Campionats en declivi?

Per parlar i debatre sobre els campionats online.
QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 17 abr. 2012, 21:23

Doncs jo al meu rotllo.
Com que el Deepbuti ja juga a Butinet, :) jo continuaré jugant al general.
El rànquing només s'havia d'haver fet per els campionats i així solucionareu dos problemes d'un tret. Augmentàveu els participants als campionats i teníeu rànquing.
Però clar com que jo no vull convèncer a ningú, i la veritat tant me fa el que feu, mentrestant pugui continuar jugant al general.
Jo al meu rotllo

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

Elo sols als campionats suïssos

EntradaAutor: corpetit » 18 abr. 2012, 13:21

Bon dia,

Mal em pesi i vist el que ha passat i continua passant, segons la meva opinió la proposta d'en QjQ és la proposta amb més sentit, amb diferència, de les que he llegit per aquí.

Penso que es guanyaria en el següent:

- Ningú podria triar rival.
- Més control sobre aquestes partides i els seus jugadors (temps, caigudes...).
- Més partides acabades.
- Molta més participació als campionats.
- La resta de partides (les de fora els campionats) possiblement fossin més amenes i tranquil·les en no jugar-se res (opinió).
- Més facilitat per omplir partides ja que es trobarien disposats a jugar a la sala butinet tant els actuals ranquiners com els que no ho són. És a dir, desaparició d'aquesta barrera virtual entre aquests dos tipus de jugadors.
- No discriminació, o no tanta, dels jugadors amb poc Elo a l'hora de muntar partides.
- Menys crispació a totes hores, ja que hi ha gent que sembla que es jugui la vida a cada partida. És a dir, més bon rotllo (opinió).

Llavors penso que s'haurien de fer més campionats (1 al dia per exemple); en diferents horaris com es proposava per aquí; i de diferents temps i partides totals com es deia també (4 partides a hora i mitja, 4 a dues hores, 5 a hora i mitja...).

Em puc equivocar, però penso que aniria tot molt millor. Adéu.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 18 abr. 2012, 13:47

Si es vol, jo no tinc cap problema en fer-ho.

Això si, amb el que proposeu (fer només ELO als campionats):
- Hi haurà MOLTA crispació als campionats, que ara és un paler jugar-hi.
- Els que tenen ELO baix, difícilment trobaran parella per jugar si no tenen algú conegut.
- Els que no tenen un grup d'amiguets, difícilment trobaran parella per jugar. I molt mes que ara, per que no es el mateix jugar una partida que veure't oblidat a jugar-ne 5.
- Complexitat d'aplicar ELO als campionats predonats.

Sobre la resta:
- Gràcies al rànquing les partides no acabades han baixat molt.
- Gràcies al rànquing el que entra nou te molta mes facilitat de jugar i coneixer gent que abans.
- Hi ha la mateixa crispació que abans. Ni que per coses diferents. Abans era per abandons, trampes, que algu jugava lent un campionat, per insults, etc etc etc. Però abans, per evitar aquestes coses jugàveu amb la colla d'amics, i no us en donàveu compte.
- Per acabar, molta d'aquesta crispació és deguda a alguns inpresentables que fan coses rares per pujar ELO o que insulten (s'ha de reportar i son expulsats).

Adéu !

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 18 abr. 2012, 14:58

Crec que l'actual sistema fora bo si fossi'm varis mils de jugadors, hi hauria gent per tot a les diferents opcions. Ara si vols jugar sense rànking, a segons quines hores, sols et queda l'opció d'anar al general a que pleguin o t'insultin o esperar el temps que faci falta fins omplir la partida.
Les partides tenen de ser sense puntuar, i els campionats (com indica el seu nom) per competir.

Fa més de 55 anys que jugo a la Buti i fins "imposar" el rànking, mai m'he jugat res fora dels Campionats..... i no tots!

No tot surt com es pensa la primera vegada, els pre-donats mateix, tal com diu en Deep, no tenen res a veure amb jugar-los en viu, i jo creia que seria la gran solució del ButiNET.

Cert que poder pujarà la tensió si als campionats ens juguem "algo"... però ja tenim un reglament. M'agradaria poder tornar a jugar partides amistoses.... que deu ser la manera de fer amistats!.

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

Elo sols als campionats suïssos

EntradaAutor: corpetit » 18 abr. 2012, 15:08

Bones,

- Hi haurà MOLTA crispació als campionats, que ara és un paler jugar-hi.


