errors amb el servidor!

Per parlar i debatre sobre els campionats online.
lluis2005
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 02 gen. 2005, 17:02

errors amb el servidor!

EntradaAutor: lluis2005 » 27 març 2010, 15:45

bones!
ahir vaig marxar indignat de butinet,al caure de 9 el servidor!
x desgràcia cau massa habitualment,concretament si hi ha un nombre superior a 40 parelles(x norma general).
Ara el butinet és de pagament i jo ho trbo correcte(ja q l´oci es paga),però x altre banda demano q hi hagi un servei digne!i aquest no és le cas....
hi han hagut moltes millores és cert....
però moltes coses x millorar!
crec q el gran secret del butinet de pagament en gran part són els campionats q motiva a tothom(sigui via predonats o suïs al gust del consumidor o ambdós).
si aquest servei se´n va a norris creieu-me q el butinet desapareixarà!
x tant...com a bon butifarrero q sóc,i client del butinet desde q es va demanar una quota, com quan no ho era ...demano una solució ràpida!
jo no sóc tècmic,n´hi informàtic n´hi "amo" del butinet,però si q sóc una persona q disfruta de jugar a la butifarra i molt més dels campionats!!!
x tant desde la meva petita pantalla del meu pc us demano una solució ràpida i urgenta!!!

maitechula
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 95
Membre des de: 14 maig 2004, 19:12

EntradaAutor: maitechula » 28 març 2010, 19:05

Bones lluis2005
Acabo de veure el teu post i m'hi veig obligada a contestar.te, ja que la causa de la caiguda del servidor de divendres va ser indirectament meva per un error involuntari de cliks :oops: , no va tenir res a veure el nùmero de participants i sempre que hi ha hagut una caiguda hi ha hagut una solució ràpida i urgent

Desde aquí demano disculpes a tots els usuaris afectats :twisted:

lluis2005
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 02 gen. 2005, 17:02

errors amb el servidor!

EntradaAutor: lluis2005 » 29 març 2010, 00:21

osti maitechula!!!
coi,si és producte d´un error de clic no passa res coi!!!nomès faltaria!!!
x la meva part estàs perdonada i de sobres!!!
però coi!!!el sevidor cau cada 2 x 3 ...i totes les caigudes són errors de "clicks"apaaa dona!!!q no ens xupem pas el dit!!!!!!!!!

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 29 març 2010, 11:13

Qualsevol caiguda, per qualsevol motiu hauria de ser evitable, per les molesties que genera a tots vosaltres, oi tant més des de la perspectiva client/Proveïdor.

La gran avantatge es que quan ens referim a Servidor, estem parlant de maquinari, i per tant mesurable.

Des de el 11/09/2008 en que es va activar el pagament a Butinet fins el 29/03/2010 hi ha 564 dies o 812.160' i en aquest 564 dies el SERVIDOR no ha estat disponible ( ha caigut ) per diferents raons 62' menys d'un 0,01% el que suposa gairebé un 99.99% de disponiblitat.

Hi ha altres post en aquest forum on expliquem les dificultats que suposa el haver escollit el protocol de comunicació TCP/IP en front del UDP. I les conseqüències que això té per aquells usuaris que no tenen una connexió diguem-ne de qualitat mínima..........
Però si es va fer així era per que les avantatges eren superiors als inconvenients, tot i que les caigudes, interrupcions de connexió entre aquest usuaris i el SERVIDOR fossin mes nombroses.

Els organitzadors dels campionats poden variar entre un nombre molt petit de persones, que a vegades, per el fet de fer-ho de tant en tant no tenen la "soltura", com ens podria passar a tots, i poden cometre errors que provoquin la seva caiguda.
Des de Butijocs l'únic que volem es agrair-los el seu esforç i voluntat de servei a la comunitat. Gràcies Angeles, Gràcies Maitechula, Gràcies baby. No se si em deixo a algú :).

I d'altra banda treballar intensament per que el software emprat per organitzar campionats sigui cada vegada mes sòlid i més fàcil d'utilitzar.

I per damunt de tot demanar-vos disculpes per qualsevol manca en el servei que hàgiu tingut que soportar.

lluis2005
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 02 gen. 2005, 17:02

EntradaAutor: lluis2005 » 29 març 2010, 14:48

bones!!!no ens desviem ara x llocs q no toquen!!del sr Carles de la Sra Angeles i tb de la Sra.maitechula no hi ha res a dir!!RES DE RES!!! tot el contrari!!!agraïrlis la seva paciència i col.laboració!gràcies a aquestes persones ens ho passem de conya durant 5 dies a la setmana,la qual feina la fan gratuitament,no ho dubtem pas això!l´unic q es demana és q es pugui disfrutar del servei!!!aviam si m´explico QiQ..tu quan contractes un servei arrives a un acord....prestacions,servei ,preu,correcte?quan tu has contractat això vols q tot vagi bé i q no et falli(segurament tu,tb hauràs agafat enfadades amb certes companyies q has contractat xq no han complert aquells requisits).jo l´unic q dic és q s´ha de solucionar aquest problema!qui hagi de reflexionar amb aquest problema q ho fagi,hi ha gent q s´ha borrat del butinet nomès x això.pel q fa el tema aquest de les estadístiques no hem val xl ja esmentat anteriorment!en fi....continuo pensant q necessitem aquesta millora!qui mana té la desició!!!

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 29 març 2010, 15:43

Estem d'acord lluis2005, les caigudes s'han de minimitzar fins a arribar a eliminar.

Però com ha dit el QjQ, hi han molts factors que afecten o poden produir caigudes del servidor: connexió del servidor (companyia telefònica), la pròpia connexió del servidor (companyia que ofereix el servei), maquinari del servidor, sistema operatiu del servidor, programa servidor, i per acabar la utilització del programa de servidor.

Alguns d'aquests factors son externs i no s'hi pot fer res apart de demanar disculpes i fer la queixa corresponent a qui pertoqui, per exemple, les desconnexions del servidor per culpa de la companyia telefònica.

Altres factors, com ara la caiguda d'ahir son culpa meva, per molt que la maitechula hagi donat la cara (gràcies). Es un error que s'ha donat 2 o 3 cops en mes de 400 campionats, i que NO he sabut trobar per molt que he buscat. Pensa que per reproduir i trobar l'error només hi ha una forma: fer campionats en condicions reals. No serveix fer proves i simulacions.

Així que seguiré treballant per trobar l'error del divendres i seguirem treballant per reduir fins eliminar les caigudes del servidor.

Adéu !


Torna a “Campionats Online”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants