renunci

Per parlar i debatre sobre els campionats online.
Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

renunci

EntradaAutor: Muntana » 30 des. 2008, 00:19

Es una pregunta per en Carles, no se si el lloc es l apropiat pero com que he vist que ha sortit el tema renuncis doncs... En una partida del campionat on line en partida obligada, un contrari va carregar figura cara al company cosa que el programa no acepta si es obligada la partida, si tenia ajuda mitja segurament tenia que haver rebut l'avis de que no es podia fer aquella jugada. una vegada vaig comprobar que tenia carta mes petita li vaig fer notar i tant ell com el seu company no varen posar cap problema a denunciar ho, vaig clicar renunci pero al final de la partida no ens varen donar els 36 punts de la partida i si es va contar els que haviem guanyat o perdut ara no recordo. Aixo em fa pensar que en les partides del campionat on line no esta contamplat el denunciar una mala jugada ?? Gracies

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

Re: renunci

EntradaAutor: Muntana » 30 des. 2008, 18:03

Muntana ha escrit:Es una pregunta per en Carles, no se si el lloc es l apropiat pero com que he vist que ha sortit el tema renuncis doncs... En una partida del campionat on line en partida obligada, un contrari va carregar figura cara al company cosa que el programa no acepta si es obligada la partida, si tenia ajuda mitja segurament hauria d' haver rebut l'avis de que no es podia fer aquella jugada. una vegada vaig comprobar que tenia carta mes petita li vaig fer notar i tant ell com el seu company no varen posar cap problema a denunciar ho, vaig clicar renunci pero al final de la partida no ens varen donar els 36 punts de la partida i si ens va contar els que haviem guanyat o perdut ara no recordo. Aixo em fa pensar que en les partides del campionat on line no esta contemplat el denunciar una mala jugada ?? Gracies

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 30 des. 2008, 19:14

Hola, no hi ha cap diferència entre les partides de Campionat i la resta.

Qui accepta o rebutja la denúncia de renunci es el sistema.

Per tant, s'ha de clicar sobre el tapet amb el botó dret del ratolí.
Seleccionar l'opció Denunciar un renunci
Indicar el jugador que l'ha fet i el pal que ha tirat quant l'ha fet

Si el sistema considera correcta la denuncia diu:
El jugador xxx ha fet un renunci vist pel jugador yyy

Si el sistema no considera correcta la denuncia diu:
El jugador yyy ha denunciat un renunci no acceptat pel jugador xxx.

Es a dir, si no indiqueu el pal que ha tirat al fer el renunci o en dieu un de diferent, el sistema no considera vàlida la denuncia.

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

renunci

EntradaAutor: Muntana » 30 des. 2008, 19:27

Doncs si ara veig que vaig posar el jugador que havia fet el renunci pero no el pal en el que havia fet l incorreccio, gracies per l'aclariment


Torna a “Campionats Online”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 33 visitants

cron