Trobada de Dones Primer cap de setmana d'abril a Bcn

Informació sobre Campionats de Botifarra.
digidu
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 18 març 2008, 20:03

Trobada de Dones Primer cap de setmana d'abril a Bcn

EntradaAutor: digidu » 17 març 2009, 07:52

Hola a totes!!

Si teniu ganes de trobar-vos amb les altres dones del Butinet per passar el dia, xerrar i riure força, reserveu ara mateix el proper dissabte dia 4 d'abril.
Ens trobarem totes a Barcelona. Per al matí decidirem durant aquests dies previs, i entre totes, quina activitat ens ve més de gust fer: des d'una visita cultural (Parc Güell, Aquari, casc antic, etc.) fins a un passeig (Ciutadella, Port Olímpic, etc.) passant per qualsevol altra cosa que s'us pugui acudir (viatge en golondrina, telefèric, partida de bitlles, etc.).
Al migdia, dinarem totes juntes. En funció de quantes siguem i el lloc on es faci l'activitat del matí, buscarem un restaurant proper per reservar taula.
I, a la tarda, farem unes partidetes de botifarra. I, com que ja fa solet, hem pensat de buscar una terrasseta per la Barceloneta per jugar-les.
Esperem els vostres comentaris i que ens confirmeu assistència per poder reservar.

Gràcies a totes!!! :D

Nota: Les organitzadores, karme i stromboli, proposen que portem cadascuna una pamela jejeje.

tonia
Contro
Contro
Entrades: 11
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:57

Re: Trobada de Dones Primer cap de setmana d'abril a Bcn

EntradaAutor: tonia » 18 març 2009, 11:21

digidu ha escrit:Hola a totes!!

Si teniu ganes de trobar-vos amb les altres dones del Butinet per passar el dia, xerrar i riure força, reserveu ara mateix el proper dissabte dia 4 d'abril.
Ens trobarem totes a Barcelona. Per al matí decidirem durant aquests dies previs, i entre totes, quina activitat ens ve més de gust fer: des d'una visita cultural (Parc Güell, Aquari, casc antic, etc.) fins a un passeig (Ciutadella, Port Olímpic, etc.) passant per qualsevol altra cosa que s'us pugui acudir (viatge en golondrina, telefèric, partida de bitlles, etc.).
Al migdia, dinarem totes juntes. En funció de quantes siguem i el lloc on es faci l'activitat del matí, buscarem un restaurant proper per reservar taula.
I, a la tarda, farem unes partidetes de botifarra. I, com que ja fa solet, hem pensat de buscar una terrasseta per la Barceloneta per jugar-les.
Esperem els vostres comentaris i que ens confirmeu assistència per poder reservar.

Gràcies a totes!!! :D

Nota: Les organitzadores, karme i stromboli, proposen que portem cadascuna una pamela jejeje.

tonia
Contro
Contro
Entrades: 11
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:57

EntradaAutor: tonia » 18 març 2009, 11:23

Hola jo si que vinc i segur que ho passarem molt beeeeeeeeee vingue noies totes cap a la Capital, i qui portara les cartes?????? petonsssssssss

digidu
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 18 març 2008, 20:03

cartes

EntradaAutor: digidu » 18 març 2009, 11:54

Haurem de comptar quantes som... :roll:
i assegurar-nos que entre totes portem prous baralles!!
Però no crec que hi hagi problema per això... :P

Cacho4
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 02 oct. 2006, 23:27

EntradaAutor: Cacho4 » 18 març 2009, 13:09

Ep! Canvieu el dia, que no me va bé, tinc casament (el meu no, malpensats).

Perque aprofitant que hauran molts hòmens, nóvios, amigoschorvoscolegastroncosconderechoaroceyotrosmenesteres a soletes i aburrits, havia pensat en fer una trobada entre tots mosatros. Tranquiles, que la farem lo més allunt possible de Barcelona. Havia pensat Johannesburg, Vladivostok o Ushuahia, pero estic obert a atres possibilitats.

Bé, ara parlant en sério, espere que vos ho passeu superbé, que la chalera siga monumental i que siga inoblidable per vosatros. Un beset pa totes.

digidu
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 18 març 2008, 20:03

trobada

EntradaAutor: digidu » 18 març 2009, 13:56

Ushuaia! Vosaltres sí que us ho sabeu muntar!

Espereu que, si aquesta va bé (que segur que sí), potser en muntem una altra més endavant i quadrem agendes per establir hora i punt de contacte (preferentment al mateix lloc del planeta...) amb una trobada paral·lela d'homes del butinet i, així, fer les partides de la tarda conjuntament.

