Sobre el Rànquing- Caigudes/desconnexions/abandons

Per parlar i debatre sobre el rànquing.
BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 21 gen. 2010, 15:06

Els conflictes hi seran sempre, siguin les partides totes de ranking , a voluntariat de cada un o be de campionats, etc. El problema no es el ranking o les caigudes, el problema es… que cada vegada som menys tolerants amb les coses que siguin i per el que siguin, si ara hem arribat a un moment que jo quedo sense llum i la culpa es del Butinet, de qui seria si no?

electra
Botifarra
Botifarra
Entrades: 105
Membre des de: 16 gen. 2006, 21:26

EntradaAutor: electra » 21 gen. 2010, 16:45

La majoria de gent entra al butinet per pasar una bona estona , però hi ha una mínima part que volen ser els millors del món , però no amb mèrits propis. Aquesta minoria , poc a poc surt a la llum. Abans m'emprenyava , reconec que sóc pacífica amb sang calenta, però ara penso en lo desgraciadets que han d'esser per comportar-se així.

Sort que no es poden canviar els punts per un pernilet de jabugo !! jajaja

Un brindis per la minoría , per a que la seva vida milori !!

Salut.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 21 gen. 2010, 16:50

electra ha escrit:Sort que no es poden canviar els punts per un pernilet de jabugo !! jajaja


Emmmmmm ......... això no està tant clar :twisted: :twisted:

Adéu !

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 21 gen. 2010, 16:57

Carles ha escrit:
electra ha escrit:Sort que no es poden canviar els punts per un pernilet de jabugo !! jajaja


Emmmmmm ......... això no està tant clar :twisted: :twisted:

Adéu !

Vols dir al reves, oi? :P :P O sigui ... jo t'envio pernilet (i sugus) i tu em millores una miqueta l'ELO ... Imatge.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 21 gen. 2010, 17:04

Millor que en parlem en privat d'aquest tema .....

A veure, pernil 5J -> 100 punts
Penril iberic -> 80 punts
Pernil normalillo -> 20 punts
Pot de lacasitos d'un quilo -> 50 punts.


Adéu !

electra
Botifarra
Botifarra
Entrades: 105
Membre des de: 16 gen. 2006, 21:26

EntradaAutor: electra » 21 gen. 2010, 17:13

Carles , no fotem que a mi m'encanta el bon pernil !! jajaja

Muasssssssss

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 22 gen. 2010, 12:16

Per posar les coses en la seva just mesura, he mirat l'ELO/caigudes de'n Gort, a qui si d'algo no s'els pot pas acusar és de plegar voluntàriament :P :P.

Ha jugat 269 partides d'ELO. Ha caigut 3 vegades.

Suposant que les hagués perdut les 3, la penalització ha estat aproximadament d'uns 15 punts.
Suposant que les hagués guanyat les 3, la penalització ha estat aproximadament d'uns 30 punts.

És molt o poc? 8) Doncs mirem-ho:

Si agafem la llista dels jugadors que han fet més de 100 partides (vull suposar que més o menys estabilitzats), que són 120 jugadors
... sumar-li 15 punts li faria guanyar ... UNA posició
... sumar-li 30 punts li faria guanyar ...QUATRE posicions

O sigui, que no sembla gaire dramàtic tampoc.

Clar, si caus continuament és una altra cosa :?

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

CAIGUDES.

EntradaAutor: corpetit » 22 gen. 2010, 21:23

Bona nit,

Sento corregir-te DeepButi, i més en un camp que ni que volgués no et podria superar, però penso que els números que fas no són del tot correctes.

Si les haguessis guanyat les 3, em sembla que no serien 30 punts de penalització, sinó 45.

La partida és té per jugada i et claven 30 punts avall si estem per sobre de les 20 primeres partides que fem de rànquing.

A més, caldria sumar-hi els 15 punts que deixaries de guanyar.

És a dir, si tenies 1500 punts i caus 3 vegades seguides et posaries en 1470 perquè es penalitza amb el doble dels punts en joc (també un concepte indeterminat o que pot portar a confusions, segons el meu entendre... bé, deixem-ho).

Si no haguessis caigut i les haguessis guanyat, tindries 1515 punts (més o menys).

La diferència, també més o menys, seria de 45 punts, no 30.

Però, a sobre, es pot complicar bastant més la cosa.

Per exemple, si caus les primeres 10 partides, els punts perduts són 30 per partida (sempre i quan no hagis superat els 1600 punts) però, posem un altre exemple:

Posem que caiem a la partida que fa 10, una partida que guanyàvem de molt, aquí perdrem 45 punts d’una tacada.

A més, perdrem la possibilitat de puntuar-ne 15 ja que la següent partida valdrà 10 punts. Aquesta partida es tindrà per jugada, i no podrem sumar tan ràpidament. Ja sabem que també la podríem perdre però, almenys no tindrem aquesta possibilitat. Ens comptarà que hem fet 10 partides quan, en realitat, sols n’hem jugat 9.

Segons com es donin les partides, també podria passar, per exemple, que amb aquests 30 o 45 punts deixats de sumar, haguéssim superat els 1600 punts a la partida 19. Bé doncs, si fem la 20 (real) i la perdem, només perdríem 5 punts, ja que superaríem els 1600. Com que hem “perdut” els 45 punts i en tenim, per exemple 1575, en comptes de restar-nos 5 punts, com que estem a la partida 20, ens en restaran 10 (més o menys) per derrota.

Això entenc que ens pot passar a les dues últimes partides. És a dir, si no haguéssim caigut mai, feta la partida 18 real, podríem portar 1610.01 punts. Bé doncs, perdem la 19 i la 20 i ens quedem a 1600.01 (per exemple). En canvi, amb la caiguda que hem sofert, podríem tindre 1565 punts i en perdre les dues últimes ens quedaríem en 1545.

Per tant, una sola caiguda pot significar bastants més punts dels que ens pensem. Que es poden recuperar? Sí però absolutament tots mai, molt a poc a poc i costa.

Adéu.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 22 gen. 2010, 22:13

Efectivament, tens raó, eren 45 i no 30. (Les tres caigudes van ser quan ja era en situació de puntuació normal).

Hauria "guanyat" 16 posicions. Potser sí que sembla una mica exagerat per 3 caigudes, però vaja, tot és relatiu.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 23 gen. 2010, 00:45

No teniu en compte, que desprès de caure, si guanyes la següent partida guanyes mes punts dels que haguessis guanyat si no haguessis caigut.

O si hi ha lluna plena o no, que pot afectar en el calcul del coeficient Ç del ELO.

Adéu !

electra
Botifarra
Botifarra
Entrades: 105
Membre des de: 16 gen. 2006, 21:26

EntradaAutor: electra » 23 gen. 2010, 03:38

Continuo pensant que es treu una bajanada de punts. Porto 12 caigudes-abandonades. Suma. De gairebé 1600 punts que portava , entre el xino (que quan el trobi parlarem seriosament ..jajaja) i les caigudes estic a uns 1460. Per recuperar l'he de sobornar !!

Altre tema : com es que en partides de Ranking hi han jugadors que directament juguen amb un robot ?? Es incoherent. El ELO es humà i personal. Si et fa falta pels campionats d'acord , però no en sala. Qui vulgui jugar contra els robots que jugui ell sol.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 23 gen. 2010, 12:32

electra ha escrit:Continuo pensant que es treu una bajanada de punts. Porto 12 caigudes-abandonades. Suma. De gairebé 1600 punts que portava , entre el xino (que quan el trobi parlarem seriosament ..jajaja) i les caigudes estic a uns 1460. Per recuperar l'he de sobornar !!


Com ja he fit uns 137 cops: és qüestió de "matemàtiques". Si la pèrdua de punts no es suficientment gran, alguna parella decidirà abandonar per no perdre punts els dos.

electra ha escrit:Altre tema : com es que en partides de Ranking hi han jugadors que directament juguen amb un robot ?? Es incoherent. El ELO es humà i personal. Si et fa falta pels campionats d'acord , però no en sala. Qui vulgui jugar contra els robots que jugui ell sol.


El robot (un singular) es un jugador com qualsevol altra. Va entrant en partides aleatòriament. Si algú no vol jugar contra el robot, el pot fer fora (i no s'enfadarà).

Adéu !

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

ROBOTS.

EntradaAutor: corpetit » 23 gen. 2010, 15:00

Bona tarda,

Jo mateix no tinc cap mena de problema per jugar amb un robot.

Tard o d’hora ens superaran a tots. És qüestió de temps.

Ja és el colmo que, a segons quines hores, no hi hagi gaire gent per formar partida, em posi amb el robot perquè ningú hi vol jugar i, a sobre, criticat. N’hi ha per a llogar-hi cadires.

Adéu.

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

ABANDONAMENTS

EntradaAutor: corpetit » 24 gen. 2010, 15:54

Bona tarda,

Avui diumenge 24 faig 5 partides, 4 perdudes i 1 guanyada.

En faig 3 més i totes abandonades de la següent manera.

PRIMERA. Creo partida i quan tothom està dintre em poso amb qui havia jugat algun cop.
El nick 3FS, comença a dir que ja guanyaràs així. Sense saber a qui van dirigides aquelles paraules. Bé, li faig poc cas.
Canta el company directe i la partida queda santvicentada.
En 3FS comença a fer renuncis i volent-los denunciar ell mateix sense èxit.
L’altre, en pargus, plega i perd els 10 punts de rigor. En 3FS surt indemne.

SEGONA. Creo partida i només començar-la el nick bombonet27 diu que té pressa per dinar.
Es juga a velocitat normal, sense encantar-se i aquest nick ho contra tot, i fa botifarres així que pot, portés el que portés.
Bé, per poc però van per davant al marcador quan em veig un joc excepcional, amb les 4 manilles i essent passat, estic disposat a contrar i, com no podia ser d’altra manera, en bombonet27 plega.

TERCERA. Creo partida i després de cert temps d’espera, es pot començar a jugar. Em poso amb el nick ager.
Vénen els bons jocs i ens posem setanta i tants a 30.
Canto directe amb un fallo directe al basto, manilla d’oro i 6 trumfos a l'espasa.
El company falla manilla i as de copa.
En veure això, el nick terry, abandona.

En tots els casos se’ls espera i, evidentment, no entren. Tampoc en tenen cap obligació.

O sigui, d’un possible 4 a 4, si més no d’un segur 4 a 3 perquè la primera abandonada ni s’ha de tenir en compte (encara que a mi també m’ho hagin fet algun cop i la partida la tens perduda sense jugar); s’acaba amb un 4 a 1, i a dinar.

Ja fa dies que adverteixo caigudes quan s’està perdent però tan exagerat com avui, mai.

És difícil de solucionar però això que es pugui jugar amb els dos nicks ho veig un problema. Alguns jugadors aprofiten la pròpia penalització dels abandonaments en favor seu.

Adéu.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 24 gen. 2010, 17:05

Doncs imagina't si no hi hagués penalització :-)

Adéu !


Torna a “Rànquing”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 39 visitants

cron