Sobre el Rànquing- Caigudes/desconnexions/abandons

Per parlar i debatre sobre el rànquing.
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 11 gen. 2010, 13:49

De listillos n'hi ha de tots tipus :-)

Adéu !

electra
Botifarra
Botifarra
Entrades: 105
Membre des de: 16 gen. 2006, 21:26

resposta

EntradaAutor: electra » 11 gen. 2010, 21:31

Jo ja estic d'acord en que sino tornes que et treguin punts per evitar els espavilats , el que no estic d'acord és que la gent no respecti els 2 minuts i tu no facis res al respecte i damunt sens penalitzi molt més que perdent.
Si jugo al ranking és pèls 2 minuts, sinó em dona igual, tan igual que estava molt animada en fer-me fixa, però cada vegada em decepciono més pel funcionament i és una llàstima perquè la majoria de gent és molt maca i divertida.
Durant aquesta setmana , com ja et vaig avançar, segurament m'arribarà el pc nou i em tornaran a revisarar la connexió . No sé perquè es conecta temporalment, no tinc estudis informàtics i sóc força tanoca amb l'informàtica.
Vosaltres també teniu temporades que caieu , fins i tot als campionats on no s'han pogut acavar.
No em diguis que en més de 24 hores no et vas conectar , perquè tan et vaig veure desconectat , com conectat i també parlant per la general. Si tenies altra feina, ho entenc , però no facis demagògia. Vaig esperar expresament aviam quina era la teva resposta.
No em van tornar a esperar , et vaig avisar per la general i feia menys de 5 minuts que estaves parlant. Vas tornar a fer mutis.
Fica-li una mica de vi a la teva gaseosa.

Salut !!

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 12 gen. 2010, 01:02

Qui diu que no hi faig res ?? S'està re-programant les sortides dels jugadors.

Com ja he dit mes amunt, si jugues tot i sabent que caus, es la teva responsabilitat. I ja avises als companys que que es possible que caiguis i que t'esperin ??

Adéu !

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

EntradaAutor: txemapenta » 12 gen. 2010, 09:34

Els que em coneixen saben que caic per terra més que el dani alves ,aquesta setmana, de fet, he perdut molta ELO amb el tema....pero estic d'acord amb el carles en que si un té problemas de caigudas hu te fácil...no jugar partides de ranking i "sanseacavó".
En contra del ranking os comentaria que surt lo pitjor de molts usuaris per una miseria de punts "virtual"....No entenc res...M'han dit "no tens ni puta idea" més amb aquestos dies de ranking que als darrers anys al butinet.
NO A LA MALA EDUCACIO :evil:

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 12 gen. 2010, 10:29

Bones, encara que el ButiNet no sigui cap escola ... a vegades els hi contesto el següent:

Tens raó. Podem fer un intercanvi. Tu m’ensenyes a jugar a la botifarra i jo t’ensenyo educació.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 12 gen. 2010, 14:11

Mentre es soluciona el tema de les caigudes, s'han canviat dos coses per veure si millorem una mica:
- Al entrar a una partida de rànquing, surt un avís dient que es de rànquing i que s'ha d'esperar si algú cau. Qui no farà cas a un avís en vermell ??

- Quan algú cau, al tornar a entrar es convidat i entra automàticament a la partida caiguda. D'aquesta manera els "listillos" no tenen temps a marxar.

A veure si així va millor :-)

Adéu !

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 12 gen. 2010, 14:52

josep1945 ha escrit:Bones, encara que el ButiNet no sigui cap escola ... a vegades els hi contesto el següent:

Tens raó. Podem fer un intercanvi. Tu m’ensenyes a jugar a la botifarra i jo t’ensenyo educació.

aisss josep al carrer surt un educat (o no). A una partida pública de ranking l'unic intercanvi son punts i un hola, mb, enhorabona, gràcies, adéu si és pública.

Tant fa el color o la figura geométrica q porti un nick... o entra educat al butinet o.... tra la li la la....

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 12 gen. 2010, 14:55

Carles ha escrit: Qui no farà cas a un avís en vermell ??



doncs... els mateixos dels q estem parlant?



:P

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 12 gen. 2010, 17:25

Bones,

Quan un jugador vol sortir d'una partida inacabada, el programa li diu que li contarà com abandono i ell pot acceptar o no. Si accepta sap que serà un abnadono i si no accepta torna a la partida.

Podria funcionar igual pel tema de les caigudes de renking.

S'ha d'esperar 2 minuts a donar l'oportunitat que entri el jugador caigut. Passat aquest temps es pot donar per perduda la partida si no es vol convidar a ningú més.

Es podria posar un avís, semblant a l'exposat anteriorment, a aquell jugador que intenta sortir de la partida abans d'esperar 2 minuts a que el jugador caigut pugui tornar, avisant-li que si surt se li contarà com a partida perduda?

Adéu,

electra
Botifarra
Botifarra
Entrades: 105
Membre des de: 16 gen. 2006, 21:26

EntradaAutor: electra » 13 gen. 2010, 02:08

Per lo menys ara quan caus retornes a la partida , ja tenim un puntet positiu !!!

electra
Botifarra
Botifarra
Entrades: 105
Membre des de: 16 gen. 2006, 21:26

EntradaAutor: electra » 13 gen. 2010, 02:16

Carles , jo no he d'avisar en cada partida que hi han unes normes a seguir !!!!!!!!!
Per lo menys treu tans punts de les caigudes. Podries treure els mateixos punts que perdudes. Tan es guanya amb 100 punts encontra com es perd.
No sóc l'única persona que cau.

A10.

electra
Botifarra
Botifarra
Entrades: 105
Membre des de: 16 gen. 2006, 21:26

A LA LLISTA NEGRA.

EntradaAutor: electra » 14 gen. 2010, 19:58

A les 13.00 hores aproximadament estava jugant amb akay de company i encontra JORDICULE i Rambo_I. Resulta que Rambo_I s'ha empassat dos vegades l'últim triumfo expressament. M'adono que ha fet dos renuncis en la mateixa mà (i sino li dius a la màquina, aquesta no el reconeix). Akay demana 1 minut , JORDICULE diu de concensuar i Rambo_I reconeix que ho ha fet expressament. Dic d'esperar a akay, torna akay i al cap d'uns segons Rambo_I em kickeja. Apaaaaa , ja van 11 abandonades !!!!!!!!
Pa cagarseeeeeeeeeeeeeeee

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 14 gen. 2010, 20:04

I mentre esperàveu al akay .... de qui era el torn de tirar ??

Adéu !

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 14 gen. 2010, 20:16

??? i si t'ha fet dos renuncis, perquè no els denuncies?

electra
Botifarra
Botifarra
Entrades: 105
Membre des de: 16 gen. 2006, 21:26

EntradaAutor: electra » 15 gen. 2010, 01:17

Perquè en principi tothom es humà i es pot equivocar. Però ja vec que aquí els espavilats cada vegada són més i inmunes.
Es vergonyós , que no hagi caigut , no habien passat dos minuts desde que el contarari habia tirat i damunt em putejin.
Al final es convertirà això en coto privat i es tancarà el cercle.


Torna a “Rànquing”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 41 visitants