Endevina l'escena

Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra.
peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 04 març 2009, 00:05

peach ha escrit:trigarà molt això?

(por preguntar nada mas eh)

No.

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 04 març 2009, 00:10

Doncs jo crec que ja ho tinc!........ a la foto surten els nans i la minyona que pujen en ascensor fins dalt d’un campanar per fer un homentage al difunt ROBERTO, tot llançant cada un d’ells una ampolla de Font Vella de dalt a baix, amb la mala sort que cau sobre el cap d’un ciclista q volia arribar a temps de tornar a passar pel mateix lloc del dia abans en el moment exacte, i llavors pobre ciclista perd la memòria i s’en va a visitar una vident que li diu que agafi un bitllet d’anada i tornada d’autobus que sol val 1 euro, i ves per on amb el bitllet li regalaven un creuer i al pujar al “barco” li posen un barret i l’assenten a una taula ajugar unes partidetes a la butifarra, i vet aqui que el vaixell topa amb una illa plena de canibals preguntons que es passen el dia encenen i apagant bombetes, i llavors coneixen un que sempre riu i que es veu que es l’amo de l’unic hotel de l’illa, i s’arruïnen tots i han de marxar de l’illa nadant, i sol es salven dos que quina feinada s’els hi gira que s’en van directe al llit per fer nens de 21 anys, un dels quals es cambia de sexe i es casa amb un home que quan s’entera que no té melic li demana el divorci.

peach
Barretina
Barretina

EntradaAutor: peach » 04 març 2009, 00:14

baby ha escrit:Doncs jo crec que ja ho tinc!........ a la foto surten els nans i la minyona que pujen en ascensor fins dalt d’un campanar per fer un homentage al difunt ROBERTO, tot llançant cada un d’ells una ampolla de Font Vella de dalt a baix, amb la mala sort que cau sobre el cap d’un ciclista q volia arribar a temps de tornar a passar pel mateix lloc del dia abans en el moment exacte, i llavors pobre ciclista perd la memòria i s’en va a visitar una vident que li diu que agafi un bitllet d’anada i tornada d’autobus que sol val 1 euro, i ves per on amb el bitllet li regalaven un creuer i al pujar al “barco” li posen un barret i l’assenten a una taula ajugar unes partidetes a la butifarra, i vet aqui que el vaixell topa amb una illa plena de canibals preguntons que es passen el dia encenen i apagant bombetes, i llavors coneixen un que sempre riu i que es veu que es l’amo de l’unic hotel de l’illa, i s’arruïnen tots i han de marxar de l’illa nadant, i sol es salven dos que quina feinada s’els hi gira que s’en van directe al llit per fer nens de 21 anys, un dels quals es cambia de sexe i es casa amb un home que quan s’entera que no té melic li demana el divorci.

SÍIIIIIIIIIIIIIIIIIIII A TOT
ole linda baby q lista q és ella..... MBBBBBBB

Cacho4
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 02 oct. 2006, 23:27

EntradaAutor: Cacho4 » 04 març 2009, 00:16

peach ha escrit:
peach ha escrit:trigarà molt això?

(por preguntar nada mas eh)

No.

jajajajajajaja Molt bona, peach. Ya he dit, que si voleu, vos dic l'història, pero si continueu preguntant ...

baby, molt encertat el teu resum.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 936
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 04 març 2009, 00:54

Baby genial!!! :lol: :lol: Molt però que molt bo.

Això almenys val 1000 punts.

(Carles podries afegir-li els punts al pròxim predonats?)

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 04 març 2009, 01:20

Angeles.... :D

(tava xupat........ asies!)

Angeles
Barretina
Barretina

EntradaAutor: Angeles » 04 març 2009, 13:55

Un de curiós mentre Cacho decideix si contar el final de l'història.

Tenim 5 barrets; 3 Negres i 2 Blancs

Tenim 3 persones en fila india i a cada un els hi col.loquem un barret de tal manera que l'últim veu els barrets del primer i segon, el segon veu el barret del primer i el primer no veu cap barret.

Preguntem a l'últim: De quin color és el teu barret? Ell mira i diu: No ho sé
Preguntem al segon: De quin color és el teu barret? Ell mira i diu: No ho sé
Preguntem al primer: De quin color és el teu barret? Ell mira i tot i no haver vist cap barret dels seus companys diu: Jo si ho sé. El meu barret és de color ______

Quin color diu i com ha arribat a saber-ho?

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 870
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

EntradaAutor: corpetit » 04 març 2009, 14:24

Bona tarda,

diu: negre, perquè els dos barrets que manquen per posar són blancs, i aquests sí que els veu. Llavors, tant ell com els altres han de portar un barret negre.

Adéu.

peach
Barretina
Barretina

EntradaAutor: peach » 04 març 2009, 14:26

:idea: pista: Si el primer (ultim) no parla és per no veu dos barrets blancs...

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 04 març 2009, 15:02

Pd: em sembla que me fet un lio..
BET l’ha editat per darrera vegada el dia: 04 març 2009, 15:13, en total s’ha editat 2 vegades.

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 04 març 2009, 15:05

Negre.

Si fos N B B (3 2 1), el tercer sabria que el porta negre

Si fos x N B (3 2 1), el segon sabria que el porta negre

Per tant sols potser x x N

Angeles
Barretina
Barretina

EntradaAutor: Angeles » 04 març 2009, 15:08

corpetit ha escrit:Bona tarda,

diu: negre, perquè els dos barrets que manquen per posar són blancs, i aquests sí que els veu. Llavors, tant ell com els altres han de portar un barret negre.

Adéu.

Em podria haver explicat millor, però el primer no veu cap barret ni els que porten els seus companys, ni els que sobren. Potser el "mira" que havia posat abans de dir que sabia el color del seu sombrero, sobraria.

Angeles
Barretina
Barretina

EntradaAutor: Angeles » 04 març 2009, 15:08

peach ha escrit: :idea: pista: Si el primer (ultim) no parla és per no veu dos barrets blancs...

Exacte, descartat blanc, blanc
Mira que eres "cuca" ......

Angeles
Barretina
Barretina

EntradaAutor: Angeles » 04 març 2009, 15:10

BET ha escrit:Si l’últim diu no se, es pq veu negra o blanc i el reves

Si el segon diu no se, es pq escolta l’últim que diu no ho se, llavors pensa, tant el puc portar blanc com negre, ja que si el portes negra l’últim no pot saber de quin color el porta, si el portes blanc tampoc.
El primer diu: blanc, perquè si el portes negra, l’últim el veuria negra ( el meu) i el segon blanc , ell el tercer diria no ho se, si el portes negra ( jo ) l'últim tampoc ho sabria, però el segon si quès dit, jo blanc ( el segon )

Per tant el primer ( jo ) el porta blanc

Pd: em sembla que me fet un lio..

Definitivament, t'has fet un embolic :shock:

Angeles
Barretina
Barretina

EntradaAutor: Angeles » 04 març 2009, 15:13

josep1945 ha escrit:Negre.

Si fos N B B (3 2 1), el tercer sabria que el porta negre

Si fos x N B (3 2 1), el segon sabria que el porta negre

Per tant sols potser x x N

Exacte però si em permeteu ho explico d'altra manera.

Si el primer fos blanc i el segon també blanc (tal com diu peach) l'últim sabria que el porta negre (recordeu que solament hi ha dos blancs).
El segon si veiès el primer blanc pensaria que ell No pot portar blanc perquè l'últim ho hagués encertat (descart blanc-blanc) i el segon hagués dit: Jo el porto Negre
Com el segon no ho sap, el primer No pot portar el color Blanc
Per tant, ha de portar un barret negre.

Torna a “Varietats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants