Sobre el Rànquing- Caigudes/desconnexions/abandons

Per parlar i debatre sobre el rànquing.
DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 26 gen. 2010, 15:39

electra ha escrit:1er. Com pot ser que sempre està jugant amb les mateixes persones ?

Ha fet 304 partides de ranking (i 3 caigudes de les que no he buscat la informació).

Dels seus 912 companys de taula ... ha jugat amb/contra 310 nicks diferents (lleugerament per sota de 3 partides per nick).
Per que no em surtiu amb lo de que si jo tinc dues vaques i tu cap la mitja de 1 vaca no vol dir res ... ja ho dic jo :twisted: ... i adjunto informació molt més útil:

Hi ha 2 nicks que hi han fet entre 21 i 25 partides (els hi deu agradar el robot).

Hi ha 6 nicks que hi han fet entre 11 i 20 partides.

Hi ha 30 nicks que hi han fet entre 6 i 10 partides.

Hi ha 149 nicks que hi han fet entre 2 i 5 partides.

Hi ha 124 nicks que només hi han fet 1 partida.

Sempre amb els mateixos potser és una mica exagerat d'afirmar, no trobes?

Com a curiositat, dels dos màxims jugadors:
* Un d'ells ha fet totes les partides menys una amb el robot. Està clar que deu opinar que el robot juga raonablement ... la qual cosa tampoc està clara, n'han guanyat un 55% i perdut un 45%, res excepcional. La que ha jugat contra ... ha guanyat el robot :twisted:.
* L'altre n'ha fet exactament la meitat amb el robot i l'altre meitat contra. Menys manies impossible!

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 26 gen. 2010, 16:47

Me perdut, parlem de ranking i d'abandonaments o parlem de robots.

Administradors dels forums poseu ordreeeeeeeeee.
:) :)

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 26 gen. 2010, 17:10

QjQ ha escrit:Me perdut, parlem de ranking i d'abandonaments o parlem de robots.

Administradors dels forums poseu ordreeeeeeeeee.
:) :)

Ja se sap, els homes a la que fan dues coses a la vegada ... :P :P :P

Sí, hi ha dues converses creuades ... i? Una mica d'agilitat mental sempre és bona :roll:.

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 26 gen. 2010, 17:36

QjQ ha escrit:Jo no premiaria mai una partida no guanyada. Quantes n'heu perdut a 100? jo forces.....

En els Campionats es donen unes circumstancies especials, per reglament es limiten les partides a 101 punts 20 minuts o 12 dats, qualsevol que es doni primer. Per tant una caiguda d'un company o rival pot fer esgotar el temps de 20 minuts fixat i per tant acomplir-se una de les condicions per donar-la per finalitzada i necessariament guanyada per els rivals que no han caigut.

Una partida de ranking es limita a acabar la partida a 101.

Per tant una caiguda d'un company o rival pot fer no aribar a aquesta finalitat i per tant acomplir-se la condició per donar-la per finalitzada i necessariament guanyada per els rivals que no han caigut

No veig la diferència. A part qui patim segons quines coses del ranking som la gent que hi juguem en aquesta opció.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 26 gen. 2010, 19:13

Tot i que no es el meu costum respondre a qui no es dona a conèixer, ho farem.

Recorda que un Campionat es fa a vuit rondes o a cinc, es a dir a un nombre limitat de rondes. Si no donessis la victòria a alguna parella els afectaria greument al seu resultat final.

El ranking será el resultat d'un nombre infinit de partides i a mes comparable amb varis nombres de partides realitzades per els rivals. Es a dir comparem rankings obtinguts de 300 partides amb rankings de trenta.

Es la meva opinió que el fer-ne una o dues mes no dona més ranking ni varia significativament el resultat, temporal, del mateix.

I altre cosa no pensava que ser contrari a quelcom impedís parlar-ne, O si?
:shock:

Deep: capacitat per fer dues coses a l'hora ja saps que com la majoria d'homes, escasa.

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 26 gen. 2010, 19:33

Jo crec que el problemes es solucionaria fent:
1. Penalitzant el caigut (que ja es fa)
2. Substituint el caigut per un robot, d'aquesta manera encara que els robots no juguin al ranking es podria acabar amb el petit problema de jo anava guanyant ... jo ... si k l nivell del company no sera igual xo l menys la sort d ls cartes si k seguira igual i podras acabar la partida

Jo crec ks una bona solucio.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 26 gen. 2010, 20:17

Yrune, té un petit problema ... els robots no saben entrar a dats a mig fer.

És molt complicat de programar (al menys tal com és ara el ButiNET) i no hi veig el sentit.

A dats sencers encara es podria pensar. Tot i que com que a mi això del ranking ni em va ni em ve ... doncs massa possibilitats tampoc hi ha :roll:.

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 26 gen. 2010, 20:21

Doncs ... la veritat k no tinc ni idea dinformatica ni de lo dificil k seria deprogramar un robot k faci aixo.. potser tens rao i seria molt dificil xo ... jugo a alguns jocs x internet ku fan.... :S

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 26 gen. 2010, 20:38

Sí, i també tens un correu, i un explorador i segurament fas servir fulls de càlcul, etc etc etc

Cada programa té la seva complexitat i, molts d'ells, un equip darrera. Alguns fins i tot són un negoci.

Però els robots els faig jo sol per la meva satisfacció personal. I saps ... la satisfacció que en rebo dels usuaris del ButiNET tampoc és que en diguem per saltar d'alegria. Aixó sí, quan es necessiten, llavors correm-hi tots ... "que algú altre hi dediqui hores, que inverteixi el seu temps, ganes, esforç etc etc etc perquè jo en disfruti, però que no pretengui pas que juguin campionats, ni per ELO, com s'atreveix? Ell ha de dedicar-hi l'esforç només perquè jo en gaudeixi, ell que es foti."

O sigui, que si hi dedico temps serà per fer-los fer coses que a mi em semblin útils i satisfactories. I la veritat, suplir maleducats que pleguen o solventar la vida dels ELO-maníacs ... no entra en aquesta categoria.

Deep, avui en un mal dia.

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 26 gen. 2010, 20:41

Deep .. perdona xo .. jo te dit k fessis un robot tu¿ o k programessis algu tu? diria k no i sento si et sembla borde xo jo he dit doncs substituir x un robot.. d fet mes igual ki el faci xo.. suposo k el butinet tmb es un negoci (petit) xo un negoci xk paguem i com a tal te treballadors k si creuen oportuns posen noves mesures. Jo parlava que akests treballadors fessine ls robots no tu!

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 26 gen. 2010, 20:48

ok, tens raó, disculpa.

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 26 gen. 2010, 20:52

Passa res ... suposo k ja estas fart d k la gent exigeixi coses dels robots :P

I k kedi clar k jo no exigeixo res nomes era una proposta... :$ i nose tampoc em sembla tan dolenta....... >.<

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 26 gen. 2010, 21:14

Com diu el Deep, fer un robot no es tant fàcil. I fer-lo que entri a mitja partida tampoc.

Primer de tot, no es el mateix un joc de tauler, que un de cartes (com la botifarra).

Exemple, agafa qualsevol partida d'escacs (per dir un joc la atzar) a mitja partida, i ensenya-li a un jugador d'escacs: només mirant el tauler et dirà quina es la millor tirada.

Ensenya 4 cartes a un jugador de botifarra ..... i diga-li que tiri. Evidentment amb aquesta informació NO en te prou. Ha de saber els 8 dats anteriors quins han estat, amb quina posició, etc etc etc.

O sigui, que al robot de li ha de donar informació de les cartes que te, i les cartes que s'han jugat. Ara podríem discutir si es correcte dir a un jugador que s'incorpora a mitja partida TOTES les cartes que s'han jugat, quan segurament la resta de jugador no se'n recorden. Però això seria un altre tema.

També es pot discutir, si els usuaris volen jugar contra/amb robots .... ni que sigui substituint. En tot cas, hauria de ser opcional.


Tornant al tema ..... estem parlant que cada dia no s'acaben del 5 al 10% de les partides de rànquing ..... aquñi podeu veure les partides acabades (OK) de raànking i les NO acabades (caigudes, abandons, etc):

Codi: Selecciona’ls tots

2010-01-25     KO     32
2010-01-25    OK    479

2010-01-24    KO    32
2010-01-24    OK    451

2010-01-23    KO    19
2010-01-23    OK    434

2010-01-22    KO    35
2010-01-22    OK    375

2010-01-21    KO    35
2010-01-21    OK    340

2010-01-20    KO    22
2010-01-20    OK    338

2010-01-19    KO    32
2010-01-19    OK    422

2010-01-18    KO    21
2010-01-18    OK    368


Estem parlant, i discutint, per 20-30 partides al dia .... de les quals no se quin % son abandonades i quin per culpa de caigudes.

No trobo molt de sentit fer un robot únicament per aquests casos.


Ara, el tema caigudes en ELO, te dos solucions MOLT bones:
- Que la gent no caigui.
- Que la gent tingui consideració i esperi quan algun jugador cau.

Adéu !

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 26 gen. 2010, 21:21

A mi no a caigut sino k lusuari sa enfadat am el seu company i a abandonat ... (grrrrr)
I crec k akesta mesura tmb es podria ampliar a kualsevol partida k algu cau no nomes am ELO... aixi sacabarien totes les partides (si lusuari activa la opcio del robot) ja no parlariem de tan poques partides i segueixu dient k no tinc ni idea de lo dificil que pot ser... jo nomes proposava una solucio!

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 27 gen. 2010, 13:14

suposo que els robots estan programats amb uns paràmetres i un d'ells exigeix començar el dat, aleshores el robots matemàticament saben (sense error) totes les cartes que falten... i les que han sortit, i juguen en conseqüència segons com s'ha programat. Al entrar amig dat, seria relativament fàcil que tires cartes, sense fer renunci.... pro no podria jugar amb la mínima lògica (es el que passa amb els robots d'altres jocs de botifarra) Per tenir una màquina de tirar cartes sense cap lògica, ja estem be com estem....
crec...


Torna a “Rànquing”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants

cron