Predonats - Comentaris

Per parlar i debatre sobre els campionats online.
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 09 març 2009, 21:20

Doncs avui parlàvem d'aquesta jugada ....... i només li veig un motiu per passar :roll: :roll: :roll:

Edito: mateix jugador:
http://www.butinet.cat/index.php?pagina ... da=2&dat=3

5 i semifallo va fer ..... directe :-p

Adéu !

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 09 març 2009, 21:25

Hola six:
Es el quart dat.... segur que tenien el marcador en contra, i vol mirar si el company fà buti.... es la única posibilitat "llógica"... (si no es sap a que s'està jugant, es clar)...

Maverick
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 19 set. 2002, 14:27

EntradaAutor: Maverick » 09 març 2009, 21:31

http://www.butinet.cat/index.php?pagina ... da=1&dat=4

6,5 i 1, no es suficient?

http://www.butinet.cat/index.php?pagina ... da=8&dat=2

Defensa dos d'as?

http://www.butinet.cat/index.php?pagina ... da=8&dat=3

5,4,3 dos manilles, passat?

http://www.butinet.cat/index.php?pagina ... da=7&dat=3

5 i semi, ara si?

http://www.butinet.cat/index.php?pagina ... da=7&dat=4

Defensa dos d'as, un altre cop

http://www.butinet.cat/index.php?pagina ... da=6&dat=2

5 d'espasa, contra semifallo del company, memorable

................. més?

Ojo, q no dic q sigui jo el raro!! Pero un esta fotent un cafe.....

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 09 març 2009, 21:49

Només dues paraules: im pressionant!

Fins ara em negava a pensar malament de ningú, però em sembla que m'estic quedant sense arguments.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 09 març 2009, 21:50

plana l’ha editat per darrera vegada el dia: 09 març 2009, 21:56, en total s’ha editat 1 vegada.

marcaramelo
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 16 gen. 2003, 20:01

EntradaAutor: marcaramelo » 09 març 2009, 21:55

Però aquesta li regalen els contraris Plana, no són ells q fan triunfo.... :roll:

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 09 març 2009, 21:57

el resultat es el mateix.... jo crec que no saven a que juguen... alguns...
... o en saven massa!!! :oops: :oops:

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 09 març 2009, 22:00

mateixos protagonistes:

http://www.butinet.cat/index.php?pagina ... da=2&dat=4


,,,, amb contraris així.. no cal tenir amics!!!!1

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 10 març 2009, 20:38

6,5 i 1, no es suficient?

NO, si el company/a té botifarra

Defensa dos d'as?

SI, si saps que el company porta la manilla

5,4,3 dos manilles, passat?

TOTA LA VIDA, sabent que el company/a porta un pal de 6 i que no farà trumfo del pal del teu fallo directe.
Suposo que no fan botifarra perquè no dominen la copa.

5 i semi, ara si?

ESTA CLARISSIM, en aquest cas el company/a no porta cap pal més llarg que el teu de 5 i a més li cantes del que ell/a porta tres de manilla-rei.

Defensa dos d'as, un altre cop

COMPTE però que s'ha de saber triar el pal... Es defensa dos d'as del pal que el company/a porta la manilla, l'altre del que en té dos d'as ni tocar-lo que el company/a no la té.

5 d'espasa, contra semifallo del company, memorable

ES EVIDENT si el semifallo del company/a fos de manilla s'ha de sortir de 11, però si no és el cas sempre de la més petita perquè els contraris abarrotin i agafar amb el fallo el màxim de punts.

Desprès sortirà qui dirà que juguem obsessionats però tantes coincidències en 32 dats diria que més que casualitats són "inspiracions divines".

Carles,
si no es posa remei això serà "can pixa"

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 10 març 2009, 21:04

Dons... jo crec que es l'excepció que confirma la regla. L'inmensa majoria de dats (i m'els he mirat tots) son absolutament normals.... i precissament ara, els que no juguin "legal" quedaràn sempre amb el "cul al aire".... fins ara es podia dubtar, ara es veu tot molt mes "claritu"!!!!!

Estiguem tranquils "una flor pot fer olor.... pero no fà estiu" :oops: :oops: :oops:

aisenyor

Miquelus
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:02

predonats

EntradaAutor: Miquelus » 27 març 2009, 10:56

Si se'm permet, un parell de comentaris d'un novell en predonats:

En primer lloc, comparteixo el sentiment d'estres total en aquests campis. No et dona temps de mirar la classificació, ni molt menys els dats de cadascú, ja et toca tornar a jugar. En segon lloc, no tens la percepció del perquè ets dels primers (jo no ho he estat mai) o dels darrers.
I després, mirant els resultats dona la sensació de que la sort influeix igual o més en la classificació que en els altres campionats. He vist campionats amb bons jugadors que han quedat últims i no tant bons que han quedat primers....

Tinc ben entès que en un futur es podran veure totes les jugades de les partides?

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Re: predonats

EntradaAutor: Carles » 27 març 2009, 11:17

Miquelus ha escrit:En primer lloc, comparteixo el sentiment d'estres total en aquests campis. No et dona temps de mirar la classificació, ni molt menys els dats de cadascú, ja et toca tornar a jugar. En segon lloc, no tens la percepció del perquè ets dels primers (jo no ho he estat mai) o dels darrers.


Doncs crec que això es qüestió de pràctica. A mida que fas campionats, aprens a llegir de forma més ràpida els resultats.
Jo ara mateix, abans de començar el següent dat, ja miro com ha anar l'anterior.

Miquelus ha escrit:I després, mirant els resultats dona la sensació de que la sort influeix igual o més en la classificació que en els altres campionats. He vist campionats amb bons jugadors que han quedat últims i no tant bons que han quedat primers....


Evidentment, un campionat pot anar malament (o be) a tothom, però crec que a la llarga tothom queda al seu lloc.

I ara que ningú se'm enfadi, però per exemple, si mires les estadístiques des que han jugat mes de 10 campionats predonats .... crec que comença a ser prou significativa (opinió personal).

Miquelus ha escrit:Tinc ben entès que en un futur es podran veure totes les jugades de les partides?


Si, està previst.

Adéu !

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 27 març 2009, 13:00

Jo penso que lo ideal en un predonats seria que tothom pogués jugar amb totes les altres parelles de l'equip contrari.

Així tothom jugaria amb parelles fortes i parelles no tant fortes i el factor sort disminueix, perquè sempre hi ha parelles més fàcils que altres, que potser no aprofiten tant les cartes i et poden fer puntuar més.

També entenc que amb tantes parelles inscrites això és impossible perquè el número de rondes hauria de ser la de la meitat dels inscrits. Per tant, el quedar bé en la classificació no vol dir que siguis els millor, sinó que potser t'han sortit bé les jugades, que has arriscat en contrar i has agafat bones al company, o bé que la parella contraria no ha aprofitat el seu joc.

Mira un exemple: en el predonats d'ahir dia 26/3 en el primer. Mira la segona ronda, la primera mà. Totes les parelles fan 13 punt (imagino les han jugat correctament) i encara així tenen 0 punts perquè imagino que una errada d'un contrari fa guanyar 100 punts a una parella del nostre equip. El pitjor de tot és que aquesta errada d'aquesta parella (ells 0 punts) els hi dóna 100 punts a totes les altres parelles del seu equip. Tot i jugant bé el primer equip 0 punts i els contaris 100 putns. Injust? C'est la vie!!

El que està clar, sempre des del meu punt de vista, és que si no jugues mitjanament bé no pots guanyar un predonats i en canvi si ho pots fer en un on-line amb bones cartes.

Miquelus, jo et recomano tenir sempre obert l'enllaç que et posa Carles al general per tenir sempre la web on es informen de les rondes.

També pots fer servir el que faig jo. Un truquillo senzill: Fas /listr al general (fica un espai després de listr pk així al copiar ja et sortirà preparat per només canviar el número), selecciona-ho i ho copies (control+c) després per mirar cada mà només caldrà al general enganxar (control+V) i posar el numero 2, després el 3 i després el 4 corresponents a cada ronda. A la part inferior dreta de la pantalla t'aniran sortint tots els teus resultats en els avisos (igual que quan algú et nombra al general). A mi en funciona molt bé. Si et serveix d'ajuda ho pots provar i ja em diràs si et va bé. Al final de tot /clasi

Aixó si, val per fer una ullada ràpida per a saber més o menys que has fet a cada mà. Després ho tenim a la web tot, per mirar-lo amb més deteniment.
Angeles l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 març 2009, 18:08, en total s’ha editat 1 vegada.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 27 març 2009, 13:35

Doncs, tenint en compte que en un campionat suïs es fan 60 dats, si es fessin 2 dats per rondes, es farien 25-30 rondes ...... (una animalada/estressant).

Amb això podries jugar amb casi-tothom, però els resultats no crec que fossin massa mes significatius. I et pots trobar igualment en casos "estranys".


Amb la meva opinió, fent 8-12 rondes, el factor sort (amb qui te toca jugar) s'elimina bastant.
I acumulant els resultats, s'elimina encara mes el factor sort.


Els casos estranys, doncs tinc varies idees per "evitar-los", com ara eliminar el millor i pitjor cas, o eliminar els casos extrems (desviacio no estandard). El problema, es que si no es fa be pots desvirtuar el resultat.

Igualment, aquests dats son pocs significatius. Tenint en compte que la classificació es punts/dats .... si es fan 32 dats, tenim que 100/32 son nomes 3 puntets en joc.

Te pot fer pujar/baixar una posició, però no massa mes.

(Opinió personal esclar).

Adéu !

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 27 març 2009, 17:45

Crec que als predonats es molt mes important que al suïs la parella, tant la propia com la contraria, si es tracta de aprofitar aquell puntet... tens d'entendrat molt be amb el company/a i aixó nomès s'aconsegueix jugant molt temps junts

La sort està en que les parelles contraries no siguin "massa expertes"... pero a la llarga aixó es nivella. Ahh i que no et passi com a mi, que per dos vegades, volia fer botifarra.... i clico oros!!!!!!!... una d'elles tenia l'as sol :oops: :oops:

Tambe crec que no allargaria massa el campionat donar un minutet després de penjar els resultats de cada ronda... i podriam "respirar" una mica!!!!

no?


Torna a “Campionats Online”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron