Dats Predonats - Resultats segon campionat de proves

Per parlar i debatre sobre els campionats online.
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 20 feb. 2009, 16:07

Al contrari, quan hi han GRANS jocs, es quan ho poden haver mes diferencies, als que tenen el gran joc, i menys als que no en tenen.

Hi ha qui te el contro fàcil, i ni ha que no contren mai.

Per tant, les diferencies entre els que tenen gran joc seran mes altres, ja que alguns contraran i altres no (o faran botifarra o no).

Adéu :twisted:

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 20 feb. 2009, 16:07

Amb un joc normal, ni bo ni dolent ...

10-9-8-0 (perquè n'hi ha un que l'ha pifiada) això dona una mitja alta (i baixa pels oponents) perquè la concentració de resultats és a la part alta.

10-2-1-0 (perquè hi ha un contrari que l'ha pifiada) això dona una mitja baixa (i alta pels oponents) perquè la concentració de resultats és a la part baixa.

Els resultats no depenen de tenir bo o dolent. Depenen de com es concentren les diferencies entre els jugadors. Pressuposar que amb bon joc es concentra més a la part alta és una hipòtesi sense cap base.

Però jo particularment ja en tinc prou. En definitiva m'és ben igual com ho feu.

Un plaer haver-vos conegut.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 20 feb. 2009, 16:25

"No hay nada repartido de modo más equitativo que la razón: todo el mundo está convencido de tener suficiente."

René Descartes (1596-1650) Filósofo y matemático francés.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 20 feb. 2009, 16:31

DeepButi ha escrit:Ara una opinió ... jo vull formar part d'un grup estable N/S on hi hagi UNA parella, només una, molt dolenta que punxi cada vegada :) en un campionat on els E/O són tots de nivell equivalent.

Si les posicions no són estables, l'efecte distorsionadors dels jugadors extrems (molt bons/molt dolents) es difumina i no distorsiona els resultats.


Per mi això es un motiu de pes per no agrupar per NS-EO.

Imaginem un campionat on NS i hi ha una parella molt dolenta, que surt sota manilla, regala punts, no arrastra, etc:
19 15 10 8 -5
25 24 23 20 -10
etc
etc

Els NS tindran puntuacions unflades per culpa d'això.

Com diu el Deep, jo vull estar la grup on hi hagin els mes dolents. Mes igual que em toqui jugar contra els mes bons.

Adéu !

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

PREDONATS.

EntradaAutor: corpetit » 20 feb. 2009, 16:39

Bona tarda,

Per l’exemple que posa en DeepButi, encara que ja sabem que un exemple no és significatiu, sembla que, a qui li toqui dintre del seu grup (N/S) una parella diguem-ne “novella”, té moltes més possibilitats de puntuar més alt i, a la vegada, perjudicar a les parelles de l’altre grup (E/O), les quals, per defecte, tindran una puntuació més baixa.

Si és així, aquest sistema ja no em convenç tant i he votat 4 dats per ronda quan, de saber això, hagués votat 2. D’aquesta manera penso que la parella/es “novella” anirà més repartida.

Que consti que no tinc res en contra dels novells sinó del tractament que sembla que (a priori i sense analitzar més dades) en fa aquest sistema.

Vaig a fer la partida al bar, que em sembla que encara hi sóc a temps.

Adéu.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 20 feb. 2009, 16:43

Efectivament, per que un predonat sigui mes efectiu, tothom hauria de ser d'un nivell mes o menys igual.

Adéu !

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 20 feb. 2009, 16:46

La veritat es que es cert
Feu perdre les ganes de respondre

Que et toquin parelles de mes o menys nivell es una questió de sort.
Partim del suposit "Todo el mundo es güeno".

Que no tothom tingui les mateixes oportunitats es el que discutimmmmmmmm.

Pre-donats= cartes iguals

Valtros proposeu canviar aquesta circumstancia.
He aportat fets, li agradi o no amb algú. He donat opinions, ara que s'obri el tema o per mi tb el deixo aqui.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 20 feb. 2009, 16:52

Carles ha escrit:Efectivament, per que un predonat sigui mes efectiu, tothom hauria de ser d'un nivell mes o menys igual.


O com a minim que els jugadors sapiguen a que estan jugant.... tenim d'aprendre que als pre-donats, l'importància es més dels jugadors que de les cartes (aquestes son per tothom les mateixes), nomès canviem de contraris. Tenim d'estar tots conveçuts que els "bons o mals jocs" no tenen cap impotància... o molt poca, si la comparem amb la manera com està jugat cada dat.

... pos eso

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 20 feb. 2009, 17:14

Els pre-donats, poden tenir un gran potencial, DIC PODENNNN, estar per provar, a mig o llarg termini per a sustentar la base d’un futur ELO. A mesura que anem acumulant dades dels diferents dats pre-donats, potser podrem fer una aproximació mínimament vàlida al nivell de cada jugador. Amb tota la prudència.

Quan això es tingui, es podrà pensar en organitzar els campionats de pre-donats basant-nos amb aquest ELO, ja veurem com.

Ara com ara que quedi clar, en els pre-donats no te res a veure tenir bon o mal joc, com hem repetit a diferents posts. Les mateixes cartes, els mateixos competidors i diferents rivals.

I lo del nivell dels contrincants, pos.............deixem-ho a la sort, la saviesa i l’estupidesa es reparteixen de manera irregular.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 20 feb. 2009, 17:51

QjQ ha escrit:I lo del nivell dels contrincants, pos.............deixem-ho a la sort, la saviesa i l’estupidesa es reparteixen de manera irregular.


Ets crú..... pero real!!!!!!....

pos eso

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 20 feb. 2009, 20:05

No coi que estic molt fet jo


Torna a “Campionats Online”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron