Aneu amb compte amb els VAMPIRS!

Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra.
Adonis
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 96
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

Aneu amb compte amb els VAMPIRS!

EntradaAutor: Adonis » 09 gen. 2010, 22:39

Per aquestes festes , varem anar a passar uns dies al poble d’Aitona, lloc totalment agrícola, tocant el terme de Fraga. La gent és molt cordial i amable però un xic supersticiosa.
Unes veïnes van dir-nos que per el poble i corria un VAMPIR... quins collons, un vampir! Això té tela marinera, perquè s’ho creien de veritat. De fet no ens varem preocupar fins que va aparèixer morta la dona del carnisser en unes escalinates que donen a la plaça de l’ església. Estava en una postura de biaix i segons els testimonis que la van veure presentava unes senyals al coll. En aquell instant ens va entrar el canguelis...i si fos cert que tenen un vampir al poble? La Rosarito , germana de la meva dona és molt tafanera i es fica a tots els fregats.
La vaig avisar de que durant uns dies no sortís al carrer fins que tot s’aclarís.
L’alcalde va organitzar una colla de caçadors per vetllar per la seguritat del veïns, no tenia altre remei, ja que els Mossos d’Esquadra sols i van per recaptar diners amb les multes de trànsit. ( segons un caporal dels Mossos)
Feia dos dies del cas de la carnissera i un altre enrenou. El cert era que el VAMPIR en aquest curt temps , s’havia xuclat el noi del farmacèutic i a la majordona del capella.
Tots estàvem alterats, perquè delictes així no es persegueixen d’ofici i ningú es vol fer responsable de posar-hi remei. S’ho treuen del damunt i punt.
La meva cunyada, feia conya de tot això, i li vàrem dir que no fos tant valenta i tingués cura de la seva persona quan anava a l’hort.
Els pressentiments que teníem sobre la Rosarito , van ocorre, la van trobar sobre les cols que volia collir, la van arreplegar els encarregats de la seguretat del poble i la van portar a casa.
El seu estat era deplorable, plena de fang i d’herbes. Era un espectacle tètric veure-la sobre la taula del corral on mataven els porcs, de fet la meva dona la volia portar al llit però els presents ens i vàrem negar. En altres circumstàncies hagués sigut el correcta, però en aquest cas ni tocar-la! La mort sobrenatural fa respecte i, en el cas de vampirs, és summament exposat.
Arreglar l’enterrament i de les seves despulles ningú se’n volia fer càrrec, segons l’alcalde, home summament savi... ( com tots els que es dediquen a la política)...va dir-nos : La Rosarito al ser mossegada per un vampir, esdevé vampir ella mateixa, sortint de la seva tomba i així poder xuclar a més gent.
No quedava altre remei que aplicar el que diuen els entesos sobre vampirs. Teníem que clavar-li una estaca ben punxeguda al pit i, per rematar la feina, tallar- li el cap.....( és fastigós, aquest tema)...no tenint altre sortida ens vàrem posar mans a la feina.
El repartidor de butà, home de lletres per estar abonat al Heraldo de Aragon , va dir que la seva dona faria les estaques.
El corral on ens trobàvem era ple de curiosos els quals volien veure in situ el morbós espectacle. A mi em sabia greu que la gent presenciés determinades intimitats. L’alcalde ens estimulava: S’ha de fer, va dir! I com és un home savi i instruït , va demanar que es presentessin voluntaris per posar fi, aquell mal son.
Discutiem entre tots els presents qui havia de clavar l’estaca, jo volia que fos la meva dona...perquè està acostumada a matar conills i pollastres, a part de donar injeccions a tots els avis del carrer on vivim.
S’hi va negar, emparant-se en el fet de que si passava alguna desgràcia tota la vida li faria retrets. Vaig donar-li al capella:
- Sense compliments , home. Aquí tots l’aprecien molt,si ho veiés la Rosarito estaria ben contenta, s’excusà amb criteri, era aliè a la família i no li pertocava aquell privilegi. Acordarem que podria complir la missió la llevadora, dona de forta complexió i acostumada a la sang....va fugir xisclant. Feia hores que buscàvem qui ho fes i jo ja tenia els collons plens de tema...vaig agafar l’estaca i quant la anava a clavar la meva dona va dir: Ja las desinfectat amb alcohol? Quins collons que tenen les dones, com si a la Rosarito l’importés aquesta insignificança.
Sense més i amb totes les meves forces, vaig travessar-la quedant l’estaca clavada a la taula de la matança del porc. El cos va fer una gran convulsió, segons l’alcalde era degut a la bèstia que portava dins, i per aquet motiu espernegava .
Tothom em va felicitar i del tema del cap no en parlaré, de tant fastigós. Per fi van autoritzar el sepeli, i aquet va ser la fi del vampir de la meva cunyada. Aquests fets van fer que un periodista del Tafaner s’interessés, i després de moltes investigacions es va arribar a la següent conclusió: La dona del carnisser va morir d’ una embòlia, degut al règim que seguia, i les senyals del coll, eren perquè s’havia fet treure unes berrugues amb laser.
El noi del farmacèutic va morir d’ una sobredosis, es fotia tota mena de potingues i al seu pare ja li anava bé el tema del vampir. La majordona del capellà va morir per deficiències de nutrició, es veu que sols ell s’omplia la panxa. La meva cunyada ,segons el periodista es desmaiava amb molta freqüència. Dels altres em guardaré prou de ficar-m’hi, però trobo que en el cas de la Rosarito era calumniós, cert que de tant en tant es desmaiava , però era degut a que portava una faixa que no la deixava respirar.
Si jo fos aprensiu , tindria el rosec d’haver-me carregat a la meva cunyada..... quins collons que tenen la gent! :roll:

Adonis

primavera
Barretina
Barretina
Entrades: 241
Membre des de: 01 nov. 2003, 19:32

EntradaAutor: primavera » 10 gen. 2010, 03:25

jajajajajajjajaaa...........!!!

Jordi
Site Admin
Entrades: 142
Membre des de: 15 set. 2002, 23:47

EntradaAutor: Jordi » 11 gen. 2010, 17:32

La historia ma semblat fora creible excepte que un parell de detalls que la veritat no acaben de cuadrar i em fan sospitar de la seva falsedat


l’alcalde, home summament savi

L’alcalde ens estimulava: S’ha de fer, va dir! I com és un home savi i instruït


coi es que el conec al alcalde d'Aitona i com a que no

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 17 gen. 2010, 19:36

Molt bo !!

Te nivell per estar publicat

http://www.relatsencatala.com

llopwolf
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 17 gen. 2010, 13:20

d'aquí a Hollywood

EntradaAutor: llopwolf » 17 gen. 2010, 22:01

Jo de tu guarderia aquest majestuós argument per presentar-lo al director de cinema Alejandro Amenàbar, estic segur que caurien unes quantes estaquetes, ai perdò volia dir estatuetes


Torna a “Varietats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron