[reglament] Sobre les caigudes

Per parlar i debatre sobre els campionats online.
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 21 gen. 2009, 00:48

Cacharpes, a mi em sembla correcte aquest mètode, fins que no n'hi hagi un de millor.

Jo penso com tu, veure qui hi ha o no apuntat i anar preguntant no es la millor solució quan no coneixes ningú.

Espero que algun dia ens puguem apuntar sense parella, i que puguem veure els usuaris desemparellats per anar fent parelles.

Adéu !

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 21 gen. 2009, 01:04

Carles ha escrit:Espero que algun dia ens puguem apuntar sense parella, i que puguem veure els usuaris desemparellats per anar fent parelles.


Coi que no o tenim ara ja, aixó?...

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 21 gen. 2009, 01:06

No, no es el mateix veure qui no esta apuntat, que un "hipotètic" llistat de la gent que vol jugar i que no te parella.

A les 22:10, hi ha poca gent que no estigui apuntada ok, però a les 21:50, hi ha molta gent, mirant, passejant, esperant la seva parella habitual, etc.

Adéu !

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 21 gen. 2009, 01:22

Carles ha escrit:No, no es el mateix veure qui no esta apuntat, que un "hipotètic" llistat de la gent que vol jugar i que no te parella.


i si a la barra d'estat, després del nick es posa una O=ocupat L=lliure.... o res, i es que no vol res?
.. i ja marxo a dormir!!!.. prou pal per avui
adeu

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 21 gen. 2009, 01:25

Exacte, d'això em referia, poder dir d'alguna forma que està lliure i vol jugar, i que la resta d'usuaris ho pugin veure.

Adéu !

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 21 gen. 2009, 10:32

Cacharpes,
jo em referia més aviat als que "deleguen" en l'organitzador la feina de buscar-los parella.
Fer saber que busques company em sembla perfecte ... donar per descontat que "algú" te'l buscarà és el que no m'ho sembla.

____________________

Que el servidor controli, que el servidor busqui, que els robots sustitueixin ...

Algú s'ha parat a pensar la quantitat d'hores de feina que signifiquen tots aquests "automatismes"?

En el cas de Butijocs passi, perquè si és el que volen els abonats ... Però si jo haig de fer la llista, segur que aquestes funcionalitats no surten ni de bon tros a les meves prioritats. Hi ha tantes coses que crec serien més útils que no pas aquestes funcions! Tenir parella, tant per començar com per sustituir és en definitiva responsabilitat del jugador; si l'organitzador el pot ajudar doncs endavant, però d'aquí a convertir-ho en funcions del sistema ...

Pel que fa als meus(*) robots, suposo que no escandalitzo ningú si dic que la meva, pràcticament única, prioritat és fer que juguin millor. (A part, no vull ni pensar si li toquen de parella segons quins nicks :P :P :P)

(*) Dic meus no per resaltar-ne la propietat -que també-, sinó per deixar clar que si algú en vol fer uns altres, ell sabrà les seves prioritats.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 21 gen. 2009, 17:06

QjQ ha escrit:Responc aquí per que em sembla el lloc adequat.
Per començar jo no veig el paper del substitut a dins d’una ronda començada, i com he dit abans si el veig al canviar de ronda.

Complertament en desacord.

Crec que quan un jugador cau, és el company (i només el company) qui hauria de decidir:
- Si el vol substituir o no.
- EL temps que vol esperar-lo. (No ha d'estar marcat a les normes. Ell sap que si no acaba la ronda la perdrà)
- Demanar o no ajuda a l'organitzador. Si ell prefereix buscar-se parella perfecte, si vols sol.licitar ajuda a l'organtizador, perfecte. Però el responsable final tant si es troba com si no serà sempre el jugador.
- En cas d'haver sol.licitat ajuda, decidir si li va bé o no el substitut buscat (aquest punt ja no estic tan segura). Si no li va bé, el busca ell o ronda perduda

Temps per a buscar substitut o esperar, penalitat per caigudes segons temps o segon nº ... són temes que jo eliminaria de les normes.
Mana el temps. Però això està ja en l'altre post

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 21 gen. 2009, 18:20

Complertament en desacord.

