Proposta campionats eliminatoris

Per parlar i debatre sobre els campionats online.
QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 01 abr. 2010, 10:24

Una apreciació, segurament incorrecta i a més mal escrita per que no ser com introduir formules en aquest editor de text......

Oi que el nombre de jugadors es 2 elevat a N sent N el nombre de rondes.

Pos en el sistema suiss el nombre de rondes a fer per un nombre finit de parelles seria:

Logaritme del Nombre de jugadors en base 2 oi?

Per tant el propi sistema suiss diu que que per vuit parelles el nombre de rondes a fer son 3. I que de 10 a 16 parelles el nombre de rondes seria de 4

De fet tb diría que a per més de 34 parelles el nombre de rondes a fer seria de 6 i ara son 5 :).

Que vull dir amb aquest rotllo, que al fi i al cap el nombre de rondes es voluntat del organitzador, com ho son el nombre de dats el temps màxim per ronda o el límit de punts :)

Els desempats ara ja els fem per diferencia de punts. Volem escurçar el temps total, per que som poca gent, coi pos fem el nombre de rondes variables en funció dels inscrits.

Perdoneu les meves matemàtiques :)

nika4
Contro
Contro
Entrades: 18
Membre des de: 20 nov. 2009, 20:32

EntradaAutor: nika4 » 01 abr. 2010, 14:11

En primer lloc, demano perdó per la intrussió.

El què he entès, i corregiu-me si vaig equivocada, és que es vol introduïr aquesta "modalitat" per evitar fer rondes quan ja has perdut el campionat, és a dir, que tampoc hi hagin abandonaments per aquest fet.
Per tant, respecte el comentari d'en QjQ, jo crec que és "indiferent" el nombre de rondes que es fan, mentre encara tingui alicient per tots els jugadors en guanyar el campionat. Per tant, en aquest sentit, amb el què dius de les rondes del sistema suïs, jo crec que és indiferent, la finalitat en aquesta "modalitat" seria que mentres hi ha opcions de guanyar jugues, sino, t'eliminen.

Tinc un comentari respecte els perdedors que passen ronda. Crec que seria més equitatiu fer passar els "casi" en totes les rondes. M'explico: En el cas que ha posat el Carles 18 parelles incrites. Representa que en guanyen 9 i afegir-n'hi 7 que no han passat i que tinguin bons resultats. Doncs, jo proposo que en passi una d'aquestes (enlloc de 7). Després a la següent ronda tindriem 5 guanyadors, i un altre cop el mateix, la parella perdedora que tingui més bones estadístiques passa, i així igual per totes les rondes.
D'aquesta manera el què aconseguim és fer "repesques" en cada ronda, i que no només es faci en la primera ronda.

Bé, us deixo aquí les meves línies, a veure que us sembla.

Nus veiem,

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 01 abr. 2010, 14:33

Ohhhhh, gràcies nika4 !! Per fi algú que em respon la pregunta del missatge, o sigui com passar els jugadors :-p

Efectivament tu vols dir l'opció B)

Adéu i gràcies !

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 01 abr. 2010, 18:49

Es ben be que tu tu fas i tu t'ho respons.

El titol del post es :

Proposta campionats eliminatoris

Clar que si la teva interpretació es que una proposta es un fet i que per tant ja podem pasar a la següent qüestió que es com fer-ho, pos..........
Potser que proposis menys i facis més :)

Et recordo que ara com ara hi ha 4 a favor, tres en contra, un casi en contra i un que no ho sé :)

Per cert nika4, mai demanis perdo per opinar en un forum, no es cap intrussió, tot el contrari, es precisament el que manca, opinions.
Per cert nika4 oi que només has fet un Campionat online?

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Re: Proposta campionats eliminatoris

EntradaAutor: Carles » 01 abr. 2010, 20:06

I també dic:

Carles ha escrit:Ara tinc un dubte:
a) A la primera ronda es passen tantes parelles necessàries per poder acabar el campionat sense tindre que passar cap parella mes.
b) A cada ronda que falti una parella es passa una parella que hagi perdut a la següent ronda.
c) Els cap de sèrie passen directament a la segona ronda per que no s'hagi de passar a ningú.


Que encara no havia respost/opinat ningú, i per això m'ha fet especial gràcia la resposta de la nika4 :-)

Adéu !

nika4
Contro
Contro
Entrades: 18
Membre des de: 20 nov. 2009, 20:32

RESPOSTA A QjQ

EntradaAutor: nika4 » 01 abr. 2010, 23:02

Sí QjQ, de moment, només he fet un campionat online, suposo que per això no se'm tindrà menys en compte la opinió, jajaja

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 03 abr. 2010, 14:02

No pas
Jo no he fet, ni faré cap partida per rànquing i no per això deixaré d'opinar que no m'agrada el rànquing.
:)


Torna a “Campionats Online”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants