Crear Partides amb Windows XP

Qualsevol dubte sobre el ButiNET: connexions, ADSL, com jugar, com crear partida, etc.
Profeta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 04:43

Crear Partides amb Windows XP

EntradaAutor: Profeta » 03 maig 2004, 16:39

Crear partides amb Windows XP.

Us podeu trobar amb que creeu partides i la gent no pot entrar. Si teniu Windows XP, aixo pot ser degur a la presencia d'un "Firewall". Els Firewalls son molt utils per protegir els nostres ordinadors d'atacs de virus i worms.

Solucio:
(1) Inicio >> Panel de Control >> Conexiones de Red.
(2) Click amb el boto de la dreta a la connexio que feu servir normalment i seleccioneu Propiedades
(3) S'obrira una finestra amb 3 pestanyes. La de la dreta posa "Avanzado".
(4) La finestra varies caselles q poden estar marcades o no. Recamano q estigui la primera marcada *** i les altres no.
(5) Fent click a la primera casella deixant-la marcada feu click a un boto que s'activa que posa "Configuracion"
(6) Anadir
(7) Demana un nom pel servei (poseu el q vulgueu, "Port 9113" per exemple).
(8) Demana una IP o nom del PC.
Si la teniu variable podeu entrar el nom del vostre PC (Click de la dreta sobre "Mi ordenador" >> Propiedades >> Nombre del Ordenador).
Si teniu IP fixa (red local o ADSL) podeu ficar el nom de PC o la vostra IP (si no la sabeu, per btenir-la aneu a Inicio -> ejecutar -> cmd [ENTER] ipconfig [ENTER]).
(9) Demana un port extern, poseu 9113.

voila!!

*** PD: Si teniu ADSL amb router i multipuesto, NO es necessari tenir un firewall adicional al PC.
El propi router ja fa de firewall, per tant podeu desactivar el firweall del XP.

sepia

EntradaAutor: sepia » 04 maig 2004, 11:10

seguiu les instruccions den profeta , que no dubto que no siguin bones , jo personalment d´informatica no en tinc gaire idea i sino aneu a la plana www.adslayuda.com.
jo nomes vaig trigar 8 mesets de res per poder crear pero finalment ho vaig aconseguir,
diguem persistent jjajaj :lol:

o sigui que no us desanimeu ja que jo hagues rebentat el ordinador us ho aseguro
tingueu paciencia
i una horeta perduda per ferho tb

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 04 maig 2004, 15:09

carai!!! sepia, quina perseverancia, aqui es demostra una vegada mès, la dita " Quien la sigue la consigue...", pero en l'explicació d'en Profeta, nomès es per els que tenen, el sistema operatiu XP, es molt sencill, de desactivar la casella, seguint les instruccions d'en Profeta, lo teu era per tenir router, i aixo ja es una mika mès complicat, un petonarru!!! i felicitats per pogue,r ja crear partides muassssssssssss :lol:


Torna a “Dubtes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron