11 aniversari ButiNET - 24 novembre 2012 (Tarragona)

Informació sobre Campionats de Botifarra.
Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 09 abr. 2013, 12:25

Hola,

Si em permeteu un comentari.

Jo crec que Electra no està qüestionant la norma, ni està insinuant que hi hagués hagut cap tipus de preferència, ni crec que estigui insinuant cap injustícia respecte les posicions de la classificació segon la meva interpretació del seu escrit.

Crec entendre que ella només comenta, i en certa manera crec que no li falta raó, que tot i que Jordi i Nirvana són guanyadors clars perquè empatats en partides amb Victor i Trileru tenen victòria en l’enfrontament entre ells, voldria que a la llista de les classificacions sortís reflectit la diferència de punts reial, la que va ser en realitat.

Ella vol veure en primer lloc a Jordi i Nirvana amb la diferència de punts que van tenir en realitat i veure també a Victor i Trileru en segon lloc (no discuteix la norma en cap moment entenc jo) però amb la diferència de punts que van tenir i si aquesta diferència és superior a la de la primera parella guanyadora és igual, es posa la diferència de punts reial, es posa si es vol l’aclariment de perquè el primer pot tenir menys diferencia per si algú li pugui estranyar i tema mort.

Als on line a vegades passa que una parella té més diferència de punts i en canvi està en segon lloc precisament perquè ha perdut l’enfrontament amb els primers, però la diferència de punts que es visualitza al llistat és la reial, no se la fa coincidir amb la dels priemrs

Això, penso, que demana Electra.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 09 abr. 2013, 15:03

És que es la diferencia de punts és la real :-)

Adéu!

Miquelus
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:02

EntradaAutor: Miquelus » 06 maig 2013, 23:13

Hola,
Al meu entendre la cosa és molt clara. Hi ha una norma publicada i per tant, per dirimir l'empat, s'aplica aquesta.
En tot cas, algú es podria preguntar perquè en aquest campionat la norma és diferent de tots els altres, però això és una altra qüestió....
Salut i república!


Torna a “Campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 57 visitants