culdetaverna ha escrit:Si us plau DeepButi, series tant amable de copiar el video "jo flipo" en aquest post o autoritzar-me per fer-ho jo mateix? És flipant de debó!
Digueume_Cabron ha escrit:No diré pas que no. Però reclamo que quant un valent vulgui arriscar valentment la seva valenta vida emprenent valentes i arriscades, irreflexives i mongoloides accions, ho faci com el del video, tot solet i sense emmerdar a ningú.
I no com alguns, posant la moto a dos-cents en una carretera comarcal, en ple trànsit de les dues del migdia.
Carles ha escrit:
Però hi ha un problema !
Imaginat que aquest individu, cau per qualsevol motiu, i per "sort" no es mata. Un equip de rescar (segurament públic i pagat per tots) tindrà que anar, jugant-se la vida, a rescatar-lo.
Tampoc es just !
Carles ha escrit:Es com la gent que amb bandera vermella es banya a la platja ...... i diuen "em banyo quan vull". Això si, si una ona el tira a terra, un socorrista que li havia dit que no es banyes es tindrà que jugar la vida per treure'l de l'aigua.
Carles ha escrit:PD: I això de fer un nick nou per escriure als fòrums ??
Digueume_Cabron ha escrit:Molt ben vist! Potser el que convindria -i que Déu me perdoni i digueu-me Cabrón tant com vulgueu-, convindria, com deia, deixar-ne les restes al fons del barranc, com a pastura d'alarps i carronyaires.
I no, no és en absolut just que algú s'hagi de jugar el físic per salvar el d'algun "valent"... De tota manera, hi ha accidents i accidents hi ha; i també hi ha persones que, de ben segur, van nèixer de forma accidental.
Digueume_Cabron ha escrit:Carles ha escrit:PD: I això de fer un nick nou per escriure als fòrums ??
Ara no sé què vols dir... el nick és nou perquè jo mateix "sóc nou". I encara afegiria que a més de nou sóc alt, guapo, jove, ric i home d'enorme interès per a les senyores, però -és clar-, si ho digués podria semblar que em faig propaganda immerescuda i tampoc no és el cas d'entrar amb mal peu.
doncs amb aquest nick no és q entris amb molt bon peu, eh... (per cert i saps jugar a la buti q és del q es tracta?)Digueume_Cabron ha escrit:
Ara no sé què vols dir... el nick és nou perquè jo mateix "sóc nou". I encara afegiria que a més de nou sóc alt, guapo, jove, ric i home d'enorme interès per a les senyores, però -és clar-, si ho digués podria semblar que em faig propaganda immerescuda i tampoc no és el cas d'entrar amb mal peu.
Modestament,
D.C.
Ara no sé què vols dir... el nick és nou perquè jo mateix "sóc nou". I encara afegiria que a més de nou sóc alt, guapo, jove, ric i home d'enorme interès per a les senyores, però -és clar-, si ho digués podria semblar que em faig propaganda immerescuda i tampoc no és el cas d'entrar amb mal peu
cabrón ha escrit:Salutacions cordials a tots menys a un
Carles ha escrit:Doncs benvingut !!
Carles ha escrit:Es que m'ha sorprès que un nouvingut participés als fòrums (no es lo normal). I pensava que potser tenies problemes amb el nick original.
peach ha escrit: doncs amb aquest nick no és q entris amb molt bon peu, eh...
peach ha escrit:(per cert i saps jugar a la buti q és del q es tracta?)
morfi ha escrit:I pregunto jo, no seràs també bomber per casualitat?
Les senyores estan interesades en una foto ... i si pot ser un extracte bancari també aniria be.
cul ha escrit:Que cabrón! Si que t'estrenes bé en societat si.
AVIS
Això del nick NO és un eufemisme. És un autentic cabrón. Dels que tira amb bala...després no us queixeu de les esquitxades de sang.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants