Presentació en societat: Butinet per Navegador

Per parlar del nou ButiNET per Web
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Presentació en societat: Butinet per Navegador

EntradaAutor: Carles » 24 abr. 2010, 01:21

Hola !

Doncs com vaig dir, una petita sorpresa per Sant Jordi (ni que al escriure aquest missatge siguin passades les 12): la presentació del ButiNET per navegador.

En resum, es un nou client del ButiNET que permet entrar als servidors del ButiNET des de qualsevol dispositiu que tingui navegador !

Per exemple:
- El PC d'una amic i vols fer una partida ràpida sense instal·lar res.
- Un MAC.
- PC que no tinguin windows, per exemple linux.
- Un telefon mòbil, per exemple iPhone.
- La consola Wii.
- I un llarg etcètera.

Que no és el Butinet per Navegador?
Doncs NO és un substitut al ButiNET com el coneixem ara, és una forma mes de jugar.

Ja funciona?
Afegir que ja és funcional, però durant els primers dies, es connecta a un servidor DIFERENT (per que si han problemes no caigui tot).
Quan en uns dies es vegi que es estable, s'ajuntarà i aleshores des de el ButiNET (el de tota la vida) i des de la Web s'entrarà al MATEIX lloc, poden compartir xats, partides, etc.

Es totalment operatiu?
Doncs si i no. Es operatiu, pero esta en proves, i encara li falten coses.
Per exemple, no es poden crear partides (nomes es pot unir), no es poden fer missatges privats, ni fer partides de rànquing.

A més, ja s'han descobert alguns errors, com ara que no surt be el pal que es canta, i segurament n'hi han mes.

Per que no hi han accents?
Els accents no es veien bé, i he deixat per mes endavant corregir l'error, mentrestant els he tret tots.

M'agrada (o no), com puc ajudar?
Ara mateix, provant el sistema desde el màxim número de dispositius i diferents navegadors, i comentar-ho al fil oportú.


Si un cop llegit tot això encara ho vols provar ... el pots trobar aquí:
http://www.butinet.cat/joc/

Adéu !

PD: Gràcies a TOTS els que ahir al nit vau fer de conillets d'índies amb les primeres proves. Va haver algun problema mes del previst, però espero solucionar-ho aviat.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 21 set. 2010, 16:46

Doncs el ButiNET per web inicial tenia un problema "greu", i s'ha re-programat la base de l'aplicació per solucionar el problema i millorar la jugabilitat.

A mes, he aprofitat per fer-ne algunes millores.

Qui vulgui ja el pot provar, es totalment funcional, ni que de moment per evitar problemes he desactivat que es pugin jugar partides de rànquing.

http://www.butinet.cat/joc/
o
http://joc.butinet.cat/

Adéu !

meliperot
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 01 oct. 2008, 00:10

EntradaAutor: meliperot » 30 ago. 2012, 19:48

Hola, no entenc de mòbils ni de sistemes operatius. M'he de comprar un mòbil i m'agradaria saber amb quin mòbil i/o sistema operatiu de mòbil podré jugar al butinet sense problemes. Em refereixo a que no dongui problemes d'instal·lació i es puguin veure les cartes més o menys bé.
Ja posats, també m'agradaria saber si es pot utilitzar una tablet per a jugar-hi o, més ben dit, si puc utilitzar el mòbil de pont i jugar en una tablet; és a dir, si puc escollir un mòbil petit i quan vulgui jugar al butinet, connectar-lo a la tablet i jugar a través d'ella.

No sé si m'he explicat bé. Gràcies per endavant. Adéu.


Torna a “ButiNET per Web”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron