Endevina l'escena

Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra.
primavera
Barretina
Barretina
Entrades: 241
Membre des de: 01 nov. 2003, 19:32

EntradaAutor: primavera » 27 feb. 2009, 22:34

primavera :cry: contestant a corpetit (pàg.11): evidentment és una manera de parlar!!! :oops: (a la brossa = no prendre-me-les ni de conya). De tota manera, no sé què pensarà la meua amiga la farmacèutica si li vaig amb 3 píndoles a la mà!!! :lol:

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 27 feb. 2009, 23:36

Vinga, un altre de fàcil !!

En una línia d'autobusos, el bitllet senzill costa 0.80€ i el bitllet d'anada i tornada costa 1€.
Un passatger puja a l'autobús, i paga 1€ al conductor.
El conductor sense preguntar res li dona un bitllet d'anada i tornada al passatger.

Com sabia el conductor que volia un bitllet d'anada i tornada, i no un bitllet senzill?


Adéu !

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 27 feb. 2009, 23:41

perq li va donar el € en monedes

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 27 feb. 2009, 23:47

Molt be :-)
Per exemple, 5 monedes de 20.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 28 feb. 2009, 00:16

DeepButi ha escrit:Ostres ... retiro tot el què he escrit. Disculpes. No havia llegit bé l'enunciat.

He llegit "manilles, "asos" i "reis".

-10 punts.


Això era el tema dels caníbals .... ai senyor com es diu per aquí.

Exacte DeepButi la solució és la que has dit tu.

Has d'agafar i girar una carta del munt on està etiquetat "Asos i manilles" de tal manera que com l'etiqueta està incorrecta si agafes un As saps que has de posar l'etiqueta "As", si agafes una manilla vol dir que és el munt de les manilles.
Si agafes l'etiqueta de l'As poses en aquell munt l'etiqueta de l'altre grup no tocat i en aquest últim grup el de "manilla i asos".
Així cada grup etiquetat amb la visió d'una sola carta.

(Passo dels accents que aqui no em funcionen.
Algú em pot dir perquè no em funcionen els accents aqui i en canvi si al word?)
Angeles l’ha editat per darrera vegada el dia: 28 feb. 2009, 02:05, en total s’ha editat 1 vegada.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 28 feb. 2009, 00:30

Angeles ha escrit:Algú em pot dir perquè no em funcionen els accents aqui i en canvi si al word?)


Doncs jo veig accents :-p

Enigma resolt ??? Quants punts m'emporto ???

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 28 feb. 2009, 02:16

Carles ha escrit:Doncs jo veig accents :-p

Ni et pots imaginar els cops que teclejo la vocal per tal que em surti accentuada. Aquiiíí em costa meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee´´eeeeeeeeeeeeee ´´eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeé .... (ves comptant els intents ...) que al xat. :twisted: :twisted: :twisted:

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 28 feb. 2009, 02:17

Heu rebut mai un mail com aquest? Evidentment ni enter ni res. Però un dels "tropecientos" cops que el vaig rebre crec que ho vaig endevinar.

El 80% de los niños de una guardería común y corriente lograron desscifrarlo mientras tanto el 20 % de los juniors de la universidad de harvard tardaron en resolver este acertijo:

Qué es mayor que Dios, más maléfico que el mismo demonio. Los pobres lo tienen. A los ricos no les hace falta, los muertos lo piensan y si lo comes morirás.

(ENVIA ESTE ACERTIJO A 10 PERSONAS Y DESPUÉS PRESIONA ''ENTER". AUTOMÁTICAMENTE OBTENDRÁS LA RESPUESTA.)


Pot ser no és el meu torn (no he encertat cap), i potser no és una escena, però fa pensar..... :shock:

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

EntradaAutor: corpetit » 28 feb. 2009, 06:58

Bon dia,

La resposta sembla clara: NADA.

Les de parvulari són les meves.

