Tenir la conciència tranquil.la!

Per parlar i debatre sobre els campionats online.
catim
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 23 set. 2002, 18:57

Tenir la conciència tranquil.la!

EntradaAutor: catim » 27 des. 2008, 01:16

Hola Carles!
Enhorabona pels campionats que ens ofereixes, la tecnologia i la teva perseverança han millorat moltíssim el funcionament dels campionats.

Però hi ha una cosa que ni tu, ni cap màquina pot millorar. Em refereixo a l’ús que fan algunes persones dels mitjans, també tecnològics, per tal de comunicar-se mentre juguen. Hi ha parelles (per sort poques) que quan acaben els campionats no poden tenir la consciència tranquil•la.

Carles, proposo que si reps queixes reiterades d’una parella, aquests en siguin coneixedors.
Sento menyspreu per ells, espero que es donin per “aludidos” si llegeixen aquest post.

Ospa! Ho havia de dir. Ara a dormir que ja és hora.
Cati
catim l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 des. 2008, 13:20, en total s’ha editat 1 vegada.

rimbombante
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 77
Membre des de: 28 oct. 2003, 18:44

EntradaAutor: rimbombante » 27 des. 2008, 12:39

Salut a tothom! Un petó, catim!

Tot i que trobo molt lògic que no vulguis dir la o les parelles que tenen un comportament poc ètic en els actuals campionats on line, m'agradaria saber, i de fet crec que seria bo que tots sabéssim, quin és concretament aquest mal ús dels mitjans que fan les parelles que esmentes i al qual tu et refereixes.

Una abraçada a tothom!
Cordialment

josep (rimbo o rimbombante)

catim
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 23 set. 2002, 18:57

EntradaAutor: catim » 27 des. 2008, 13:37

Skype?, tel?, Messenger? És igual.
Com es nota? Una mà darrera l’altra tarden en decidir pal, coincidències de jugades “no lògiques” ... Alguns queden sempre en els primers llocs.
En fi, que una vegada has jugat amb ells, preguntes a altres que anteriorment hi acaben de jugar i et constaten que el que tu has percebut ells també, i amb bastant seguretat que no poden tenir la consciència tranquil•la. Alguns li comenten al Carles, d’altres callen.

Josep, sort que dic tot això amb un somriure :)

Cati

blondy
Recontro
Recontro
Entrades: 38
Membre des de: 07 gen. 2008, 16:15

EntradaAutor: blondy » 27 des. 2008, 13:51

Bon dia

Molt bé Catim,per fi algú que es decideix a escriure el que jo ja haves fet fa temps, cosa que no e fet per ser de las persones mes noves i no volia merder, lo de nova es el nik Peró jo fa anys que sóc aquí.

M'e queixat un munt de vagades i la resposta es que no es pot fer res,jo creec que si es pot fer,que no juguin junts de la mateixa casa,amb diuen han pagat tots dos i volen jugar junts ,coi jo també e pagat.

Soms molt usuaris que pensem el mateix pocs els que u diem ¿¿¿¿¿¿¿¿ perque???????

A mi m'agradaria saber que i troben a fer trampes tan descarades, ser els primers en el ranking d'aquesta manera no li veig la gracia,esclar que a la vinya del senyor........

A mi me es igual guanyar o perdre amb usuaris legals però amb tramposos " hem reventa ".

Endevant el butinet,endevant els campis legals, i no dieu tingueu manilles, amb trampes no serveixen

Apa unaltre que a xerrat.

Si es poden dir las parellas no tinc cap inconvenient en possar noms,pero............aixo iria a la paparera :lol: :lol: :lol:

6_euros
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 72
Membre des de: 14 gen. 2003, 22:21

EntradaAutor: 6_euros » 27 des. 2008, 14:37

Hola a tots. Jugar des de la mateixa casa no vol dir fer trampes!!! S'ha de jugar per disfrutar, i no té cap sentit des del meu punt de vista, jugar per fer trampes. Així que com diu la Catim, cadascú amb la seva consciència!!! :oops:
6_euros l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 des. 2008, 15:09, en total s’ha editat 1 vegada.

6_euros
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 72
Membre des de: 14 gen. 2003, 22:21

EntradaAutor: 6_euros » 27 des. 2008, 14:53

Com es pot veure per la educació dels termes, l'escrit l'ha fet marcaramelo i no 6_euros,

Salut

lluc33
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 18 set. 2002, 22:41

EntradaAutor: lluc33 » 27 des. 2008, 15:17

Holas Catim . si lo de la "Consiencia Tranquila " anabe per mi estas molt equivocade. mai e fet ni fare cap trampe y crec que ia prou gent que am conex (desde el 2.002) que y jugo y mai e tingut cap problema . Am sap greu si no saps perdre. P.D el 2º nik Bora-mar del cual parles es per les patidas lliures

LAMAQUINA
Recontro
Recontro
Entrades: 57
Membre des de: 18 feb. 2004, 00:12

EntradaAutor: LAMAQUINA » 27 des. 2008, 16:55

Pensó igual que tu catim, felicitar-te per el post, pensó que estaría be per el bon nom del butinet, es fes alguna cosa, a efectes de reduir els problemes al•ludits... potser alguns nicks, ja no el juguen.
Penso que fer alguna cosa es demanar que de la mateixa ip no ho facin junts. Ja sabem que la majoria son correctíssims jugant, però no tots, ells tenen el dret de fer-ho avui, però també hi ha de plegar quan es jugui amb alguna parella dubtosa.
També es interessant fer seguiment de les partides, que es creguin oportunes
Al final, si no es fa res, es farà gran la bola, i això no beneficia res al butinet
Abraçada per tots
PD. Em sap greu molestar a gent correcta

catim
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 23 set. 2002, 18:57

EntradaAutor: catim » 27 des. 2008, 17:29

El problema no és perdre lluc33. Hi estic acostumada i no és això el que em preocupa.
A tu et tinc per un gran jugador. Si tu estàs tranquil, cap problema, vol dir que va per altres i llavors perdona si t'he ofès.
Cati

6_euros
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 72
Membre des de: 14 gen. 2003, 22:21

EntradaAutor: 6_euros » 27 des. 2008, 18:39

Hola de nou. Això de poder fer un seguiment de partides dubtoses com deia Lamaquina em sembla bé.... Però no deixar jugar amb la mateixa IP no. Jo disfruto jugant amb el meu home i les trampes es poden fer també per telèfon, mesenger..... Si haguessim de treure tot això només podriem fer campionats presencials, i ni això, ja que com tothom sap, en els presencials també hi ha gent que es marca. Solució: Deixar de jugar? es la única manera de que ningú fes trampes... no? Continuo pensant que els que fan trampes PITJOR PER ELLS. Lo important es jugar i passar l'estona. Un petonet a tots. :lol: :lol: :lol: MAR

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 27 des. 2008, 20:06

És impossible poder provar que una parella fa trampes. Pot haver jugades que et poden fer sospitar i més si són nicks no coneguts, però no és suficient per nombrar ningú.

Fer una crida general sense posar noms, fa que és podin confirmar sospites quan en aquest post s'està parlant de casos totalment diferents, catim parla d'uns, lamaquina potser d'altres, blondy potser de parelles diferents...

Hi ha grans jugadors i grans persones que juguen amb la mateixa IP i no cal nombrar a ningú perquè hi són a la ment de tots i per a mi és un gran plaer i un honor coincidir amb ells en una partida sigui del campionat que sigui. Per tant, la possibilitat d' impedir jugar amb la mateixa IP la trobo tan injusta com si no em deixessin conduir perquè el meu veí ha fet excés de velocitat.

Entenc a Catim, clar que si. Ahir en vam parlar del tema.

Però mireu una cosa. Si comencem a jugar campionats amb la sospita continua de si els contraris fan trampes o no, no gaudirem ni la meitat del que ho estem fent fins ara.

No es poden prendre mesures perquè no és pot comprovar la culpabilitat dels tramposos, i la presumpció d'innocència ha de ser lo primordial.

Tothom pot sospitar del contrari però prefereixo més relaxar-me quan jugo i si me la foten doncs bon profit, allà ells.

Ara si aprofito.

Demanaria per a l'any 2009 joc legal en tots els terreny. Ho incloure a la carta als reis que encara tinc per enviar.

Bones festes.

PereS
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 24 gen. 2003, 13:29

EntradaAutor: PereS » 28 des. 2008, 00:59

Coi, estic una mica sorpres per aquest tema de les trampes, la veritat, no hi habia caigut.
Penso que la gran majoria no en fem, tots som persones que juguem per passar l'estona (tambe per guanyar), i per tant, almenys jo, no hi habia pensat mai, que algu en pogues fer.
Ara be, com que no es pot demostrar, ni crec que es pugui evitar, jo seguire jugant i pensant que ningu en fa i com molt be ha dit (crec que l'Angeles), si algu en fa, alla ells i la seva conciencia.
Respecto a tothom, els que creuen que s'en fan i fins i tot si es dones el cas, a qui les fan.
Jo jugo per gaudir de la companyia de tots els que vulguin jugar amb mi, i no vull anar mes enlla. Per tant, per mi esta el tema tancat, pero m'agradat expresar la meva opinio. Nomes espero no haber ofes a ningu, i si ho he fet, sense voler, demano les corresponents disculpes.

Ahhh, i no us compliqueu la vida pensat mes enlla, que el taranna de cada dia ja ho es prou.
Be com he dit abans, es la meva opinio i res mes.
Salutacions cordials a tots el butinaires. (als trampososs tambe, juassssssssss)
Asiau a tothom i perdoneu que m'hagi allargat tant.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 28 des. 2008, 01:05

Hola !

No he pogut respondre fins ara per problemes personals ... i ara ja s'ha dit casi tot .... i de fet mes d'un m'ha llegit la ment.

A veure, partim del següent:
- És molt dificil evitar que dos persones facin trampes.

