Adéu al fòrum!!

Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra.
bifarra
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 84
Membre des de: 23 abr. 2004, 20:54

Adéu al fòrum!!

EntradaAutor: bifarra » 19 ago. 2010, 16:53

Bones!! Benu, no molt bones, pq no em xuta l'espaiat i no puc fer canvi de linea (tot junt, va). De bon principi que segeuixo el fòrum, hi entro cada dia, m'interessa molt com va el butinet, però avui he decidit que ja no hi entro més. Ja sé qui dirà: "i a mi què m'importa", però jo ho he de dir. Hi ha molta, massa demagògia per part d'alguns i no m'agrada. Per comptes de ser un fòrum on la gent parla del que realment val la pena ( penso jo que és millorar butinet i passar una bona estona) d'altres es dediquen a desqualificar...sigui el que sigui que diguin. Fan jocs de paraules, per a veure si l'altra s'enganxa, i si s'enganxa, ja ha begut oli. No m'agrada. Un petó i ens veurem en un altre fòrum, si tot va bé.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 19 ago. 2010, 21:45

Estimada Bifarra,

En primer lloc les meves disculpes si amb la meva resposta t’obligo a llegir els fòrums, quan havies decidit no fer-ho més.

El fòrum de Butinet és el que nosaltres volem que sigui. El que tots i cada un dels butinaires volem que sigui. És el que nosaltres, tots i cada un de nosaltres, amb les nostres respostes, els nostres silencis, la nostra participació, la nostra veu, les nostres propostes de millora, els nostres acudits, els nostres jocs alternatius, els nostres anuncis de campionats de butifarra, els nostres anuncis de contacte, de venta, de butirosa, les nostres jugades on preguntem que faríem els altres etc etc....

L’altre dia , l’amic Gummo va fer una proposta i va rebre 5 respostes. Els fòrums estan apagats. Trobo a faltar les preguntes de fritz sobre jugades boniques, les idees de Txemapenta, els escrits de corpetit, trobo a faltar a Deepbuti i les seves opinions i endevinalles. Fins i tot Josep1945 també sembla de vacances. Benvingut droig que sembla que ha tret la pols a molts post i a Gummo que s’anima a escriure i algun altre més.

Però mira Bifarra.

Davant una cosa “nostra” que no ens agrada, podem fer dues coses. Tancar la veu, els ulls, callar i fugir o incorporar el nostre granet de sorra per millorar-lo. Es pot dir, sempre amb educació, allò que no t’agrada, allò que no estàs d’acord, allò que t’indigna o allò que t’agradi o que no t’agradi. I si pel fet d’axeicar la veu reps algún calificatiu no apropiat, doncs mira .... no ofèn qui vols sinó qui pot.

Que els fòrum molts cops em produeix colagró ..... sense cap dubta.. Que m’he divertit molt llegint-los ..... sense cap dubta. Que he aprés coses .... sense cap dubta.

Lo trist, lo realment trist és que calli rimbo, que marxis tu, que altres deixin d’entrar perquè no estan d’acord en alguna cosa. Parleu, protesteu, doneu la vostra opinió, però no calleu.

Jo es que tinc un gran defecte, saps. I és que no callo mai. Davant el que no estic d’acord sempre em veuràs.

Amb tot el meu carinyo cap a tu i en altre moment t’explico con fer per poder utilitzar els punts i a part. Tan debò aquest rotllo serveixi perquè continuïs entre nosaltres i contestis l’enquesta de Gummo.

Una forta abraçada a tu i a tots els que formem part d’aquest equip

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 19 ago. 2010, 21:54

+1 !

Ho podria dir mes alt (en majúscules) però no més clar.

Adéu !

Miquelus
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:02

EntradaAutor: Miquelus » 19 ago. 2010, 23:43

Com sempre, Angeles tens molta raó en moltes coses de les que dius. Una d'elles és que és trist que calli el Rimbo i que marxi la Bifarra. Bifarra, no marxis.

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 20 ago. 2010, 00:57

No em funciona gaire be el forum i ja es el tercer cop k escric akest missatge....

Aviam contesto xk em sento aludida amb la frase de l'Angeles de k calli el rimbo. (ja ne parlat amb ella xo volia deixaru clar x tothom)

Primer de tot demanar perdo al rimbo si li he faltat al respecte, en cap moment era la meva intensio.

