no resolt res !.

.- Grocs , vermell etc, es resoldria ? , doncs no hi crec tampoc, el que no vol pagar es per alguna cosa mes que per els diners, això apart, crec quès perquè o be es connecta a la feina que fuig amb un moment donat , o be perquè tant li fa ser vermell blau o lila o sigui fugint quan li dona la gana si no te bo.

O sigui, jo m’absteng de votar, l’enquesta demostra la democràcia,, cosa bona. Però si no trobes el teu vot...

Gracies 1717 !!
:wink:

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 07 gen. 2009, 15:13

1717 ha escrit:ets habitual al General tu Deep (per jugar es clar)?

1717

t'agrada el suc de taronja 1717? :P

O sigui, què hi té a veure que jo sigui habitual o no amb les meves opinions?

Estic convençut que qui no paga no ha de tenir drets. Cap. I la identitat n'és un!
Sí clar, podràs saber algún nick d'"impresentable" ... però també estaràs donant identitat a "presentables" que no volen pagar. I jo crec que aquest "presentable" que no vol pagar, no té dret a tenir identitat. Així de simple.

bifarra
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 84
Membre des de: 23 abr. 2004, 20:54

EntradaAutor: bifarra » 07 gen. 2009, 15:48

DeepButi ha escrit:
bifarra ha escrit:... evitaríem:
1. Comentaris fora de lloc pel xat
2. Privats anònims (massa abundants)
3. Semàfors grocs i vermells
4. Que els nous usuaris agafessin un mal concepte del ButiNet o Butijocs

No consegueixo veure com saber amb qui juguem evitaria cap d'aquestes coses :?:
1. Comentaris fora de lloc ... qui en faci, seguirà fent-los. Que algú que hi acaba de jugar pugui identificarlo és més que dubtós, que aquest el "desenmascari" també. I en qualsevol cas, amb entrar/sortir ja és un altre número.
2. Privats anònims ... ostres! Però ... teniu els privats activats? Jo els tinc desactivats i només parlo amb qui conec!
3. Semàfors. ??? No crec que canviï gens.
4. Concepte dels nous usuaris. ??? Tampoc veig en què milloraria.

En definitiva, no crec que saber amb qui juguem aporti res.

Hi estic absolutament en contra. No volen els serveis del ButiNET? Doncs no són ningú, són anònims per tot, no estic d'acord en donar-los CAP identitat. Mai. Qui vulgui identitat que pagui.

De fet jo sóc més radical: no els deixaria enraonar al xat :evil:


M’explico, abans ho he fet curt per no avorrir.
1. Interpreto que si nosaltres sabem el nick, desapareixen els números per a tothom (potser no ho he entès bé). Per tant, molts dels comentaris “fora de lloc” també. No crec que els diguin obertament.
2. No tanco del tot els privats, ja que hi ha gent aficionada a la butifarra que, pel motiu que sigui, no paga i em sabria greu perdre’n el contacte.
3. El mateix que els comentaris pel xat. S i el nick és obert, dubto que abandonin tant. Va en detriment seu.
4. Entro sovint al general, pel motiu que he comentat abans, però si fos nova usuària, que no sabés què és el Butinet, no crec que m’hi aficionés.
Per acabar, no crec en el radicalisme, ja que tancaria la porta a molta gent que, per estudis, per feina o pel que sigui es connecten poc i no els surt a compte o no poden pagar la quota.
És la meva opinió, sense ànim de polèmica. La decisió, si cal, sempre serà del Butinet.
Una abraçada!!

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 07 gen. 2009, 16:21

Com que soc molt recaragolat a mi m'agradaria veure els noms dels convidats
i que ells nomes veiessin un numero quant juguen o estan al xat general amb abonats.
Mes ben dit: Els abonats vegin tots els noms i els no abonats nomes vegin números
com ara.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 07 gen. 2009, 16:24

Evidentment cada dia la sala General del ButiNET està pitjor.......