Merci pels bons desitjos Cacho!! Ja us explicarem... (o no jajajajaj)

karme
Contro
Contro
Entrades: 9
Membre des de: 17 ago. 2006, 22:20

EntradaAutor: karme » 18 març 2009, 14:04

Holaaaaaa, uix aixo pinta d'allo mes be, kines ganes. He pensat k les k vinguem de lleida podriem anar amb tren totes juntes, o be si algu te una proposta millor k ho publiki asies muasssssssss

laiacata
Contro
Contro
Entrades: 18
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:01

EntradaAutor: laiacata » 18 març 2009, 21:44

Nenes això no val!!!! Buaaaa :cry: jo tambe vull venir (aixo de treballar els dissabtes es una kk ) M´haure de plantejar canviar de feina. Espero que ho passeu d´allo mes be (estic segura que ho fareu)la idea em sembla genial i espero que a la proxima trobada hi pugui asistir.

digidu
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 18 març 2008, 20:03

EntradaAutor: digidu » 22 març 2009, 14:13

Com que he vist que la idea de jugar a les cartes en una terrasseta de la Barceloneta no acaba de ser la millor, ara busquem un local/cafeteria/bar per jugar això... unes 20 sembla que serem, a la tarda a la buti. Crec que on millor ho podríem trobar és per Gràcia. A algú se li ha encès la llumeta?! :idea: A més, per Gràcia segur que també trobem un lloc per dinar que no estigui malament. :wink:
:!: I al matí... què tal un viatget en golondrina?! Vinga, vinga... manifesteu-vos al respecte que queda mooooooolt poc!!!!!!!!!!!!!!

digidu
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 18 març 2008, 20:03

EntradaAutor: digidu » 29 març 2009, 19:41

:?: ::Informació d'última hora::

( keda menys d'una 7manaaaaa :P )

Falta acabar de confirmar però, el més segur és que la trobada sigui de la manera següent:

- punt de trobada: Pl. Catalunya (11:00 aprox.)
- passeig per les rambles, camí de Colom
- golondrina 8) : 1,30 de viatge (hi ha opció de 35 min.)
- dinar al Lleidetà (pl. Universistat)
- partides de buti al mateix bar del dinar

Assistiran:

1. stromboli - GOLONDRINA Completo
2. karme - GOLONDRINA Completo
3. tonia - GOLONDRINA
4. flika
5. bifarra - GOLONDRINA
6. divina
7. florencia - GOLONDRINA
8. misae - BUS TURÍSTIC / TAPER
9. nifa - GOLONDRINA
10. marels
11. vego3 - BUS TURÍSTIC
12. bonnie
13. Alicia (?)
14. ones (?)
15. Sofi
16. digidu - GOLONDRINA Completo - Lleidetà
17. dgala
18. conchi
19. Olivia
20. Cris - PASSEIG PER GRÀCIA
21. llacuna1 - GOLONDRINA
22. bruixeta
23. bamako (?)

La llista inclou votacions. Per favor, confirmeu assistència i digueu què preferiu les que encara no heu votat. Moltes gràcies!!!!

[On diu Completo :shock: es refereix al tipus de passeig en Golondrina, aquesta modalitat consta de 1:30 h de viatge en un trimarà amb casc transparent que permet veure el fons del mar i la sala de màquines.]

Ah, al maig o al juny en farem una altra de trobada, per a les que no hagueu pogut venir a aquesta. Han proposat de fer-la en diumenge. Ho parlem, okis?

bruixeta
Barretina
Barretina
Entrades: 205
Membre des de: 18 set. 2002, 20:35

EntradaAutor: bruixeta » 29 març 2009, 20:00

hola la meva opcio es la golondrina,
ens podrieu dir quan sera el cost aproximat?
gracies
bruixeta
bruixeta l’ha editat per darrera vegada el dia: 29 març 2009, 20:18, en total s’ha editat 1 vegada.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 29 març 2009, 20:00

Mmmmm, que puc vindre jo ???

digidu
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 18 març 2008, 20:03

EntradaAutor: digidu » 29 març 2009, 20:13

Vejam... ho hauríem de votar... que som molt democràtiques... però em temo que no, Carles... Tens pamel·la? :lol:

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 29 març 2009, 20:15

Doncs no tinc pamela ... i tampoc se si em sentaria molt be :-p

digidu
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 18 març 2008, 20:03

EntradaAutor: digidu » 29 març 2009, 20:18

jajajajaj Vols dir que no? Una d'aquestes tipus Ascott... Jo en tinc un model butifarrero molt bonic a l'àlbum del feis...


Torna a “Campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

cron