A veure quan el QjQ em va contestar si sabies fer sevir el google doncs si el QjQ utilitza en tó "agressiu" xo tots el coneixem i x aixo mateix no li vaig donar cap importancia i vaig contestar normal (no penso k tingues intensió de faltam al respecte, el QjQ, sinó ks la seva forma de parla).
El que si reconec km va enfadar es que despres de jo contestar al QjQ (normal) el rimbo surtis a defensarme. No ho vaig trobar adequat ja que si a mi no mavia sentat malament xk li avia de sentar malament a ell? i x aixo li vaig contestar. Reconec k pensat fredament segurament em vaig passar i no li havia de dir res xo no magraden els merders i preferia deixa passar l tema k no crear un problema mes gros i arribar akests extrems.
En fi perdona rimbo x la meva contestacio! Em sap molt greu.

la veritat k penso k no me expressat gaire be xo ... e tingut k escriure tantes vegades akest missatge k ja le canviat massa... jejejeje

bifarra
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 84
Membre des de: 23 abr. 2004, 20:54

EntradaAutor: bifarra » 20 ago. 2010, 12:07

Bones, Angeles!!
Et perdono per “obligar-me” a entrar de nou :) . T’he de confessar que ahir quan em vares demanar que entrés, em va picar la curiositat. Tot i així, fins aquest matí no he entrat.
Intentaré ser breu, ja que quan vaig escriure ho vaig fer amb l’ànim de dir simplement que no m’agradava l'ambient del fòrum i que per tant marxava, no tenia ganes d’entrar en detalls i ara tampoc.
Dius que “el fòrum de Butinet és el que nosaltres volem que sigui”. Discrepo, és el que és, no el que a mi m’agradaria que fos. Potser sí que opto per callar i fugir, però si a mi no m’agrada jugar a la Brisca, no hi jugo i no passa res…la Brisca es continuarà jugant.
I ja per últim, que no votés a l’enquesta d’en Gummo va ser pur “despiste”, pensava que ja ho havia fet el dia que vaig llegir el fil. (Ho sento molt miguitu Gummo…vaig cap allà a votar!!)
Ui, Angeles, em deixava de dir-te que m’has guanyat la partida (com sempre, clar... :twisted: ). Continuaré entrant, a petites dosis ara, i si veig que hi ha un ambient maco i distès :wink: , m’animaré a participar-hi de nou.
Un petó :!: :!:

Cacharpes
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:58

EntradaAutor: Cacharpes » 20 ago. 2010, 12:41

Estic d'acord amb Angeles, el fòrum es el que nosaltres vulguem que sigui, el fem nosaltres i el deixem de fer nosaltres.
Jo també entro cada dia i cada dia espero llegir algun tema interessant, tant de jugades com altres coses, es una esperança en va perquè massa sovint les respostes son atacs a persones, mals rotllos personals que es traslladen al fòrum.
Crec que no es bo que ningú deixi d'escriure, ni tan sols jo jajaja, al contrari em de participar mes tots i demanar a la gent que participi, es clar que sortiran guerres (a tots els fòrums i son), però es que el mon es així, abandonar no el canvia. :roll:
Ànims a tots, seguim endavant !!!
:evil:

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 23 ago. 2010, 11:50

-1!
“Ho podria tergiversar mes alt però no amb menys mala intenció”

Fins a CINC vegades la Yrune ha dit que no es sentia ofesa per les meves paraules i que les trobava “normals” en el contexte en que ens comuniquem ella i jo, i no deixeu de donar-hi voltes i mes voltes. Quant el fil d’un post s’acaba en comenceu un altre, subtilment encadenat amb causes i efectes……………..

Com a Quiquet i com a QjQ els meus dos nicks habituals, que no únics, i no contemporanis, he escrit 583 posts als fòrums, el primer el 18 de Setembre del 2002. Quan hi havia gent i quan no n’hi havia, alguns d’amables i alguns no tant, alguns desagradables i alguns no tant, alguns cruels i altres no tant, amb més o menys mala llet. No cal pas repetir lo del: “Home es esclau de les seves paraules............................etc. etc.”.
En pocs, jo afirmaria que en cap, hi trobareu cap insult, al menys el que la gent “normal” qualifica d’insult. Si hi trobareu en canvi una defensa “ aferrissada “ de les meves conviccions, de la “meva veritat”.Que fent-ho he pogut ofendre a algú, ho sento, no en demanaré pas disculpes, com be diu l’angeles, no ofen qui vol sino qui pot i jo ni vull ni puc..............(ofendre)

Per sort això no ha estat una conversa de xat en el que una part subreptíciament copia “d’amagatotis” del altre, on una conversa en un privat, sinò que esta tot penjat i ben penjat i per tant quelcom pot llegir-la i rellegir-la i valorar qui insulta i qui no, qui tracta de “fatxenda” o de “ tonterieta enjogassada en públic entre dos amiguets de l'ànima”. Que sino es un insult, només la seva llarga elaboració demostra el seu menyspreu. :)

Utilitzar en el mateix post, l’absencia, espero que temporal, de nicks de coneguts usuaris de Butinet amb sembla absolutament tendenciós, com vulguen vincular aquesta a la meva presencia i el seu retorn al meu silenci......................

