Campionats eliminatoris - Quines parelles passen de ronda

Per parlar i debatre sobre els campionats online.
DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 07 abr. 2010, 22:11

DeepButi ha escrit:Trieu l'altre opció: per la segona ronda es repesquen tantes parelles com cal per fer una potència de 2 segons l'ordre de classificació que es fa servir actualment.

Únic problema a resoldre: quina puntuació se li dona a la parella que passa sense jugar si inicialment eren imparells. 51-0? 31-0? 7-3? 115-48? :roll:


Rectifico. No cal decidir res, el que passa de ronda sempre queda repescat.

Donat que el numero de rondes és el mateix repesqueu com repesqueu, aquest sistema té alguns avantatges (?):
* es maximitza el número de partides.
* es maximitza el número de parelles que poden guanyar

No era un dels motius que "si no pots guanyar és avorrit"? :wink:

Apa, tingueu manilles

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

alguna cosa es tindria de fer.....

EntradaAutor: plana » 25 abr. 2010, 21:48

Dons si, estic des-il-lusionat, emprenyat i crec que pel camí que anem, aviat quedarà molt poca gent per jugar els campionats, si no es prenen mesures urgents.

No pot ser que els que insulta'n, pleguen sense dir res (i no tornen) a poc que els fotis una manilla; no saluden mai, si els dius alguna cosa... o no et contesten o t'insulten directament sense més.

Ja sé, si no m'agrada puc plegar... de fet ja o estic fent, pro crec que les normes no poden ser només per beneficiar la gent que te un comportament incívic. Crec que la gent "normal" també tenim dret a poder jugar els campionats sense ex-abruptes

Cada vegada som menys gent a jugar campionats, i es que amb l'actuació de certs personatges, perds tota la il-lussió de competir.

Aquest es el meu parer, pro crec que som molts que compartim el que dic...... o no???

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Re: alguna cosa es tindria de fer.....

EntradaAutor: Carles » 25 abr. 2010, 22:46

Si i no .... o sigui, en part estic d'acord i en part no.

plana ha escrit:No pot ser que els que insulta'n, pleguen sense dir res (i no tornen) a poc que els fotis una manilla; no saluden mai, si els dius alguna cosa... o no et contesten o t'insulten directament sense més.


El que insulta, es reporta i se'l fa fora.

Els que plega sense dir res (i no torna) se li prohibeix jugar en mes campionats. Ja ha passat un cop i un segon usuari està advertit.

Els que no saluden .... sincerament, on està el problema? Així com hi han "normes" pels que abandonen/insulten, el fet de saludar o no no es "normalitzable". Per tant, si algú vol saludar, que ho faci, i si algú no ho vol fer, que no ho faci. Per exemple, tots coneixem usuaris del ButiNET que no parlen (o parlen poc) per que no escriuen be amb el teclat.

plana ha escrit:Ja sé, si no m'agrada puc plegar... de fet ja o estic fent, pro crec que les normes no poden ser només per beneficiar la gent que te un comportament incívic. Crec que la gent "normal" també tenim dret a poder jugar els campionats sense ex-abruptes


De fet, aquest es un altre tema molt qüestionable/discutible, de si es ètic o no el fet de no jugar una partida si els contraris no t'agraden. Les partides s'haurien de jugar i acabar (t'agradi o no el contrari).

plana ha escrit:Cada vegada som menys gent a jugar campionats, i es que amb l'actuació de certs personatges, perds tota la il-lussió de competir.


El futbol està fent molt de mal .... a més, els que abans només podien competir fent campionats ara ho fan amb el rànquing.

No crec que aquests inconvenients que dius tu, siguin el problema, i si fem una mica d'història, hi han estat sempre. Quan es cansin o quan se'ls faci fora ..... entraran un altres.
Per sort, aquests son una minoria. I els campionats es fan i els jugo per la resta, que son la majoria, que si que s'ho mereixen.

plana ha escrit:Aquest es el meu parer, pro crec que som molts que compartim el que dic...... o no???


En la meva opinió, des de un temps cap aquí, fan falta les normes ESTRICTES que fins ara no hi eren per que no feien falta.

O sigui, que si fas X, passa Y.

Per que no tots tenim el seny d'entendre (per exemple) que si un jugador gasta 10 minuts ell sol, se li donarà la partida per perduda.

Adéu !


Torna a “Campionats Online”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron