V Campionat de botifarra de Benifallet (20 de novembre)

Informació sobre Campionats de Botifarra.
Mantons
Contro
Contro
Entrades: 14
Membre des de: 30 març 2007, 15:55

V Campionat de botifarra de Benifallet (20 de novembre)

EntradaAutor: Mantons » 08 set. 2010, 16:42

Hola a tothom.

Un cop més s'organitza el campionat de Benifallet de botifarra. Us convidem a participar-hi.

Per més informació accediu a la web.
https://sites.google.com/site/llocofa/ Gràcies a tots per la vostra participació i especialment a Miquelus, Angeles, Gummo i Electra per les fotos. Es poden veure a la pàgina del campionat.
Mantons l’ha editat per darrera vegada el dia: 23 nov. 2010, 19:17, en total s’ha editat 2 vegades.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 22 nov. 2010, 01:14

Una trobada genial. Tot, excepte la temperatura ambiental al matí, ha estat molt bé.

Ens heu fet sentir molt cómodes. Hem jugat i disfrutar (teniu moltes manilles a Benifallet no?), hem dinar súper bé, ballat i ens ho hem passat genial.

Amb aquestes atencions, aquesta colla tan encantadora que no es perd ni una i aquest company de primera divisió que tenia, no es pot demanar res més.

Gràcies a tots els organtizadors i col.laboradors.

Una abraçada.

Fotos fetes per Gummo: http://picasaweb.google.com/angels.llei ... directlink

Cacho4
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 02 oct. 2006, 23:27

EntradaAutor: Cacho4 » 22 nov. 2010, 14:13

Hola. No tinc costum d'escriure al fòrum, pero esta vegada ho he de fer. Primerament, felicitar als organisadors del campeonat, per lo bé que vam estar en tot moment (exceptuant el fred jejejeje).

A banda d'això, m'agradria que se revisaren els resultats de les fulles de cada ronda jugada per la parella vicmi i Cacho4. Crec recordar haver guanyat 2 partides (la 3º i la 5ª, si no me falla la memòria, pero una pel matí i l'atra per la vesprada) i a la classificació apareixem només en una victòria. No és que siga crucial pel desenllaç del campionat, perque no pujarem molts puestos, ni mos donarà la victòria del campeonat (ya m'agradaria, només per fer-li la punyeta al paquetot de Gummo .... jijijijiji).

I en açò no vullc fer cap crítica destructiva sobre el campeonat ni els seus organisadors. Com a organisador de campeonat que soc, sé que estes coses poden passar i que, sobre posar tots els sentits en tindre-ho tot ben controlat, sempre hi han fallos. I tratant-se de Llorenç i Laura, no tinc cap sospita de que ho haiguen fet a propòsit.

Salutacions.

gummo
Recontro
Recontro
Entrades: 36
Membre des de: 01 feb. 2008, 22:18

EntradaAutor: gummo » 22 nov. 2010, 17:51

En primer lloc, voldria agrair als organitzadors i a tot el poble de Benifallet per la bona acollida i la paciència amb tots el que venim a participat en aquets campionat.

També voldria animar a la gent que vinguessin a les trobades i poguessin compartir i gaudir dels bons moments que passem tots els amic de ButiNET que allí ens trobem.

Donar una mica la raó a Cacho4 en quant a lo de "paquetot", jejeeje

Electra, el canvi de waka waka per el Loca loca fantàstic jajajajaj

I per acabar a Angeles, la meva companya de campionat. Espero algun dia poder estar a la seva alçada.

Salut a tots.

electra
Botifarra
Botifarra
Entrades: 105
Membre des de: 16 gen. 2006, 21:26

CAMPI BENIFALLET

EntradaAutor: electra » 22 nov. 2010, 23:56

El campionat , lloc , gent , dinar .. Mega fantàstic !! Felicitacions als organitzadors i sobretot a Mantons i a la Llacuna pel fill tan fantàstic que tenen i damunt és un ballador increible. He pensat enviar al Gummo per a que li doni unes classes (ja pactarem preu) jajaja. Em va encantar això de deixar el cotxe estacionat i tindre TOT al costat. Sort que el Cacho4 pensa com jo , el Gummo és un paketeeeeeeeee !! Ja li pot donar les gràcies a Angeles de pujar al podium jajajja. Per últim agraïr infinitament la presència de la Sofi perquè sense ella les juergues nocturnes no serien el mateix. Un muasssssssss enorme i fins l'any vinent !! PD: Algú va veure l'ossito que té el ktakrak ?? jajajaja


bifarra
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 84
Membre des de: 23 abr. 2004, 20:54

EntradaAutor: bifarra » 24 nov. 2010, 11:28

Veig que us vau avorrir una miqueta :lol:

Genial les fotos i els videos, quina colla de cracs "loc@s, loc@s, loc@s"

Un petó a tothom!!


Torna a “Campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 64 visitants