Els 5 últims predonats els han jugat 8 parelles. Els últims 5 suïssos, un màxim de 14. No dic que no sigui un plaer però si al final juguen 2 parelles, serà un plaer del tot.

- Els que tenen ELO baix, difícilment trobaran parella per jugar si no tenen algú conegut.


Els que tenen Elo baix poden fer parella amb algú també amb Elo baix i ningú els podrà fer fora ni discriminar. Tindran absolutament el mateix dret i oportunitats que els demés. Ara penso que no és així.

Els que no tenen un grup d'amiguets, difícilment trobaran parella per jugar. I molt mes que ara, per que no es el mateix jugar una partida que veure't oblidat a jugar-ne 5.


Amb un n'hi ha prou per a jugar. A més, com no hi hauria rànquing fora dels campionats, no caldria etiquetar els jugadors amb un número al davant i podrien jugar amb més llibertat i fer més amics. Ara es pot treure el número però alguns ja malpensen.

- Complexitat d'aplicar ELO als campionats predonats.


No aplicació d'Elo als predonats, només als suïssos. S'en podria fer un a la setmana.
I si es vol donar punts de rànquing en predonats, fent-ho per ordre de classificació penso que seria ben fàcil. Potser alguns no farien tantes animalades jugant i s'ho mirarien més abans de passar-ho amb 6 trumfos majors i un fallo directe.

Adéu.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 18 abr. 2012, 15:26

DeepButi ha escrit:El comportament de tota comunitat depen del comportament individual dels seus membres.

De bon rottlo, i si deixeu de queixar-vos del que "era i ja no és" el ButiNET i feu algo perquè sigui com voleu que sigui?

Partides de ranking? Jo no en faig MAI cap. No tinc ni ranking. Si resulta que no us agrada però jugueu de ranking i les creeu de ranking i teniu ranking ... de què us queixeu? :wink:


Amic Deep: A mi no m'agrada el ranking... però encara m'agrada menys esperar mig hora per poder crear una partida, o haver d'anar al general (pagant una quota) per poder jugar sense ranking a segons quins horaris.

Una cosa es que no m'agradi, i un altre es que em "castigui" sense jugar perquè no hi ha quòrum per poder jugar quan em doni la gana al ButiNET de pagament que a mi m'agradaria jugar, que crec que es el de SEMPRE.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 19 abr. 2012, 17:56

Doncs vinga, ja tenim "copa", pels guanyadors dels campionats de les últimes dos setmanes!
Al final m'he decantat per una estrella (les copes semblen globus), de color blau per que es diferenciï dels colors actuals: verd, vermell, groc.

Imatge

Altres proves:
Imatge

Imatge

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 19 abr. 2012, 17:58

que mono...

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 19 abr. 2012, 18:24

Moníssimmmmm. Jo voto per la última :wink: :wink: (es podia votar no :oops: )

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 19 abr. 2012, 19:01

Teòricament no Angeles, però va: quina us agrada més??????

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 19 abr. 2012, 21:08

a mi la copa amb orelles!!!!.... (no per res) hehehe

olivia
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 01 feb. 2009, 21:49

EntradaAutor: olivia » 20 abr. 2012, 10:11

Angeles ha escrit:Moníssimmmmm. Jo voto per la última :wink: :wink: (es podia votar no :oops: )



Si si jo també voto per l'última!

olivia
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 01 feb. 2009, 21:49

EntradaAutor: olivia » 20 abr. 2012, 10:13

Ostras, ara que ho he mirat millor sembla un ovni escoltant musica

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 20 abr. 2012, 13:33

olivia ha escrit:Ostras, ara que ho he mirat millor sembla un ovni escoltant musica


Ets la segona persona que ho diu ...... :shock: :shock: :shock:

quimktm
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 03 gen. 2009, 17:35

EntradaAutor: quimktm » 20 abr. 2012, 20:55

Jo personalment aposto per fer mes predonats (sem fan curtisims), en canvi els suissos quan et trobes jocs molt descompensats set fan els campis eterns (d'acord amb 4 rondes). I tan me fa amb ELO o sense.
Com que normalment quedo més cops segon que primer :cry: :cry: :cry: je je je.
Proposo la estrella pel que guanya i una copa pel que queda segon :wink: :wink: :wink:
Que us sembla? :lol: :lol: :lol:

Siauuuuuu :


Torna a “Campionats Online”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron