Els Campionats online poden morir... si no es prenen mesures

Per parlar i debatre sobre els campionats online.
plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

Els Campionats online poden morir... si no es prenen mesures

EntradaAutor: plana » 06 jul. 2009, 00:39

Vaig participar en el campionat online d'ahir diumenge, i com segurament poden ratificar "tots" els altres participants, l'intent de dinamitar el campionat, per part dun participant (Sexybuty) va arribar a un extrem increible. Concretament a mi em va insultar greument cali-ficant-me de trampós... no intentaré defensar-me explicant el que va pasar, dons crec que tothom em coneix prou. La va "liar" en totes i cadascuna de les 5 partides del campionat, treguen de polleguera a la mitat dels participants.

No pot ser que un s'apunti a un campionat per pasar una estona agradable, i es trobi al mig d'un follón "sin comerlo ni beberlo"... i menys que li diguin trampós, sense fer ni dir absolutament res.

Crec que els usuaris que demostrin reiteradament que no son dignes de jugar un campionat, s'els tindria de vetar l'entrada... (almenys als campionats), dons no pots triar els contraris.

Jo, com a mesura própia, no m'apuntaré a cap campionat que estigui el tal Sexybuty... o d'altres que tinguin la seva actitud, i si estic apuntat i entren, demanaré ser substituit.... dit queda.



Pd:Que consti que la bona de l'Angeles es innocent dels fets... (els covards sempre actuen quan creuen que hi ha una persona dèbil al capdavant.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 06 jul. 2009, 01:35

Certament penso que jo també he d’assumir part de la culpa del desastrós campionat de la tarda.

Sempre que organitzo campionats intento no jugar. És més avorrit però assumeixo la feina i prefereixo fer-ho així. Avui com la cosa estava molt fluixa, amb pocs participants, he demanat a KubalaRodes si volia jugar amb mi i hem jugat. Abans de res agrair-li el fet i que perdoni els errors continus que he fet jugant.

No sé si per problemes de connexió o quin podia ser el motiu, però ha costat molt d'acabar les partides. He hagut de tancar totes les rondes per finalitzar el temps sense acabar els 12 dats.

Ha caigut molta gent, uns han entrat els altres no. Ha marxat molts jugadors a mig campionat. Alguns molts formals, imagino que per la lentitud del seu company o contraris.

És difícil demanar no participar als on line si es té mala connexió tot i que jo li he dit a vier perquè tenia problemes i les partides seves es feien eternes.

També sembla difícil fer entendre que a vegades no es comença a l'hora perquè no es pot començar amb parelles impars. Es cosa del programa, no es pot fer res. Avui amb la mala sort que quan feia una crida perquè faltava una parella entraven dos de cop i tornàvem a ser. A pesar que a traves del servidor avisava que en quan fossin pars començaríem, sempre trobes algú que et recorda que ja és la hora. Penseu que no som conscients els organitzadors d'aquest fet?

Agrair a la gent que ha acabat el campionat, que ha esperat sense dir absolutament res, totes les paraules de suport i ànim que sempre tenen. Per a ells jo col.laboro en aquests campionats.

Pels altres individuos com diu Plana, no cal desgastar-se ni 1 minuts. No es mereixen ni el minut que gastarem parlant d'ells.

Plana fes el que creguis convenient, però aquí tothom ens coneixem el suficient com per a donar o no credibilitat a acusacions segons qui las fa.

Adéu

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Re: Els Campionats online poden morir... si no es prenen mes

EntradaAutor: Carles » 06 jul. 2009, 02:59

plana ha escrit:Vaig participar en el campionat online d'ahir diumenge, i com segurament poden ratificar "tots" els altres participants, l'intent de dinamitar el campionat, per part dun participant (Sexybuty) va arribar a un extrem increible. Concretament a mi em va insultar greument cali-ficant-me de trampós... no intentaré defensar-me explicant el que va pasar, dons crec que tothom em coneix prou. La va "liar" en totes i cadascuna de les 5 partides del campionat, treguen de polleguera a la mitat dels participants.


