Descarregar una versió anterior

Qualsevol dubte sobre el ButiNET: connexions, ADSL, com jugar, com crear partida, etc.
nyepo
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 02 des. 2010, 02:31

Descarregar una versió anterior

EntradaAutor: nyepo » 02 des. 2010, 02:33

Hola! Feia dies que no feia un "update" del butinet i resulta que amb la nova versió -ignoro perquè- em peta ... Al de la feina no, però al PC de casa meva sí.

Tinc un Windows XP amb l'SP3 i em va molt bé, però no sé perquè amb el 3.2.1 em peta (amb la que tenia abans no). Ja he provat de fer mil coses i sempre sempre em peta ... i no vull haver de reinstal·lar tot el Windows!

Hi ha algun lloc des d'on em pugui baixar alguna versió anterior? L'he estat buscant i no l'he trobat. Abans em sembla recordar que hi havia una secció amb les versions anteriors per baixar!

Gràcies!

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 02 des. 2010, 02:46

Si peta, el que s'ha de mirar es per que peta i solucionar-ho :-)

Anar a una versió anterior no es solució, ja que hi haurà coses que no aniran.

Adéu !

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 02 des. 2010, 09:48

Bones, tinc el Butinet instal•lat en un ordinador amb Windows XP Professional amb SP3 i em funciona bé.

En quin moment et "peta" ? Qué diu quan "peta" ?

Afegit.

Ho acabo de provar en un altre pc i, en el moment d'entrar en una partida a la que m'havien convidat, m'ha donat un missatge d'error (dels que et diu si ho vols enviar a microsoft), he clicat a "Depurar" (del mateix missatge) i ara ja em funciona bé.

Salutacions,


Torna a “Dubtes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

cron