Primavera, evidentment, també era una manera de parlar, tal i com s'han posat "ara" amb el tema del reciclatge. Però ja que hi estem posats, per fer-nos una idea, per TV3, un expert inclús va dir que s'havia de portar a les farmàcies l'embolcall de les pastilles (de qualsevol medicament, inclús d'una aspirina) ja que hi quedaven residus de medicaments. De rissa no? Doncs ho va dir ben seriosament, no estava pas de conya no, amb cara d'espantat, com aquell que comet un crim si no ho fa. Ho deia en el sentit que aquest material no es podia llançar al contenidor per exemple dels envasos de plàstic i que tot s'havia de netejar acuradament abans de reciclar, menys els medicaments i els seus embolcalls, és clar, que havien d'anar a qualsevulla farmàcia. Per llogar-hi cadires.

Adéu.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 28 feb. 2009, 14:20

Molt curiosa l’endevinalla Baby, molt bonica.

Prova d’ingeni:

Tens tres interruptors de la llum junts i únicament un encén una bombeta situada a una habitació del pis de dalt.

Com ho faries per a saber amb seguretat quin és l’interruptor correcte (el que obra la llum) en quan arribis a la habitació de dalt?.


Cacho4
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 02 oct. 2006, 23:27

EntradaAutor: Cacho4 » 28 feb. 2009, 14:56

Angeles ha escrit:Tens tres interruptors de la llum junts i únicament un encén una bombeta situada a una habitació del pis de dalt.

Com ho faries per a saber amb seguretat quin és l’interruptor correcte (el que obra la llum) en quan arribis a la habitació de dalt?.



No acabe d'entendre la jugada ... Se poden tocar els interruptors totes les vegades que se vullga? Has de saber si la llum està veritablement encesa quan ya estàs al pis de dalt?

Possibilitats:

1 - Si els interruptors encenen 2 llums d baix i una d dalt, pos encens un interruptor qualsevol. Si estàs baix, voràs que a algun lloc s'encén una llum, excepte a un dels interruptors que pareix que no encén res. Eixe, el que no "encén res", és el que encén la llum de dalt.

2 - Si has d'asabentar-te si és l'interruptor correcte quan ya estàs dalt, pos tot radica en entrar a l'habitació i vore si la llum està encesa o apagada.

Repetixc, no he acabat d'entendre la jugada ...

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 28 feb. 2009, 15:56

Hola Cacho,

Pots tocar les vegades que vulguis els interruptors, però únicament podràs comprovar un sol cop la bombeta de l’habitació. Dos interruptors no encenen cap llum, solament hi ha un d’ell que funciona, els altre dos no fan res .
Quan puguis dalt i veus la bombeta, has de saber amb seguretat l’interruptor correcte.

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 28 feb. 2009, 17:22

Apretes l'interruptor numero 1 i el tanques.
Interruptor num 2 el dones, esperes un minut i el tenques, obres l’interruptor num. 3 i puges dalt, si la bombeta esta encesa,perfecta l’interruptor num 3 funciona, si no, toques la bombeta si esta calenta, el num 2 es el bo , si esta freda el num 1 es el bo.

Es així?

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 28 feb. 2009, 19:36

en realitat es molt semblant al que ha dit la Bet, però ... has de encendre l'1 i esperar un parell de minuts, l'apagues i dones el 2 i pujes .. si està la bombeta encesa es que es el dos, si està apagada pero calenta es que es l'1 i si està apagada i freda es el 3.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 28 feb. 2009, 20:28

Totes dues sol·lucions són idèntiques. La Bet encèn i apaga un interruptor (el número 1) que no cal, ja que no serveix de res fer-ho, però el sistema funciona igual. Suposo que no ens posarem a discutir si amb un minut n'hi ha prou perquè la bombeta estigui calenta! (no recordo que Galileo digués res al respecte :twisted:).


Torna a “Varietats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 43 visitants