Que fàcil que ho diem això...................
Crec que quan un jugador cau, és el company (i només el company) qui hauria de decidir:

Coi clar l'altre está caigut :P
- EL temps que vol esperar-lo. (No ha d'estar marcat a les normes. Ell sap que si no acaba la ronda la perdrà)

Aixó sembla contradictori. En primer lloc esta marcat per les regles de Campionat si 15' o 20' i tu mateixa dius si no acaba la ronda la perdra, que vol dir si no l'acaba, que ha esgotat el temps?
Temps per a buscar substitut o esperar, penalitat per caigudes segons temps o segon nº ... són temes que jo eliminaria de les normes.
Mana el temps. Però això està ja en l'altre post

Tu ho dius mana el temps :?

En que estem en desacord?
En que jo no substituiria una caiguda a dins d'una ronda i tu si?
Potser

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 21 gen. 2009, 19:24

El que ha de decidir el company són els apartats que venen després dels "dos punt".

Primera decisió: Vull substituir al company caigut? El jugador que ha quedat sol i només ell (ni l'organitzador, ni els contraris, ni els suplents, ni els mirons, ni els altres jugadors, ni el caigut :wink: podran decidir per ell. Ha de poder decidir i poder tenir l'opció tant si vol suplent com si no en vol.

Segona decisió: Si abans de substituir al company el vol esperar durant 3, 5, 8, 10 minuts o esperar a finalitzar el temps marcat per acabar la ronda. Si s'acaben els 20' + IVA que marca l'organtizador i per haver decidit esperar a buscar substitut durant 5 minuts no acaba la ronda, la perd. No sé on trobes la contradicció.

QjQ ha escrit:En que estem en desacord?

En el contingut de la teva cita posada en el meu post. Les altres opinions teves que no estan incloses en la cita, res a dir.
QjQ ha escrit:En que jo no substituiria una caiguda a dins d'una ronda i tu si?

Exacte. És el que contenia la cita no?

Ens comencem a entendre. :shock:

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 22 gen. 2009, 12:37

Tema inscripcions, substituts, suplents i “otras hierbas”
Per a fer-ho fàcil

Inscripcions:
Jo soc del parer del Deepbuti, que ja es dir......, col•laborem una mica i busquem-nos la vida, excepte que els organitzadors siguin Sants varons o Santes femelles que en queden pocs i poques.
Per tal de fer-ho així oi que en el Butinet hi ha l’opció de escriure el estat en que estem ( Absent, treballant, menjant, etc. etc. ) coi pos posem un estat de, per exemple, “Disponible”. Quant clickes a inscriure’t, i estàs sol, pos que puguis veure tots els que, com tu, estan “Disponibles” i noi..... els hi fas proposicions, honestesssssssss de si volen jugar amb tu, se suposa que qui posa “Disponible” esta obert a jugar amb tothom. La resta o no li posa estat, per que esta esperant al company, o li posa “ Campionat” per que ja esta inscrit, o en aquest cas, millor encara, si simplement no hi apareix. A mi em sembla fàcil i no requereix programació.

Substituts
Tossut jo, no veig el substitut en una ronda començada, ho sento. A caigut el company?, pos te tot el temps que duri la ronda per tornar i fer els dats que pugui, la completa, pos collonut, no la completa en el temps que te MES EL AFEGIT TTTTTT, per el jutge........ pos 0/51. Si no pensa tornar el company o n’està fart d’esperar, pos ronda perduda i immediatament et poses a buscar Suplent per la següent. Jo ho veig fàcil i net. No sé si just però pràctic.

Suplents
Un cop començat el Campionat, igual que possem l’estat “Disponible” . Per que els que volen fer de suplent no posen l’estat “Suplent”?. Perds o llences al company, que alguns s’ho mereixen......., o no pot tornar, pos partida perduda i a buscar un suplent per la següent ronda, no cal pas abandonar. I TOT SENSE PROGRAMAR.