Dons jo crec que la solució es fàcil: Ja no entro mai al Genera!!! (m'aborreix)..... poder comença a ser temps d'oblidarse de que existeix.... ja s'ho faran

Altre cosa es l'imatge que es don del ButiNET als nouvinguts. Personalment crec que es negativa. El mes normal es que el nou usuari, que tot just es descarrega el joc, primer entri gratuïtament per veure si li agrada el que veu.... i es fàcil que marxi espantat segons en quina partida entri (si es que no l'insulten abans de començar), tambe te moltes oportunitats de no poder acabar cap partida.

Es aquest el ButiNET que volem promocionar?

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

EntradaAutor: 1717 » 07 gen. 2009, 17:47

hl Deep

Si m'agrada el suc de taronja, tot i que al meu pais i segurament malament, diguem "tronja", tot i que no entenc la metafora ......

En aquest cas, si que crec que es important, el fet de estar habitualment o no dins del General.
Dius que estas convençut de que qui no paga no ha de tenir drets. Totalment d'acord, i es per aixo que si ells saben qui soc, jo no puc saber qui son. Aixo es un dret que hem aconseguit els que paguem?
Ells no tenen perque tenir identitat, som nosaltres els que le hem de poder saber. Ells que continuin amb la numeracio, pero a la meva pantalla, que me surti el nick. Aixi de simple com tu dius.
Tambe dius que entrant i sortint els canvia el numero. Es que a mi me la bufa (amb perdo) el numero si se el nick, no creus?
Pel que fa als privats, si els tinc operatius, i la veritat no me donen cap mena de problema, segurament es pq soc poc conegut, o pq igual consideran que no val la pena perdre el temps amb mi. Mes de un cop al general me han dit 1717 el numero XXX soc fulano de tal (vells amics).
Semafors: dubto que tots els vermells i grocs que estan al general siguin autentics, el que crec que pasa es que si un sol plega, els altres que van plegant no els hi compta tambe?. De totes maneras aixo no te res a veura amb que conegui o no els nicks dels convidats.
Concepte de nous usuaris: fes una volta pel General i ja me diras .....
Si el nou usuari que entra, tan sols pot veura aixo, les poques ganes de pagar que tingui les perdera. Tampoc hi te res a veura aixo, pero opino aixi.
Dius que ets radical pq no els deixaries parlar al xat? juassss radical es qui pensa que o pagues o no jugues aixi de sencill.

uf vaig a buscar un altre suc ..... jejejejej

1717

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

EntradaAutor: 1717 » 07 gen. 2009, 17:49

batet me sembla molt mes correcta la teva opcio que la actual, pero personalment crec que no me tinc d'amagar en cap cas jo (el meu nick)

1717

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

EntradaAutor: 1717 » 07 gen. 2009, 17:56

benvolgut plana

estic d'acord amb tu pel que fa referencia a la sala del general, pero jo si que entro sovint.
Motius: varis, pero un d'ells es que si per questio de temps lliure, tan sols et don per fer una partida, moltes vegades es molt dificil que a la sala de paganus, trobis tres companys mes, per poder fer-la, mentres que al general constantment van sortint.
Altre cosa es si es logren acabar ....... i sensa mases insults jejejejje
De totes maneres tothom es lliure d'anari o no, segons el seu particular taranna .....

1717

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 07 gen. 2009, 19:11

1717 ha escrit:batet me sembla molt mes correcta la teva opcio que la actual, pero personalment crec que no me tinc d'amagar en cap cas jo (el meu nick)

1717


No es questió de amagar. Quant jugo contra convidat 903 per exemple i el convidat 803 cada cop tinc que mirar qui ha fet trumfos, si veig els noms es mes fàcil de recordar si fan a teva dreta o esquerra trumfos, ja que no paguen que siguin ells
que els costi mes jugar .

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

EntradaAutor: 1717 » 07 gen. 2009, 19:25

batet te torno a donar la rao, pero el meu objectiu no es pas posar les coses mes dificils a ningu, solament es saber amb qui jugo !!!!!!!!!!!!

1717


Torna a “Dubtes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron