FER campionats de 2 nivells

Per parlar i debatre sobre els campionats online.
raul29
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 14 set. 2006, 14:34

FER campionats de 2 nivells

EntradaAutor: raul29 » 06 feb. 2009, 20:41

proposo fer campionats de diferents nivells perque la gent q comenÇa jugui amb gent del mateix nivell a veure els savis del butinet quina solucio busqueu carles deep qjq etcccccc carles fer el dilluns un campi gent q comenÇa el aniri be , amb algu d. experiencia q els expliqui al final de cada dat la jugada
raul29 l’ha editat per darrera vegada el dia: 11 feb. 2009, 16:43, en total s’ha editat 3 vegades.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 06 feb. 2009, 20:46

Doncs, si, es uan bona idea. De fet ja tenia pensat fer algun dilluns campionat per principiants, ja que segur que ni ha que no s'atrevixen a jugar al "normal".

Adéu !

mariah
Barretina
Barretina
Entrades: 182
Membre des de: 12 set. 2008, 11:00

EntradaAutor: mariah » 07 feb. 2009, 17:29

Hola Carles
El meu punt de vista es de no fer els diferents campionats, es la meva opinió personal, perquè encara que perdi , prefereixo jugar al “normal”, jugant amb gent que en saben mes es quan aprens, i als campionats encara et mires mes les jugades.
:)
Pregunta? Qui son els mes bons? :oops: (els que es creuen professionals i ho diuen constantment i estan humiliant als que ells creuen que no en saben) o els que no diuen res, i veritablement en saben moltísim, que per cert “xapo” per aquests, normalment son uns cavallers i unes senyores, i es un plaer jugar amb ells – elles.

Gracies per donar-nos la oportunitat de poder opinar.

mariah

Cacharpes
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:58

EntradaAutor: Cacharpes » 07 feb. 2009, 19:15

.La meva opinió com a ''principiant'' o directament petardo butifarristic, també es la de poder jugar contra els ''bons'', crec que es la millor manera d’aprendre’n.
Així et preguntes com coi han fet això,....com coi sabien el que,.....i et fixes en com algú que en sap i òbviament pot domina una ma de la partida, o tota la partida. :shock:
A mi no en fa res perdre, i si guanyo alguna als bons encara que nomes sigui per cartes ....doncs millor. :wink:
I sempre podem anar a les classes de dilluns no?, i en algunes partidetes amb amics pots comentar les jugades, que crec que es molt interessant :roll:

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 07 feb. 2009, 22:58

Doncs jo com la mariah, opino lo mateix, es una llàstima nomes de saber que som uns “ pardillos” nomes al començar , ho sento , no estic d’acord amb l’idea.

I com en Cacharpes ha dit, a mi m’agrada la partida que hi hagi un mínim nivell, al menys per poder rectificar els meus errors ( que son molts) però així aprenc de les partides perdudes. Perquè encara que no ho sembli de les partides que perds aprens molt !!

Bet

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

EntradaAutor: 1717 » 09 feb. 2009, 13:03

Totalment d'acord en contra de fer campeonats diferenciats segons el nivell del butinaire.
En primer lloc, qui adjudica el nivell? Que voleu fer servir els rankings dels campionats? sera per sistema de votacions dels butinaires?, o directament "a dedo"?
Segon, els pasarells com un servidor, sols podem aprendre jugant amb gent mes bona que nosaltres.
Tercer, algun dels "cracks" ha nascut ensenyat? no te memoria per recordar la paciencia que algu,va tenir al seu moment?
Quart, El que tindrien de fer els "cracks", es dedicarse a ensenyar,en lloc d'escriure coses al mitg de la partida com: ???????????, o directament "no tens ni puta idea" o "el oro collons" etc. i aixi aixecarien el nivell dels "palanganas", pq amb aquestes expresions l'unic que s'aconsegueix es posar mes nervios al company. En comptes d'aixo, seria molt mes educadiu, que diguesin: Vols que despres t'expliqui on te has equivocat? o vols que te digui com hagues jugat jo aquesta ma?. Segur que tots aniriem mes be.
Pero ..... soc conscient que aixo es una empresa privada, i per tant es poden montar campionats condicionats, tants com els propietaris vulguin, tot i que si els paganus tenim dret a utilitzar tot el butinet ........

1717

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 09 feb. 2009, 13:11

A veure, només per aclarir la meva resposta inicial: jo crec en fer campionats per principiants, o sigui per jugadors que comencen, i tenen ganes de fer un campionat, però no s'atreveixen a jugar un "oficial". Tant per falta de nivell o com de velocitat de joc.

Per exemple, fer 4 rondes de 8 dats amb 20 minuts per ronda.

Aquesta era la meva idea.

Adéu !

