Sobre els campionats Online

Per parlar i debatre sobre els campionats online.
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Sobre els campionats Online

EntradaAutor: Carles » 29 set. 2008, 10:57

Hola !

Doncs una mini enquesta (preguntes) sobre els campionats online, per decidir quan els organitzo i com :-p

Per aquesta setmana, l'idea es fer-ne un dimecres (lliure), i un divendres (obligat).

- Quins dies de la setmana preferiu que hi hagin campionats ? I a quina hora ? (no em digueu a les 8 de dematí ..... que no hi haurà ningú).

- Fent-los a 4 partides de 8 dats es fa curt, ja que és va molt ràpid. El dia que es facin mes llargs, que preferiu, afegir rondes, o afegir numero de dats ?
Jo veig que afegint dats, el que acabi amb dos mans, s'haurà d'esperar molt, i pot ser pesat.

Per exemple, es poden fer 5 partides de 8 dats, o 4 partides a 12 dats, etc.

Això es tot per ara :-)

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 29 set. 2008, 11:03

* Dijous/Divendres 22:00h

* No limitar numero de dats, només puntuació i temps.

* Prohibir participació a ajudes nules (de fet ... eliminar-les del programa grrrrrr :twisted: :roll:)

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 29 set. 2008, 11:11

DeepButi ha escrit:* No limitar numero de dats, només puntuació i temps.


Bona aquesta !!

I quant de temps limitar cada ronda ? 20 minuts 25 minuts ? 4 de 25, 5 de 20?

DeepButi ha escrit:* Prohibir participació a ajudes nules (de fet ... eliminar-les del programa grrrrrr :twisted: :roll:)


Jejeje ... això no entra dintre de tema campionats :-p


Adéu !

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 29 set. 2008, 12:08

Carles ha escrit:I quant de temps limitar cada ronda ? 20 minuts 25 minuts ? 4 de 25, 5 de 20?

25m ... per tant 4x25=1h40m o bé 5x25=2h5m ... els que feiem abans de 4x30=2h eren perfectament raonables i no acabavem mai puntuals :twisted:. Ara són molt més ràpids/fàcils i per tant amb 25m n'hi ha prou i de sobres.

Carles ha escrit:
DeepButi ha escrit:* Prohibir participació a ajudes nules (de fet ... eliminar-les del programa grrrrrr :twisted: :roll:)

Jejeje ... això no entra dintre de tema campionats :-p
Adéu !

(de fet ... eliminar-les del programa) :arrow: Això no, d'acord ...
* Prohibir participació a ajudes nules :arrow: Però això sí que entra dins tema campionats!

kukot
Contro
Contro
Entrades: 12
Membre des de: 04 des. 2007, 12:25

EntradaAutor: kukot » 29 set. 2008, 12:40

Per el que fa el dia, els dimecres o dijous esta molt bé!
Penso que el divendres ja és cap de setmana i molt gent surt. Si hem dius que és quant hi ha més usuaris conectats t'haure de donar la rao!

Per fi tornen els campionat on-line!!

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 29 set. 2008, 13:34

Doncs aquesta setmana un dimecres i un divendres :-)

Això si .... el de dimecres siguem puntuals, i el farem "curt", que l'endemà es treballa.

Adéu !

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 29 set. 2008, 13:35

I per qué no algún de 17 a 19 ó 18 a 20 h. ?

Salutacions,
josep1945 l’ha editat per darrera vegada el dia: 30 set. 2008, 09:57, en total s’ha editat 1 vegada.

maitechula
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 95
Membre des de: 14 maig 2004, 19:12

EntradaAutor: maitechula » 29 set. 2008, 23:57

- Fer.los a les 22H. (a mi me va perfecte, encara que suposo que hi

haurà gent que no els hi va bè l'horari de nit)

- Amb temps limitat o per puntuació.

- No m'agrada jugar amb ajuda màxima, penso que degut a la confiança

de no fotre la pota a l'hora de tirar et fa tenir menys concentració en el

joc.

- ¿Quants me falten ara? :twisted:

rimbombante
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 77
Membre des de: 28 oct. 2003, 18:44

EntradaAutor: rimbombante » 30 set. 2008, 19:24

Salut a tothom!

Sé que el nou ButiNET està en obres pel que fa als campionats i que, per tant, a l’espera de noves millores cal que tinguem una mica de paciència. De fet, només he participat en un campionat organitzat per la nova empresa i he de dir que no em va agradar. M’explico. En primer lloc dir que vam quedar últims i això, donada la meva infinita categoria botifarrística, és del tot intolerable. A més, com que no puc donar les culpes a la meva companya de joc perquè en sap bastant més que jo, les he de donar a l’amo del joc: qui cobra rep! I si pago exigeixo manilles!

En segon lloc, dir que les característiques de joc del torneig (era a 8 dats) em semblen poc adients en un entorn virtual, molt més dinàmic i ràpid que les partides presencials. Prou que hem de patir aquestes restriccions en els tornejos presencials per tal que també les haguem de viure en els virtuals!

Senyors dirigents del ButiNET, podeu provar mil coses, podeu programar deu tornejos cada dia, podeu fer que el sistema controli els aparellaments, el sorteig o les classificacions de forma automàtica. Em sembla perfecte, però mai superareu els campionats on line que ens van oferir de forma desinteressada i altruista l’Ângeles, la catim, en DeepButi, la morfeo o la jujubdn. Durant la mitja hora anterior a començar es feien les inscripcions sense cap problema, durant les dues hores següents es desenvolupaven (en mitja hora cadascuna) quatre partides senceres amb ben pocs tardons, dies abans d’acabar el mes s’anunciaven als fòrums els dies, les hores i l’organitzador dels campionats del mes següent, i en començar es penjava un reglament prou decent, al cap de pocs minuts d’haver acabat la darrera ronda teníem els resultats definitius penjats al post... ah, i a més se’ns disculpaven si havien comès algun dels seus ben minsos errors. Tot plegat ratllava la perfecció. Crec que aquest és el camí a seguir, justament el que ja havíem recorregut!

Esclar que ara mateix estem parlant d’una empresa i no pas d’una ONG. Ara bé, per tal que una empresa triomfi ha de mirar de rodejar-se de la millor gent possible per tal d’optimitzar la seva producció. Hi ha millors organitzadors de tornejos on line que els anteriorment esmentats? Segurament sí, però aquests són molt bons, aprofitem-ho (aprofiteu-ho!)! Des del desconeixement personal que tinc de la voluntat o no per part de les persones esmentades de seguir o no organitzant els campionats del ButiNET, suggereixo als dirigents de la nova empresa que s’emmirallin en ells i que, en cas que aquelles persones estiguessin disposades a seguir organitzant-los se’ls pogués recompensar amb, per exemple, una exempció de quota.

Des d’aquestes ratlles el meu agraïment i reconeixement cap a la tasca que van portar a terme amb veritable bon tracte i exquisidesa l’Ângeles, la catim, el DeepButi, la morfeo i la jujubdn. Moltes gràcies!

Cordialment,
josep (rimbombante)

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 30 set. 2008, 21:04

Si son el Dimecres procura que no siguint els dies que hi ha Champions League.

En els campionats prohibit ajudes nul.les¡

Millor aumentar nº dats.

EN limit de temps sempre hi ha el perill que algun aprofitat que va guanyant trigui a tirar cartes, igual que el jugadors de futbol que es tiren a terra sense que els toqui ningú.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 30 set. 2008, 21:15

rimbombante ha escrit:Sé que el nou ButiNET està en obres pel que fa als campionats i que, per tant, a l’espera de noves millores cal que tinguem una mica de paciència. De fet, només he participat en un campionat organitzat per la nova empresa i he de dir que no em va agradar. M’explico. En primer lloc dir que vam quedar últims i això, donada la meva infinita categoria botifarrística, és del tot intolerable. A més, com que no puc donar les culpes a la meva companya de joc perquè en sap bastant més que jo, les he de donar a l’amo del joc: qui cobra rep! I si pago exigeixo manilles!


Les manilles no tenen res a veure amb si ets de pagament o no ... a mes, com que al campionat tothom es de pagament, quedaria igualat :-p

Ja farem una quota extra-manilles.

Parlant en serio ... el tema sort no s'hi pot fer res en aquest tipus de campionats. Exceptuant fer campionats de dats predonats, que està previst.

rimbombante ha escrit:En segon lloc, dir que les característiques de joc del torneig (era a 8 dats) em semblen poc adients en un entorn virtual, molt més dinàmic i ràpid que les partides presencials. Prou que hem de patir aquestes restriccions en els tornejos presencials per tal que també les haguem de viure en els virtuals!


Com tu dius, estem en proves (de campionats) ... el sistema és molt complex i permet fer el campionat com es vulgi.

En resum .... es va limitat a 8 dats per provar. I ja s'ha dit que el del pròxim divendres, no es limitarà el numero de dats.
Al de dimecres si, ja que l'endemà es treballa i per no acabar molt tard.

rimbombante ha escrit:Senyors dirigents del ButiNET, podeu provar mil coses, podeu programar deu tornejos cada dia, podeu fer que el sistema controli els aparellaments, el sorteig o les classificacions de forma automàtica. Em sembla perfecte, però mai superareu els campionats on line que ens van oferir de forma desinteressada i altruista l’Ângeles, la catim, en DeepButi, la morfeo o la jujubdn. Durant la mitja hora anterior a començar es feien les inscripcions sense cap problema, durant les dues hores següents es desenvolupaven (en mitja hora cadascuna) quatre partides senceres amb ben pocs tardons, dies abans d’acabar el mes s’anunciaven als fòrums els dies, les hores i l’organitzador dels campionats del mes següent, i en començar es penjava un reglament prou decent, al cap de pocs minuts d’haver acabat la darrera ronda teníem els resultats definitius penjats al post... ah, i a més se’ns disculpaven si havien comès algun dels seus ben minsos errors. Tot plegat ratllava la perfecció. Crec que aquest és el camí a seguir, justament el que ja havíem recorregut!


Els resultats i classificacions estaven a la pagina web a d'acabar cada ronda, evidentment, la classificació final també.
http://www.butinet.cat/index.php?pagina ... e_20080926

La resta, doncs crec que poder fer-ho automàticament aporta molts beneficis. Per exemple, ara els canvis de ronda son pràcticament instantanis.

rimbombante ha escrit:Esclar que ara mateix estem parlant d’una empresa i no pas d’una ONG. Ara bé, per tal que una empresa triomfi ha de mirar de rodejar-se de la millor gent possible per tal d’optimitzar la seva producció. Hi ha millors organitzadors de tornejos on line que els anteriorment esmentats? Segurament sí, però aquests són molt bons, aprofitem-ho (aprofiteu-ho!)! Des del desconeixement personal que tinc de la voluntat o no per part de les persones esmentades de seguir o no organitzant els campionats del ButiNET, suggereixo als dirigents de la nova empresa que s’emmirallin en ells i que, en cas que aquelles persones estiguessin disposades a seguir organitzant-los se’ls pogués recompensar amb, per exemple, una exempció de quota.


Com ja s'ha dit, el sistema per organitzar campionats es molt complex, i ni de bon tros està acabat. De moment, els campionats només els organitzaré jo, i serà així fins que l'aplicació estigui prou acabada per que qualsevol persona amb els mínims coneixements ho pugi controlar.

Quan el sistema estigui llest, qui vulgui podrà organitzar el seu propi campionat. Ja vorem com ho fem quan arribi el moment.

Adéu !

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 30 set. 2008, 22:03

batet ha escrit:Si son el Dimecres procura que no siguint els dies que hi ha Champions League.


Osti, en això no hi havia pensat .... ni que weno, els no no ens agrada el futbol que ? :-p

batet ha escrit:EN limit de temps sempre hi ha el perill que algun aprofitat que va guanyant trigui a tirar cartes, igual que el jugadors de futbol que es tiren a terra sense que els toqui ningú.


Ja hi havia pensat ... però hem de confiar amb la bona fer de la gent.

Adéu !

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 11 oct. 2008, 00:43

Weno, ja hem fet varies proves .....

Entre d'altres:
4 rondes. Partides a 101 (121) punts o 4 mans o 10 minuts.
4 rondes. Partides a 101 (121) punts o 8 mans o 15 minuts.
4 rondes. Partides a 101 (121) punts o 16 mans o 25 minuts.

Per fer 16 mans, amb 25 minuts ni han de sobres. Per fer 8 mans mans 13-15 minuts ni ha de sobres.

Les meves conclusions:
4 rondes 4 mans, massa curt ... només apte per campionats exprés. Això si, casi que no hi han esperes !!

4 rondes, a 16 man o 25 minuts. Es fa molt pessat. Entre canvis de ronda i tot, cada ronda acaba durant 30 minuts, el que fa 2 hores de campionat. El problema, es que es fa MOLT pesat. Les esperes son llargues, sobretot si acabes ràpid.

Jo soc partidari de fer-los de 5 rondes, 8 dats, 15 minuts.

Que en penseu ?????

Adéu !

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 11 oct. 2008, 13:30

5 rondes, a 101 punts o 12 dats o 20 minuts per ronda.

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 11 oct. 2008, 17:05

estic totalment d'acord amb el Josep1945.. :wink:


Torna a “Campionats Online”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

cron