Vol que parlem, però només aquells que li son agradables, es com si féssim un diari treien les males noticies. O una Tv sense Intereconomia, o teatre sense Boadella, simplement per que no son de la nostra “corda” o la seva obra no ens plau.

Si hi ha forums es per opinar i per discrepar de les opinions, i potser per altres coses mes prosaiques..........., i no em negareu que no n’he defugit mai de fer-ho, amb més o amb menys encert, un es limitadet, i ho continuaré fent, mentres “l’amo del tros”, expressio rimbo, admeti el meu pagament de la quota i m’ho deixi fer.

I si aquí podem donar per finiquitat aquest desgavell, ho celebraré, i sinó discreparé.
Ara i sempre, sigui “amo del tros” o no ho sigui...........

PD: Qui tingui paciència, interès i unes altes dosis de masoquisme, només ha de posar en el BUSCAR dels forums els nicks corresponents, ordenar-ho ascendent i filtrar-ho per missatges que no per temes, i obtindrà una lectura completa del que dic.

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 23 ago. 2010, 17:24

Estic dacord amb el QjQ en que trobo a faltar gent que comenti aquest problema i sobretot trobo a faltar el Carles com a moderador i administrador del butiNET crec que hauria de dir la seva ja que crec que és un tema prou delicat com per posicionar-se.
Creus que el forum va malament? Que es desqualifica, es busca enganxar la gent x tenir "piques", es fa demagogia?

Suposo que alguns pensaran k estic fent demagogia jo xo sincerament no dic aixo a males i amb anims d liarla sino k penso sincerament k ladministrador hauria dopinar.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 23 ago. 2010, 18:14

Tenia dubtes de si respondre o no, però ja que se’m pregunta directament ho faré.

Comencem pel principi: el paper de moderador de fòrum és molt complicat, ja que el que a una persona li pot ofendre, a una altre no. O el que opina una persona li pot semblar molt intel·ligent a un, i a un altre semblar una tonteria.

Per exemple: a mi personalment em pot caure malament l’usuari A (i li borrarria tots els missatges), i una altre persona li pot semblar molt simpàtic.
En canvi a mi em pot sembla correcte l’usuari B, i resulta que a una altre persona l’ofèn. Cal dir que A i B son usuaris inventats, son exemples, per que us conec i començareu a fer conjectures :-p

Ara bé el problema, si com a moderador s’intervé massa (tancant missatges, parant discussions, opinant com a moderador, etc) et critiquen i et diuen que “ets un dictador”. En canvi, si es deixa llibertat, hi ha el perill de ferir moltes sensibilitats i que els usuaris deixin de participar.

Jo soc de l’opinió de que el fòrum es moderi sol, i no per no tindre-ho que fer, sinó per que sol ser millor pel fòrum, i actuar només quan s’arriben a extrems. I encara no se si s’ha arribat a l’extrem, o simplement son diferencies personals entre 2-3 usuaris. Com deia abans, alguns direu que ja es tenia que haver actuat, i altres diran que no n’hi ha per tant.

El que si que se, és que no m’agrada que hi hagin usuaris que no vulguin participar per por a que li responguin, o que es plantegin deixar d’entrar als fòrums. I això és culpa de tots plegats. Per tant, demanaria per part de TOTS una mica d’autoreflexió, i intentar baixar una mica l’agressivitat que és llegeix en alguns posts i evitar discussions innecessàries.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 23 ago. 2010, 19:25

Gairbe d'acord amb tu en tot excepte en la frase final.
L'agressivitat es quelcom que esta mes en els ulls del observador/lector, que no pas en el escrit per si mateix.
CAPULLO potser un insult pero tb pot fer referencia a una papallona o a una rosa.
D'altra banda, les discussions no son innecesaries, ans al contrari son l'essencia dels forums.
Això si per a poder discutir has d'estar dispossat per pirncipi a que et rebatin a que no tinguis la raò i a acceptar la raò dels altrs.........

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 23 ago. 2010, 21:12

Crec que els foros del ButiNet hi son (principalment) per poder debatre temes relacionats amb el ButiNet i el joc de la Botifarra (sí, tambè hi ha l’apartat de Varietats i el Foro Rosa, però …).

I que això cal fer-ho seguint les normés d’ús i accés (del xat i dels foros) i, que en les normes no explicitades, s’haurian de seguir les normes de la Netiqueta, es a dir, parlar amb respecte i sense insultar (tambè es diu en la Netiqueta que no s’utilitzi llenguatge tipo SMS …es a dir, que s’utilitzin paraules del llenguatge normal).

Qui pot decidir si un post cumpleix o no les normes es l’administrador dels foros i, per tant, es mantenen o s’esborren segons el seu criteri

El que, normalment, està regulat en molts dels foros es que no es facin alusions personals entre usuaris, ja que per això existeixen altres camins, en el cas del ButiNet, els butimissatges.

Salutacions a tothom,


Torna a “Varietats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 47 visitants

cron