I si, volem , podem, tenim temps, o no tenim altres prioritats pos..............HO PROGRAMEM i HO AUTOMATITZEM.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 22 gen. 2009, 13:00

Acabo de prendrem la temperatura, i es extrany, pero estic be!!!!!!.... aixó be a cuento perque aquesta vegada (i sense que serveixi de precedent) estic d'acord al 100 per 100 amb en QQ!!!!!!!

Serà que el termómetre no funciona??????

adeu

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 22 gen. 2009, 13:10

No sentarà precedent no pateixis.
Vaja un el menda

manel
Recontro
Recontro
Entrades: 44
Membre des de: 19 set. 2002, 12:27

EntradaAutor: manel » 22 gen. 2009, 15:12

Aixo ho podem pasar a la vida real:cuan vaig el bar no li dic pas el barman que amb busqui parella.....els que son el bar es que volen jugar(sobre inscripcions).Si cuan jugo la parella o un rival t'he que marxar ,cap problema, si hi ha un que fasi de sustitud,pero cla, el acta..que tinc presa del contrari partida acabada(tema caigudas).mira que ho trovo facil, ai senyor

Cacharpes
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:58

EntradaAutor: Cacharpes » 22 gen. 2009, 17:17

A veure,
Si estem d'acord tenim maneres de fer i les podem fer servir sense canviar res això esta clar.
Però també es cert que alguna cosa passa si no no existiria aquest debat.
Els campionats son de bon troç el millor que ofereix ara per ara el butinet, entenc que si els usuaris creuen que es pot millorar la resposta dels administradors no pot ser... es que no en sabeu, ho heu de fer així ho aixa...be si que pot ser però com ha estratègia comercial no se si es valida.
Entenc que aquest debat esta obert per tal de millorar el producte no?.
Que a alguns ja ens va be com esta si, es clar això vol dir que no cal millorar, o que no es pot?.
Potser cal prioritzar altres coses, però el debat obert es aquest i no passa res tampoc si no canvia res de fet molt pocs dels usuaris miren el fòrum i segur que es perden idees millors, la meva opinió com a usuari d’un producte o servei que pago es que ha de ser el mes fàcil d’utilitzar possible, mes còmode, i mes rapit que si ho fes jo.
Ganes de col•laborar, de no fer comèdia, i d’ajudar totes, imagino que les mateixes dels administradors de fer un producte amb èxit...i dirigit al màxim de persones possibles
Adéu

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 22 gen. 2009, 19:19

Cacharpes ha escrit:A veure,
Si estem d'acord tenim maneres de fer i les podem fer servir sense canviar res això esta clar.
Però també es cert que alguna cosa passa si no no existiria aquest debat.
Els campionats son de bon troç el millor que ofereix ara per ara el butinet, entenc que si els usuaris creuen que es pot millorar la resposta dels administradors no pot ser... es que no en sabeu, ho heu de fer així ho aixa...be si que pot ser però com ha estratègia comercial no se si es valida.
Entenc que aquest debat esta obert per tal de millorar el producte no?.
Que a alguns ja ens va be com esta si, es clar això vol dir que no cal millorar, o que no es pot?.
Potser cal prioritzar altres coses, però el debat obert es aquest i no passa res tampoc si no canvia res de fet molt pocs dels usuaris miren el fòrum i segur que es perden idees millors, la meva opinió com a usuari d’un producte o servei que pago es que ha de ser el mes fàcil d’utilitzar possible, mes còmode, i mes rapit que si ho fes jo.
Ganes de col•laborar, de no fer comèdia, i d’ajudar totes, imagino que les mateixes dels administradors de fer un producte amb èxit...i dirigit al màxim de persones possibles
Adéu


Hola Cacharpes !

Només dir, que l'administrador del ButiNET (que soc jo), mai ha dit res del que dius.

Si comparem els primers campionats amb els actuals, han canviat moltíssim, i seguiran canviant i millorant, per fer-ho encara mes fàcil, i i pot ser, del agrad de tothom.

Suposo que el teu comentari va per les inscripcions, doncs com ja vaig et vaig respondre al seu dia, no es fàcil per una persona que entra apuntar-se, i que s'hauria de fer (i ho faré) mes fàcil.

Adéu !


Torna a “Campionats Online”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants

cron