sentit comú

Per parlar i debatre sobre els campionats online.
kasky_II
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 08 feb. 2008, 17:39

sentit comú

EntradaAutor: kasky_II » 29 gen. 2009, 16:29

Hola a tots: Os escric sabent que sóc un passarell en aixó del butinet i que aquesta opinió meva no es podrà comparar amb els escrits de tants/es cracs de la boti i estrelles mediàtiques de l'univers de les manilles... Jo només conec a quatre persones ( aixó sí, genials) i a mi encara em coneixeu menys, però malgrat aixó crec que he de donar la meva modesta opinió respecte als campionats online i le seva duració. L'estona d'oci dels campionats, és sens dubte fantàstica, poder xerrar una estoneta, riure i al mateix temps esforsar-te per jugar ràpid i intenta guanyar, és superbó, sobre tot a certes edats... i deu-n'hi-do si a més has de contestar a qui et saluda desde la sala. Tot aixó afegit a la lentitud ( no sempre) del sistema fa que en veritat hi hagin partides més lentes del que ens agradaria a tots...potser si. Però jo em pregunto: Val la pena tots aquets fils del fòrum i tantes opinions enfrontades, de vegades quasi atacs a nivell personal? Crec que amb sentit comú (el menys comú dels sentits ) podem seguir disfrutant d'aquestes estones tan agradables sensa cap problema i no buscar complots comunistajudeomasonics..., per justificar la meva derrota a qualsevol partida de qualsevol campionat. Una abraçada per tots i desitjo no haver ofès a ningú...malgrat que mai ho saps... Kasky_II

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 29 gen. 2009, 16:49

Hola kasky_II !

Una coseta, el pròxim cop, apreta a "publicar resposta" en comptes de "nou tema".

Anant al tema, doncs no se quina mania que us ha agafat en que no es vol saber les opinions, al contrari, per això està el fòrum, i ojalà hi escrigues mes gent.


No que jo opino, que hi ha d'haver un entremig, entre el participar per plaer, poder xerrar, saludar, i els que volen jugar per guanyar.

El que hem de fer entre tots, es trobar aquest entremig, que satisfaci a tothom.

Com ja vaig dir al PereS, 12 dats es poden fer amb una 15 minuts aproximadament), per tant amb 20 minuts n'hi hauria d'haver de sobres per jugar, i per xerrar :-)

Adéu !

blondy
Recontro
Recontro
Entrades: 38
Membre des de: 07 gen. 2008, 16:15

EntradaAutor: blondy » 29 gen. 2009, 16:55

Si val la la pena.

enfrontaments,matematicas,estadisticas, picardias, bromes,tot tot i més.

As pensat que seria de aquet forum sense aquets debats :?:



Imatge


Mort i enterrat

kasky_II
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 08 feb. 2008, 17:39

carles

EntradaAutor: kasky_II » 30 gen. 2009, 18:41

Molt bé Carles la propera, ja sabré com fer-ho. Ja t'he dit que soc un passarell i encara no domino aixó dels fòrums... salutacions kasky_II


Torna a “Campionats Online”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 44 visitants