Doncs explica que va passar, ja que jo no hi era, i si s'han de prendre accions, s'ha de saber !

Angeles ha escrit:Certament penso que jo també he d’assumir part de la culpa del desastrós campionat de la tarda.

Sempre que organitzo campionats intento no jugar. És més avorrit però assumeixo la feina i prefereixo fer-ho així. Avui com la cosa estava molt fluixa, amb pocs participants, he demanat a KubalaRodes si volia jugar amb mi i hem jugat. Abans de res agrair-li el fet i que perdoni els errors continus que he fet jugant.


Res de culpa teva !!

Quan comença a caure tothom en sèrie ..... es molt complicat de controlar un campionat, per no dir impossible. Jo també me n'he trobat amb algun campionat així, ni que no tant al extrem com indiques, i es molt molest.

Per sort, hi han els campionats que no cau ningú, i tothom que comença acaba, una delícia :-)

Angeles ha escrit:No sé si per problemes de connexió o quin podia ser el motiu, però ha costat molt d'acabar les partides. He hagut de tancar totes les rondes per finalitzar el temps sense acabar els 12 dats.

Ha caigut molta gent, uns han entrat els altres no. Ha marxat molts jugadors a mig campionat. Alguns molts formals, imagino que per la lentitud del seu company o contraris.


Els dies de turmenta forta, sol caure mes gent del normal ... poc si pot fer. No se si pot haver estat això (a Tarragona no ha plogut en cap moment, però quan tornava cap a Vic, estava TOT molt mullat).

Angeles ha escrit:És difícil demanar no participar als on line si es té mala connexió tot i que jo li he dit a vier perquè tenia problemes i les partides seves es feien eternes.


Doncs, es dificil si :-p

Crec que hauria de sortir d'ells mateixos el fet de dir, avui caic molt, avui no jugo. Ja que quan comença el campionat, només qui cau sap que te problemes.

Angeles ha escrit:També sembla difícil fer entendre que a vegades no es comença a l'hora perquè no es pot començar amb parelles impars. Es cosa del programa, no es pot fer res. Avui amb la mala sort que quan feia una crida perquè faltava una parella entraven dos de cop i tornàvem a ser. A pesar que a traves del servidor avisava que en quan fossin pars començaríem, sempre trobes algú que et recorda que ja és la hora. Penseu que no som conscients els organitzadors d'aquest fet?


Plas plas plas plas ..... quanta raó !!

Adéu !

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 06 jul. 2009, 11:05

Crec que una de les primeres coses que hauríem de fer es ordenar les raons per les que un campionat va lent:

Causes tècniques:
Va lent el servidor de Butinet?
Vaig lent amb la meva connexió a Internet?
Vaig lent degut al enllaç amb Butinet, però no amb Internet? Responsabilitat del meu operador.........


Aquí el tema es tècnic i desconec en aquest moment si es poden fer publiques o ni tant sols si es poden conèixer. Els tècnics de Minorisa ( Servidor on s'allotja Butinet), hi estan treballant ya. De totes formes us asseguro que has de tenir una connexió realment dolenta per a no poder jugar....
Avui per avui, son les que menys problemes causen, les causes tècniques, o en tot cas son molt escasses. si tens una connexió dolenta però et poses a la feina i no fas més coses de les que et permet pots jugar, encara que anessis amb una RTC de 27 kbts. ( El modem dels sorellets) :).
Pensem que les partides, ja fa molt de temps, les crea el servidor Butinet. Per tant només poden passar alguna de les tres coses esmentades abans.

Causes organitzatives:
No som el nombre suficient de participants (Parell/Imparell):
.- Es pot millorar posant un comptador més visible ( Tipus de lletra 78 com a mínim )del nombre de participants inscrits, ja se que hi es, però ja donem massa cosa com ha sabudes. Si ho destaquem amb un missatge de: "Començarem a partir de les XX hores quant siguem nombre parell" pos tot més fàcil.

No s'acaben les partides:
.- Oi que no cal tornar a parlar del temps consumit per a cada usuari? :-)
Si eliminem les causes tècniques, només queden les voluntàries, per tant el organitzador podria prendre decisions.

Males maneres, i xarrameca en el xat del campionat, que distreu al organitzador:
.- Quant comença el campionat, no hi hauria d'haver "xat Campionat", en tot cas només et pots dirigir a "Servidor". Ell es l'únic que pot respondre i el que llegeix el teu missatge i per tant el que publica missatges a la Sala Campionat

El organitzador del Campionat juga:
.- A sobre de pencar per a la resta, si se'n veu capaç, clar que pot jugar

El organitzador fa feines que no li pertoquen, com buscar substituts:
.- N'hem parlat més que suficient, només recalcar que si re-considerem que substituts i temps van lligats, jo només deixaria entrar substituts en els canvis de ronda. La ronda en curs es jugaria en funció del temps donat per el organitzador.

Maleducats:
.- Ja hi ha la manera de reportar-los, res a dir :). I per tant d'actuar en conseqüència. El organitzador hauria, si no pot, poder fer fora a qui cregui convenient.

En resum, per part de Butijocs, i en relació al servidor de Butinet, donar la màxima informació i transparència del seu funcionament. La llei de Murphy es aplicable a ell tb :)
Per part dels organitzadors i dels usuaris, continua proposant canvis i millores.
" Que no vamos tan malllllllllllll" (Joan Laporta)

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

Re: Els Campionats online poden morir... si no es prenen mes

EntradaAutor: plana » 06 jul. 2009, 12:17

Viam, crec que no m'he esplicat prou be, pel que demano disculpes: En cap moment m'he referit a la lentitut del campionat, un ja porta prou temps aquí com per entendre tot el que ampliament exposeu. El que jo volia dir es que quan algun dels participants te un comportament impropi de persones civilitzades, intentant deliberadament dinamitar el campionat, es tindria que prendre alguna mesura per que no surti perjudicat el colectiu.

"Carles Doncs explica que va passar, ja que jo no hi era, i si s'han de prendre accions, s'ha de saber !


Es veu que encara no as mirat els ButiMissatges. Si t'el mires, entendràs el que intento explicar... a més, no es la primera ni la segona vegada que pasa. Crec que persones que tenen aquest comportament no poden fer malbé el col.lectiu.

Per la resta... cap problema, si es te d'esperar, dons s'espera que uns minuts mes no tenen cap importància.

Mireu el que em diu avui el seu company:
[12:28:42] <Tunis> plana disculpe donc jo no em faig amb cap cas solidari amb les paraules de Sexbuty
[12:30:38] <plana> o sé Tunis, soposso que la pitjor estona la vas pasar tú..... de aixó mateix parlaba als foros......
[12:32:24] <Tunis> plana merces amb tranquilitzes, no soporto la falta de respecte, no es pot fer esperar el temps que es vol a comencar une partida............

como muestra un botón, si el seu company diu aixó, que diran els contraris.

Per aqui anaven els "tiros" del titol del post

adeu

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Re: Els Campionats online poden morir... si no es prenen mes

EntradaAutor: Carles » 06 jul. 2009, 13:25

plana ha escrit:Viam, crec que no m'he esplicat prou be, pel que demano disculpes: En cap moment m'he referit a la lentitut del campionat, un ja porta prou temps aquí com per entendre tot el que ampliament exposeu. El que jo volia dir es que quan algun dels participants te un comportament impropi de persones civilitzades, intentant deliberadament dinamitar el campionat, es tindria que prendre alguna mesura per que no surti perjudicat el colectiu.


Pos si ... son temes diferents.
El problema del campi d'ahir, suposo que devia ser la turmenta.

plana ha escrit:Es veu que encara no as mirat els ButiMissatges. Si t'el mires, entendràs el que intento explicar... a més, no es la primera ni la segona vegada que pasa. Crec que persones que tenen aquest comportament no poden fer malbé el col.lectiu.


Doncs tens rao, ahir la nit vaig arribar a casa tard, i vaig mirar els fòrums però no els ButiMissatges.

Adéu !


Torna a “Campionats Online”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

cron