- És molt difícil detectar si dos persones fan trampes. Encara mes dificil amb una certesa acceptable.

Per tant, poca cosa s'hi pot fer.

Alguns m'han dit que no es deixi jugar als que tenen la mateixa IP. Hi han varies persones que jugen amb la mateixa IP, i pagarien justos per pecadors.
De fet, per fer trampes no cal tenir la mateixa IP !!

----------------------------

També dir, que jo no vull fer de jutge per decidir qui fa trampes o no, apart, no me'n sento qualificat.

Per molt clar que us pugi semblar que algú fa trampes, quina seguretat en teniu ?

I que haig de fer, no deixar jugar junt a tothom que algú ha acusat "segurissim" de fer trampes ? He rebut queixes de moltes parelles, la majoria jo ficaria la ma al foc per elles.
Penseu que he rebut queixes de que fan trampes inclús dels dos robots que juguen els campionats .... que evidentment no fan trampes.

----------------------------

En resum .... m'agradaria que entenguéssiu que la meva posició no es fàcil, per que te difícil solució, per no dir que no en te.
Per una banda usuaris indignats, per l'altre usuaris que potser fan trampes (o potser no).

Com heu dit, ja tinc pensat fer lo de que es guardin les partides, i que tothom les pugi veure i que cadascú arribi a les seves pròpies conclusions. De fet, està a mig fer ja.

Weno, ja n'hi ha prou per avui :-)

Adéu !

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

TRAMPOSETS

EntradaAutor: corpetit » 28 des. 2008, 02:50

Bóra-lí a tothom.

Penso que, com sempre, la majoria de comentaris són encertats, és de difícil solució.
“És impossible provar que una parella fa trampa”
Bé, essencialment és cert, és impossible provar al 100 % que una parella de jugadors faci trampa subtilment, en moments puntuals, ara, si són tramposos compulsius i fan trampa de manera barroera i descarada, us puc garantir que és fàcilment demostrable en un 99.9 % de les vegades.

També sembla evident que pel fet de tenir la mateixa I.P. no és sinònim, ni molt menys, de fer trampa o ser-ne susceptible. Jo penso que la immensa majoria de jugadors que tenen la mateixa I.P. juguen legalment, com Déu mana i que, a sobre, han d’aguantar aquest tipus de comentaris despectius. Ara bé, considero que també és cert que si algú vol fer trampa d’antuvi, el fet de jugar físicament en un mateix indret li confereix una mica més “d’avantatge” (des del seu punt de vista) respecte aquest extrem.

Una vegada vaig tindre un somni, somiava amb el pitjor trampós compulsiu i matusser que he conegut en aquest paratge, i encara que es tracti d’un somni, fa lleig dir-ne el nick en aquest forum. Sembla ser que aquest personatge tenia la mateixa I.P., que abans jugava amb el mateix ordinador (ara sembla que això no es pot fer) i ho feia amb dos nicks diferents. De fet, fa temps que no l’he vist jugar, però quan t’enfrontaves amb aquests 2 nicks, no eren pas monjos franziscans, ja et podies arromangar. A sobre, el pobret era (parlo en passat) tan maldestre que no sabia amagar-se’n i com si d’una mania es tractés, ho feia contínuament, sense deixar el més mínim marge al dubte, atrapat per la seva pròpia medecina, inconscient, alimentat i ofegat per la seva pròpia ignorància. Per sort, va ser un somni fugisser.

Doncs sí, és ben possible provar que fenòmens com el del meu somni fan trampa. Només cal gravar les partides que es fan al campionat i revisar totes les partides fetes per aquelles parelles que són objecte de queixa. Aquests “jugadors” són fàcils d’identificar en campionats “on line” en què han jugat més de 30 dats. Ara bé, amb tan sols una o dues partides, o bé si només obren amb mala fe en moments molt determinats, sí que és impossible provar la seva culpabilitat. Però almenys descartaríem els casos més extrems, “algo és algo”. Tot arribarà.

Existeixen altres possibles mecanismes en el mitjà virtual en què ens movem, que poden obstaculitzar als que empren aquestes males arts com seria la limitació dels temps en els campionats, especialment respecte la subhasta i les 4 primeres jugades de la partida. Penso que no serien de difícil implantació. Ja sabem que mai no solucionarem aquesta pega però també penso que tampoc els ho hem de posar fàcil.

Que acabeu de passar bones festes "innocents", tramposets inclosos.

catim
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 23 set. 2002, 18:57

Re: TRAMPOSETS

EntradaAutor: catim » 28 des. 2008, 10:17

El meu post sols tenia dues intencions:

1- Que els que no tenen la consciència tranquil•la es repensessin aquestes actitud i veiessin que els butinaires “tontos” no som, i
2-Fer una proposta a en Carles: “ proposo que si reps queixes reiterades d’una parella, aquests en siguin coneixedors”

No pretenia res més enllà que això i no he posat cap nick per què evidentment no tinc proves.


Torna a “Campionats Online”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants