FER campionats de 2 nivells

Per parlar i debatre sobre els campionats online.
raul29
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 14 set. 2006, 14:34

EntradaAutor: raul29 » 10 feb. 2009, 20:51

veig q el problema es teu ,q la paraula mestre et molesta , doncs la cambiem per gent amb mes experiencia, si et treu d polleguera tens un problema de nervis, crec q hi ha coses mes important que el butinet, nomes vaig donar una opinio, no et prenguis les coses aixi no es bo per la salut fin

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 11 feb. 2009, 08:54

Quan un s'autonomena “ mestre “ no se de qui es el problema, si de ell mateix o dels altres.
Quan un demana desde un bon principi diferentes catagories de campionats : uns per novatillos i altres per els mestres, no se d’aqui es el problema.
Quan un guanya una partida , tot son honors amb si mateix en cambi quan es perd marxa de la partida sensa dir ni adéu en el seu company ni els altres, no se de qui es el problema.

Raül la veritat, no crec que estiguis en condicions de dir o d’adjudicar un problema de nervis en els demes.

PD: hi ha un refrany que diu : "Digue'm quin dia vas i et diré qui ets" :roll: :evil:

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 11 feb. 2009, 10:10

Tornant al tema inicial.

Fer campionats especialment dedicats als novells, crec que es una molt bona forma d’integració. Campionats oberts a tothom, però on les partides puguin ser comentades (com ja s'ha dit).

Fer campionats excloents, no crec que sigui l’esperit del joc.

Una cosa diferent seria fer Campionats simultanis amb limitació del nombre de participants, tipus Lligues de 6 parelles a jugar tots contra tots (5 rondes) i, a partir de les classificacions de cadascuna d’elles, anar fent les agrupacions per els següents campionats, sempre permetent la creació de noves agrupacions (noves parelles que s’apunten). Això implicaria que si algun jugador canvia de company, es com si fos una nova parella, començant des de zero.

També, si en algun moment hi ha rànquing, hi hauria la possibilitat de fer Campionats per nivell de rànquing (que no vol dir nivell d'experiència).

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 11 feb. 2009, 13:00

A mi em sembla una proposta absurda. Per definició un Campionat és un entorn "competitiu". Amb tota la component lúdica que volgueu ... però si no és per competir en alguna mesura no cal participar, es fan partides amb qui vulguis i llestos.

Pretendre que es comentin, s'expliquin, etc etc ho veig utòpic. Per això estan les classes dels dilluns i les partides normals.

Fer campionats de novells és fer-los un flac favor. Com se n'aprén és només amb hores i hores i més hores ... de jugar amb gent que en sap més. Si algú no juga prou depressa o està nerviós, que practiqui en partides normals o amb els robots, però la gràcia dels Campionats és justament aquest puntet adicional d'exigència.
A tots ens han tremolat les mans la primer vegada que ens van deixar jugar amb els "grans". I al primer campionat. Forma part de l'aprenentatge.

De "mestres" ni en parlo. Els que ho són no en fan bandera. I els que s'ho diuen ... ai senyor!

Tingueu manilles i no us prengueu tant a la valenta totes les opinions. Una mica de calma i tila que això és un fòrum, no un combat de gladiadors :P .

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 11 feb. 2009, 16:35

DeepButi ha escrit:A mi em sembla una proposta absurda. Per definició un Campionat és un entorn "competitiu". Amb tota la component lúdica que volgueu ... però si no és per competir en alguna mesura no cal participar, es fan partides amb qui vulguis i llestos.

Pretendre que es comentin, s'expliquin, etc etc ho veig utòpic. Per això estan les classes dels dilluns i les partides normals.


Dons mira aquí discrepem... ja veus :shock: . Posiblemet jo he aprés el poc que se a base de comentar les jugades..... y sentir al bar del poble els comentaris dels jugadors "sentant càtedra". Al ButiNET no tenim aquesta posibilitat i, poder una manera de paliar-la, podrien ser partides comentades (no esbroncades), o quansevol altre fórmula....

Com diuen els castellans "lo cortés no quita lo valiente" y crec que es pot ser competitiu i didàctic al mateix temps.

Segueixo opinant que una "roda" amb comentaris al final de cada dat, pot ser mes amè i mes entenedor que quansevol campionat, encara que no tingui res a veure amb un campionat... ofcourse :roll: I no serè jo qui m'atreveixi a negar la competivitatt d'una roda :!:

Aixó si, comentaris de bon rollo.... i sense fantasmades.... que ja es dir :oops:

Poder si que soc utòpic... pero jo encara crec que "to er mundo e güeno" :!: :!:... o quasi, aisenyor
plana l’ha editat per darrera vegada el dia: 11 feb. 2009, 16:38, en total s’ha editat 1 vegada.

raul29
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 14 set. 2006, 14:34

EntradaAutor: raul29 » 11 feb. 2009, 16:38

BET no sabia q eres advocada q per cert molt dolenta, la angeles ja es gran, es pot defendre sola ,et repeteixo nomes vaig donar una opinio , i vaig tencar tema, tu vols que continuem la guerra ara li dire als meus advocats q escriguin ua mica que riurem, la meva opinio sobre el qtu fas me la guardo no la publico the end

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 11 feb. 2009, 16:59

Tanco el tema, que no va enlloc !!

Si voleu seguir amb el tema Campionats per principiants (prou interessant), obrim un tema nou !!

Adéu !


Torna a “Campionats Online”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants