X Campionat botifarra 10-09-2011, Granyena de les Garrigues

Informació sobre Campionats de Botifarra.
corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

X Campionat botifarra 10-09-2011, Granyena de les Garrigues

EntradaAutor: corpetit » 11 set. 2011, 16:28

Bones,

Felicitar als flamants campions del Campionat de Granyena, en Jordi i en Gummo. A més, amb l'esportivitat que ho feren, perdonant un renunci a la parella rival i a l'última partida. Gest a l'abast de pocs jugadors i persones, i que els dignifica encara més, a ells i la seva victòria.

Els preguntaria: com es fa per guanyar 5 partides seguides?
No ho digueu a ningú, però les males llengües afirmen que en Gummo, arran dels últims èxits, ha deixat de treballar per a dedicar-se de ple als campionats de botifarra.

Lloar el bon paper del company wakey en el joc i en el fet d'aguantar estoicament les meves dissertacions.

Agrair, com sempre, el tracte de l'Angeles i de la resta de butinaires. Ja no hi ha campionat que se'ns escapi i, abans de començar la partida, quan indiquem la nostra procedència o el fet que ens relaciona, els contrincants ja tremolen.

Apa, siau.

gemix
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 26 set. 2005, 13:08

Re: X Campionat botifarra 10-09-2011, Granyena de les Garrig

EntradaAutor: gemix » 11 set. 2011, 20:24

OLÉ! un aplaudiment! :-)

gummo
Recontro
Recontro
Entrades: 36
Membre des de: 01 feb. 2008, 22:18

EntradaAutor: gummo » 12 set. 2011, 13:19

Ostres Corpetit.

El teu post m’ha agafat completament desprevingut i en resposta voldria fer unes puntualitzacions.

1.- Mentre tingui l’opció de no penalitzar un renunci, que ha estat involuntari, és
el que penso fer i acabar la partida pensant que he fet el que la meva consciència
em demanava.

2.- Que com se guanyen 5 partides seguides? Molt fàcil... tenint 5 germans i si regales un pernil a un ho has de fer als altres i això t’obliga a esmerar-te molt jugant jajajjaj i ho dic en serio.

3.- Hi ha una cosa més important que guanyar un campionat i és el fet de compartir una tarda fantàstica amb tota una colla d’amics, això si que té un valor incalculable per a mi.

I finaltment agrair als organitzadors, amics de butinet i resta de participants per fer possible dies com el de dissabte.

Fins la propera,

Kalimi5t
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 05 maig 2008, 23:15

EntradaAutor: Kalimi5t » 16 set. 2011, 00:37

Em sumo als aplaudiments!


Torna a “Campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 72 visitants

cron