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

EntradaAutor: 1717 » 09 feb. 2009, 13:18

eps, aixi ho tenia mal entes.

Totalment d'acord amb la idea

1717

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 09 feb. 2009, 13:27

Doncs si l’idea es fer campionats per la gent que comença intreduir-se en el Butinet doncs endavant. Però tal com ha dit el raul29, es mes que això.. ja que exposa fer campionats de “ mestres “ tal com anomena ell, aquí si que hi estic en contra !. Es la meva manera de pensar.

També afegiré, que hi ha grans jugadors que ni s’atreveixen entrar en els campionats per aquets “ Grans mestres “ ( suposo per això que diu el 1717, d’aquets : ???? ), i jo demano des de aquí, que en mica en mica es vagin o els ajudem a introduir-los i dir-los que es per passar una bona estona.


Bet
BET l’ha editat per darrera vegada el dia: 10 feb. 2009, 09:42, en total s’ha editat 2 vegades.

mariah
Barretina
Barretina
Entrades: 182
Membre des de: 12 set. 2008, 11:00

EntradaAutor: mariah » 09 feb. 2009, 15:38

Així totalment d’acord es un altra manera de com s’interpretava al principi

Mariah
:D

raul29
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 14 set. 2006, 14:34

EntradaAutor: raul29 » 09 feb. 2009, 18:46

eu llegit be e dit d fer campionats per la gent q comenÇa i q no pot jugar el campionats normals per falta de nivell o rapidessa i dijous fer un campi de mestres obert a tothom muaaaaaaaaaaas

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 10 feb. 2009, 00:41

Clar que s'havia entès la teva proposta (per això precisament, imagino, que els savis no han contestat).

Perquè algú que per a buscar rivals anuncia al general cosa semblant a " una parella de mestres per a jugar", no fa una proposta a favor de la gent que comença, o almenys això sembla. Ben al contrari.

La proposta, sembla precisament que et molestin en els campionats que tu dius normals. Et molesta el poc nivell de la gent que comença?, la lentitud en el seus jocs?, et molesta la gent no mestra? .....

Doncs mira noi, a mi no em molesten gens ni mica en els campioants normals que jo hi jugo. El que si em molesta són les fantasmades.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 10 feb. 2009, 12:42

Jo també dire la meva: Mes que intentar fer campionats de diferents nivells (qui s'atreveix a donar-los?).... el que faria un dia a la setmana, es un campionat amb "partides comentades" on, al final de cada dat, cada jugador pogues donar la seva opinió al respecta.

Podrien ser partides a 101 punts i 4 rondes de 30' (aprox.) per ronda. Crec que aqui es podrien trobar els diferents "nivells".... i els mes "veterans" podrien exportar la seva experiència als que comencen. I els "principiants" podrien aclarir els seus dubtes.

Si es vol, i per fer-ho mes amè, en comptes de campionat es podria fer el sistema de "roda".... serien tres partides i jugarien tots contra tots

Aixó si, sempre de bon "rollo" i sense "fantasmades"

com o veieu :?:

Pd: De vegades es sent un "soroll" de cadenes :!: ...que deu ser :?:

raul29
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 14 set. 2006, 14:34

EntradaAutor: raul29 » 10 feb. 2009, 17:01

Doncs mira noi, a mi no em molesten gens ni mica en els campioants normals que jo hi jugo. El que si em molesta són les fantasmades (ANGELES)

1- tu a mi no em coneixes
2- cada tarda paso hores jugant amb gent que comenÇa et puc fer una llista de nicks .
3- lo que tu dius fantasmades , nomes ho faig amb persones que en acceptem les bromes
4- per respecte a tu no contestare mes , perque fins tenia una imatge de tu i prefereixo seguir tenint-la , jo nomes e fet una proposta no que ningu m insulti gratuitament .
5 - plana molt bona idea

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 10 feb. 2009, 19:23

Hola Raul,

raul29 ha escrit:eu llegit be e dit d fer campionats per la gent q comenÇa i q no pot jugar el campionats normals per falta de nivell o rapidessa i dijous fer un campi de mestres obert a tothom muaaaaaaaaaaas


Potser el llegir que la gent que comença i q no pot jugar per falta de nivell, en lloc de llegir que la gent que comencen i q no vol jugar perquè creuem que no tenen el nivell .....

Potser la paraula campi de mestres que em treu de polleguera .....

Potser el llegir l'expressió de campionats normals. No són tots normals independentment del nivell de la gent :?: :?: .....

Potser perquè vaig entendre la proposta més com fer fora als novatos dels campionats general que no pas ajudar-los ....

Potser perquè tenia un mal dia ......

Sigui com sigui, si t'has sentit insultat et demano les més sinceres disculpes.

Àngeles


Torna a “Campionats Online”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron