Problema amb el joc sense conexió

Qualsevol dubte sobre el ButiNET: connexions, ADSL, com jugar, com crear partida, etc.
bitlles
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 20 jul. 2004, 13:00

Problema amb el joc sense conexió

EntradaAutor: bitlles » 25 maig 2011, 22:05

Tinc un problema amb el joc quan no estic conectat a internet, esta en espera de conectarse a la xarxa i no puc jugar. Com ho puc resoldre??

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 25 maig 2011, 22:42

Que vols dir? Per jugar al ButiNET contra persones, has d'estar connectat, sinó no te sentit.

Per jugar contra els robots, no cal estar connectat ... apretes a "cancelar" al actualitzador i se't obrirà el ButiNET.

Adéu !

bitlles
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 20 jul. 2004, 13:00

EntradaAutor: bitlles » 26 maig 2011, 08:31

Moltes Gracies per la resposta, aquesta tarda ho provo.

El que hem pasa que quan l'obro sembla que el programa estigui buscan internet, en el moment que li tinc que donar a cancelar i no hem deixa fer res, quan la troba xarxa cap problema.

La faig servir al portatil (quan vaig per fora) i moltes vegades no tinc conexió internet.

bitlles
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 20 jul. 2004, 13:00

EntradaAutor: bitlles » 26 maig 2011, 18:56

Hola Carles,Si veu la conexió de internet cap problema per jugar. Pero si no tinc conexió de internet es queda penjat buscan la conexió. No hem deixa cancelar i fer res. Nomes puc fer que donarli al CRTL + ALT + DEL i carregarme el butinet.bux per treure'l i clar llavors no puc jugar. Saps s'alguna forma que no vulgui carregar la plana web. El acces directe del butinet Offline es aquest "c:\Archivos de programa\Butinet\butinet.exe" -offline. De moment no he descobert com arrancarlo sense que vagi a buscar la plana web. Moltes Gracies per la teva atenció.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 26 maig 2011, 18:58

Quan no tens internet, la portada no es carregarà, però pots apretar a "Jugar sol contra la maquina" i jugar igualment.

Adéu!


Torna a “Dubtes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

cron